Μήπως κάτι θέλουν νά μᾶς ποῦν; Μήπως τούς ἀκοῦμε μόνον εμεῖς ἐνῶ οἱ λακέδες τῶν διεθνῶν τοκογλύφων πού ἐνδημοῦν στήν χώρα μας, ἔχουν συνηθίσει τόσο πολύ τό σκύψιμο καί τό «ναί σέ ὅλα» πού δυσκολεύονται νά ἀλλάξουν ῥότα; Ἤ συμβαίνει κάτι ἄλλο; Αὐτό πού ὅλοι ὑποψιαζόμαστε ἀλλά δυσκολευόμαστε νά τό ξεστομίσουμε;
Οἱ ἴδιοι οἱ δυνάστες, μᾶς ὑποδεικνύουν τόν τρόπο ἀλλά τά τσιράκια τῶν Εὐρωπαίων κωφεύουν ἤ κάνουν πώς δέν καταλαβαίνουν. Μήπως ἔχουμε τήν «κυβέρνησι» πού μᾶς ἀξίζει;
Τό παρακάτω ἄρθρο εἶναι γιά μερικούς πού ξόρκιζαν τήν λύσι τῆς Ἰσλανδίας.
Βόμβα ΔΝΤ: Συνέχεια



