Ὁ Ἐρντο βγῆκε γιὰ περίπατο κι ἔπεσε σὲ ἀγγούρια.
Οἱ Ρῶσσοι γέρνουν τὴν πλάστιγγα: Οἱ Σύριοι κατέλαβαν τὴν Μανμπίτζ, ἀφοῦ προηγουμένως οἱ Ἀμερικανοὶ τὴν παρέδωσαν στοὺς Ρώσσους πρὶν τὴν ἐγκαταλείψουν.
Ρωσσικὰ στρατεύματα εἰσῆλθαν στὴν πόλη μὲ συριακὲς κυβερνητικὲς δυνάμεις πιστὲς στὸν Ἄσαντ.
Οἱ SDF ἀνέκτησαν τὴν Ρᾶς ἂλ-Ἀΐν μετὰ ἀπὸ σκληρὲς μάχες.
Οἱ Ἀμερικανοὶ ἀπηγόρευσαν στὸν Ἐρντο νὰ πλησιάσῃ τὸ Κομπάνι.
Συνέχεια

Ὡς γνωστόν, τοῖς πάσι, ἡ σημερινὴ παντοκρατορία τῶν Η.Π.Α. εἶναι γεγονός. Κι ὄχι μόνον εἶναι γεγονός, ἀλλὰ τώρα πιά, θρασυτάτως, μᾶς ἐπιβάλλουν ἕναν σκασμὸ τρομο-φόρων, ποὺ ἄλλοτε σχετίζονται μὲ τὴν πολυπολιτισμικότητα, ἄλλοτε μὲ τὴν «κλιματικὴ ἀλλαγὴ» καὶ ἄλλοτε μὲ τὴν ἀνοχὴ στὴν «διαφορετικότητα». Κι ὅλα αὐτά, βάσει (ἐπισήμως) τῶν γραμμῶν Ὀμπάμα-Κλίντον, ποὺ ἐνισχύουν τὸ κράτος-κολαστήριον τῶν ἐπιδομάτων καὶ τῶν Μ.Κ.Ο., ὅπου οἱ ἰθαγενεῖς καὶ οἱ νομιμόφρονες καθίστανται εἶδος πρὸς ἐξαφάνισιν, ἐνᾦ οἱ (κάθε λογῆς) παραβατικοὶ ἐνισχύονται καὶ τρομοκρατοῦν τοὺς λοιπούς. Κι αὐτὸ ναὶ μὲν ξεκίνησε ἀπὸ τὸ δίδυμον Ὀμπάμα-Κλίντον, ἀλλά, παρὰ τὶς ἀντίθετες κραυγές, τοὐλάχιστον σὲ ἐπίπεδον ἐξωτερικῆς πολιτικῆς, ὑποστηρίζεται κι ἀπὸ τὸν Τρᾶμπ(-άκουλα).