Ὑπάρχει ἐλπίς σωτηρίας γιά αὐτήν τήν χώρα;

Χμμμ… Ἐρώτημα ποὺ ἔχει σαφεῖς ἀπαντήσεις πλέον, ἀλλὰ ποὺ οὐδεὶς θέλει (ἢ καὶ τολμᾶ) νὰ τὸ ἀπαντήσῃ, πολῷ δὲ μᾶλλον νὰ τὸ παραδεχθῇ.

Ὄχι φίλοι μου, δὲν ὑπάρχει ἐλπίς…
Καί, μεταξύ μας (ἐὰν εἶναι κάτι τέτοιο δυνατόν), καλὰ κάνει καὶ δὲν ὑπάρχει ἐλπὶς σωτηρίας τοῦ μορφώματος, ποὺ καταχρηστικῶς ἀπεκλήθη Ἐλλάς, μολύνοντας κάθε τὶ ἀπὸ ὅλα αὐτὰ ποὺ σημαίνουν (στὴν πραγματικότητα) Ἑλλάς.

Καί, ἐδῶ ποὺ τὰ λέμε, γιά ποιόν λόγο νά ὑπάρχῃ ἐλπίς;
Τί θέλουμε κι ἐλπίζουμε νά σωθῇ πλέον;
Μήπως τό κράτος τῶν σαπροφύτων, τῶν ἀνθελλήνων, τῆς ἁρπακτῆς, τῆς ἀποσιωπήσεως, τῆς ἀλληλο-καλύψεως καί τῆς ῥεμούλας;

Συνέχεια

Ἰδίους ἐχθροὺς ἔχουν οἱ τοκογλῦφοι μὲ τὰ …«Ῥουβικώνια»!!!

Εἶναι τόσο ὀφθαλμοφανές, ποὺ καταντᾶ γελοῖον.

«Ῥουβίκωνες» ἐπετέθησαν στὴν πρεσβεία τοῦ Ἰρᾶν.

Συνέχεια

Χωρίς ἀποικίες γιατί νά γίνῃς ἀποικία;

Αὐτὸ τὸ ἐρώτημα πρέπει νὰ μᾶς βασανίζῃ διαρκῶς.
Μεγάλη Βρεταννία, Γαλλία, Γερμανία, Ὁλλανδία, Ἰταλία καί, κυρίως, στὰ σύγχρονα χρόνια, ΗΠΑ εἶναι μερικὲς ἀπὸ τὶς κατ’ ἐξοχὴν χῶρες ποὺ θεωροῦν ἀποικίες τὶς κατακτήσεις τους, ἀκόμη καὶ σήμερα. Ἀπομυζοῦν μὲ ὅλους τοὺς τρόπους τὶς χῶρες (καὶ κατ’ ἐπέκτασιν τοὺ ἐκεῖ λαούς) ἐφ΄ ὅσον πρὶν τὶς ἔχουν καταστρέψη. Συνέχεια

Γουστάρει ἀντί-φασισμὸ ὁ μισάνθρωπος

Ἀλλὰ δὲν θὰ φάη ἀπὸ αὐτὸ τὸ φροῦτο. Ὅσοι ζωντανοί, θέλουμε δὲν θέλουμε, θὰ φασιστοποιηθοῦμε…
Ἤ, ἐπὶ τὸ ἑλληνικότερον, θὰ ἑνωθοῦμε ἑλληνοποιημένοι (ἢ, ἀκόμη καλλίτερα, ἑλληνικῷ τῷ τρόπῳ θὰ   συνεννωθῶμεν!)
Διότι ἡ Ἕνωσίς μας εἶναι ὁ στόχος τῶν τοκογλύφων. (Ὄχι μόνον ἡμῶν τῶν Ἑλλήνων, ἀλλὰ παντὸς ἄλλου λαοῦ, σὲ ὅλα τὰ μήκη καὶ πλάτη τοῦ κόσμου μας…)

Πείτε ότι απλά ο φασισμός σημαίνει …ΙΣΧΥΣ εν τη ΕΝΩΣΕΙ… και το σύμβολο του Φασισμού υπάρχει ΠΑΝΤΟΥ και δεν σημαίνει αυτό που ο κάθε βλάκας αποκαλεί «ΦΑΣΙΣΜΟ»…
(Ἀντι) Φασισμός Α.Ε.; Ἤ... Οἱ τοκογλύφοι συσπειρώνουν τοὺς ἐχθροὺς τῶν ἐχθρῶν τους!!!6 Συνέχεια

Γιατί τόση ἀστυνόμευσις;

Εἴπαμε πὼς τὸ ἀλεξέι ἔλαβε ἐντολὴ ἀπομακρύνσεώς του ἐκ τῆς ἐξουσίας, ἀπὸ  τὶς 23 Ἰουλίου.

Παρατηρώντας προσεκτικὰ τὸ πῶς ἀνεβάζουν καὶ κατεβάζουν κυβερνήσεις, σὲ ὅλον τὸν πλανήτη, τὰ «εὐαγῆ» ἱδρύματα τῶν τοκογλύφων, εὔκολα ἀντιλαμβανόμεθα τὸ πότε ἔρχεται ἡ ὥρα τῆς λήξεως καὶ γιὰ τὸ σημερινὸ (φερόμενο ὡς) πρωθυπουργὸ (ναί, οὐδέτερον!!!!).
Ἤδη τὸ London School of Economics, ποὺ τὸν προωθοῦσε, ἔδωσε τὸ …σύνθημα τῆς ἀντικαταστάσεώς του: Συνέχεια

Δημόσιον συμφέρον καί δικαιοσύνη ταὐτίζονται;

Οὐδόλως φυσικά, ὑπὸ τῶν τωρινῶν (καὶ ὄχι μόνον) συνθηκῶν…
Στὴν πραγματικότητα ταὐτίζονται τὸ «νόμιμον», τὸ ὁποῖον ὅμως μᾶς ἐπιβάλλουν («νομοθετοῦ» λέει) τὰ ἑκάστοτε
κουδουνισμένα σαπρόφυτα, ποὺ ἐνίοτε τὸ παίζουν καὶ κυβέρνησις.
Στὴν πραγματικότητα ὅμως καθημερινῶς ἐπιβεβαιώνεται ἡ ἄποψις Κίσινγκερ, ποὺ ἰσχύει καθολικῶς σὲ ἐσωτερικὲς καὶ ἐξωτερικὲς ὑποθέσεις κρατῶν, σὲ διεθνῆ δικαστήρια καὶ σὲ κάθε μορφῆς συνθήκη:
Συνέχεια