Ἡ συνέπεια τῶν Σαμαρᾶ καὶ Βενιζέλου καὶ ἡ φαυλότης τῆς ΔΗΜΑΡ.

 Συνεχίζεται με συνέπεια προς την Τρόϊκα η προσπάθεια εξαθλίωσης των Ελλήνων. Πλήρης είναι και απογοήτευση των ψηφοφόρων των κομμάτων της συγκυβέρνησης. Στην νέα Κυβέρνηση βλέπουν το είδωλο της προηγούμενης κυβέρνησης Παπαδήμου! Με επικοινωνιακούς  ακροβατισμούς προσπαθεί να δικαιολογήσει τις καταστροφικές αποφάσεις και την παράδοση της ζωής και της χώρας των Ελλήνων στους νοσηρούς εγκέφαλους της νέας τάξης πραγμάτων. Οι ελπίδες των πολιτών που εντέχνως καλλιεργήθηκαν προεκλογικά, προδόθηκαν για ακόμη μία φορά.

Συνέχεια

Ἀντωνάκη εἶσαι μέσα στὴν φερεγγυότητα!!!


Καὶ παραλλήλως καὶ φερέγγυος καὶ ἰσχυρογνώμων καὶ ἀξιοσέβαστος!

Τὸ ὅ,τι ἄλλα ἔλεγες πρὸ ἐκλογῶν κι ἄλλα μετά, ἦταν ἀναμενόμενον.
Τὸ ὅ,τι ἄλλα θὰ ἤθελες νὰ κάνῃς κι ἄλλα σὲ ἀφήνουν νὰ κάνῃς, ἐπίσης ἀναμενόμενον.
Ἀλλὰ τὸ νὰ πιστεύῃς πὼς εἶσαι συνεπής, φερέγγυος, ἀξιόπιστος, αὐτὸ Ἀντωνάκη λέγεται παράνοια….

Συνέχεια

Ἐπιλεκτικὴ ἀξιοπιστία=καθολικὴ ἀναξιοπιστία.

Ἐπιλεκτικὴ ἀξιοπιστία=καθολικὴ ἀναξιοπιστία.«Το λόμπυ της δραχμής έχασε έναν αποφασιστικό γύρο» δήλωσε όλο υπερηφάνεια ο Πρωθυπουργός Α. Σαμαράς. Αυτό το οποίο απέφυγε να συμπληρώσει είναι ότι τον…αποφασιστικό αυτό γύρο τον κέρδισε το λόμπυ των δανειστών! Ίσως και οι Βορειο-ευρωπαίοι! Σίγουρα όχι η Ελλάδα και οι Έλληνες!

Συνέχεια

Τί μᾶς περιμένει μέ μία ματιά

Δεῖτε τί μᾶς περιμένει μέ μία ματιά. Ἀκόμα καθόμαστε; Ἄν δέν βρέξῃς κῶλο, δέν τρῶς ψάρι! Ἀλλά μετά ἀπ΄ αὐτά δέν βλέπω νά ξανατρῶμε οὔτε ψάρι, οὔτε κρέας. Θά ποῦμε τό ψωμί, ψωμάκι! Συνέχεια

Ἀρχή μέ κατάργησι δώρων σέ μισθωτούς καί συνταξιούχους

Μία πρώτη ἐντύπωσις τοῦ τί θά ἀκολουθήσῃ τίς ἑπόμενες ἡμέρες. 

…..καί ἕπεται συνέχεια. Ἑτοιμασθεῖτε. Ὁ Σεπτέμβριος πού ἔρχεται δέν θά εἶναι σάν τούς ἄλλους. Ἄραγε ὁ χειμῶνας πού θά ἀκολουθήσῃ θά εἶναι καλλίτερος ἀπό αὐτόν τοῦ 1941; Θά δείξῃ….Ἀπό μᾶς ἐξαρτάται.

Μινώταυρος Συνέχεια

Σὰν βγείς στὸν πηγαιμὸ γιὰ τὸ…Κέιπ Τάουν…

 

Το παιδί ζήτησε άδεια για να φύγει για το εξωτερικό και συγκεκριμένα στο Κέιπ Τάουν  για τις ανάγκες της Σοσιαλιστικής Διεθνούς.
Του την έδωσαν φυσικά αφού έσκασαν στα γέλια, με την ελπίδα πως, όπως όλοι οι σεσημασμένοι να μην ξαναγυρίσει πίσω!!

Τώρα τι να του ευχηθώ εγώ;; Καλό κατεΒόδιο Γιωργάκη  και να προσέχεις με το ποδήλατο μην έχουμε πάλι τα  συνηθισμένα!!
Συνέχεια