Πρόσωπα …«ἀμέμπτου ἠθικῆς»!

Νοιώθετε ότι υπάρχει κάτι πολύ άρρωστο ανάμεσά τους;

Ο καρπαζοεισπράκτορας κύριος στην τελευταία φωτογραφία είναι Αντιπρόεδρος Κυβερνήσεως, Υπουργός για πολλές δεκαετίες, Καθηγητής Πανεπιστημίου και Συνταγματολόγος.   
Μεταξύ τους γνωρίζουν πολύ καλά την πραγματική αξία όλων αυτών των τίτλων που μας έμαθαν να σεβόμαστε οπωσδήποτε. 

Μόνον έτσι καταφέρνουν να βρίσκονται αυτοί από επάνω μας και ποτέ από κάτω μας.
Πρέπει μέσα στο μυαλό μας να «κτίσουν» την δική τους δήθεν ανωτερότητα που εμμέσως επισημαίνει την δική μας δήθεν κατωτερότητα.

Σίγμα

Υ.Γ. Να και το βίντεο που ΔΕΝ επαληθεύεται σύμφωνα με την Ελληνική Δικαιοσύνη…

https://www.youtube.com/watch?v=yv6x_srPx_o

Οἱ τράπεζες ΔΕΝ ἔχουν δικαίωμα στοὺς πλειστηριασμούς!!!

Μέ ποιούς εἶναι αὐτοί πού διενεργοῦν τούς πλειστηριασμούς;
Μέ τούς πολῖτες ἤ μέ τούς τραπεζῖτες;

Ἐπὶ τέλους πρέπει νὰ τὸ ἀποδείξουν. Ὅλοι μας πρέπει νὰ τοποθετηθοῦμε.
ΟΛΟΙ μας πρέπει νὰ ἀποδείξουμε πὼς θέλουμε, ἀξίζουμε καὶ τελικῶς δικαιούμεθα τὴν Ἐλευθερία μας.
Κι αὐτὸ ΔΕΝ συμβαίνει μὲ εὐχολόγια καὶ μὲ τὸν ὠχαδελφισμό μας. Οὔτε θὰ τὸ κάνουν οἱ ἄλλοι γιὰ ἐμᾶς.
Οὔτε θὰ μᾶς χαριστῆ  κάτι.
Ὅλα, μὰ ΟΛΑ πρέπει ΜΟΝΟΙ μας καὶ νὰ τὰ διεκδικήσουμε καὶ νὰ τὰ κερδίσουμε καὶ νὰ τὰ κτίσουμε ἀπὸ τὴν ἀρχή. Συνέχεια

Ἡ καταστροφὴ ΔΕΝ ξεκίνησε τὸ 1981…

Ξέρετε, ὁ χρόνος δὲν ξεκίνησε τὸ 1981.

Τὴν καταστροφὴ τὴν ξεκίνησε ὁ «ἐθνάρχης» μὲ τὴν κρατικοποίηση τῆς ὀλυμπιακῆς καὶ 27 ἰδιωτικῶν ὁμίλων τοῦ Ἀνδρεάδη.
Ὁ Ἀνδρέας ἁπλᾶ ἐδραίωσε ὁριστικὰ τὸν σοσιαλισμό. Συνέχεια

Γιὰ κάθε ΘΡΑΣΥΤΑΤΗ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΙΝ τοῦ Συντάγματος ΠΑΝΤΑ τὸν λόγο ἔχει ἔνας …«Συνταγματολόγος»!!!

Όπου χρειάζονται να παραβιάσουν το Σύνταγμα και να παρακάμψουν την Δημοκρατία, για το συμφέρον του …Συστήματος, τον λόγο έχει πάντα ένας Συνταγματολόγος. Συνέχεια

Ἄνθρωποι τῶν τοκογλύφων, ποὺ παριστάνουν τοὺς «πολιτικούς» καὶ ἐξυπηρετοῦν τὴν …«ἐπανάστασιν»!!!

Ἄνθρωποι τῶν τοκογλύφων, ποὺ παριστάνουν τοὺς «πολιτικούς» καὶ ἐξυπηρετοῦν τὴν ...«ἐπανάστασιν»!!!2Ο κύριος Αποστολόπουλος στο ίδιο τραπέζι με Τσίπρα, Καμμένο και Μαριά.  Συνέχεια

Τὸ μνημόνιο ΔΕΝ μᾶς πῆγε ἕναν αἰῶνα πίσω…

Τὸ Μνημόνιο δὲν μᾶς γύρισε 30 χρόνια πίσω.
Τὴν δεκαετία τοῦ 80 δὲν ὑπῆρχαν νοικοκυριὰ ποὺ ἀδυνατοῦσαν νὰ πληρώσουν τὸ ῥεῦμα τους, τὸ τηλέφωνό τους, τὴν ἐφορία τους. Συνέχεια