Ανοιχτή επιστολή προς τον Πρωθυπουργό της Ελλάδος κο Α. Σαμαρά

Σε πρωινή κυριακάτικη ενημερωτική εκπομπή την 31/8/2014, του τηλεοπτικού σταθμού Σκάι και συγκεκριμένα του δημοσιογράφου Σ. Μάλλη, ο Βουλευτής της Ν.Δ. κος Άδωνις Γεωργιάδης, μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στο θέμα της συγγραφής των νομοσχεδίων, συγκεκριμένα δήλωσε, πως η τρόικα δεν ήταν εκείνη που επέβαλε νόμους ή πρακτικές, αλλά η ίδια η κυβέρνηση.
Καθ όλη την διάρκεια της διακυβέρνησης σας, καθώς και των προηγούμενων κυβερνήσεων, αφήνατε “εντέχνως” να πιστέψει η ελληνική κοινωνία ότι τα χέρια της Ελλάδος ήταν δεμένα. Αποδεικνύεται με βάση την αναφορά του βουλευτή σας, ότι η στρατηγική σχεδιαζόταν εντός του Μεγάρου Μαξίμου και όχι με παρεμβάσεις της Τρόικα.
Συνέχεια →