Καθὼς φυσικὰ καὶ συντάξεις …φανταστικές.
Ὄχι, ὄχι… Δὲν πρόκειται γιὰ τὸ σύνολον τῶν συντάξεων ἀλλὰ γιὰ μέρος τους, πού, καταληκτικῶς, δὲν ἐγγίζονται ἀπὸ τὰ λοιπὰ μνημονιακὰ μέτρα ἐξοντώσεως τοῦ πληθυσμοῦ μας.

Αὐτὸ ποὺ μᾶς εἶπαν λοιπὸν τὸ ἀλεξέι καὶ τὸ τσακαλῶτο εἶναι πὼς ἡ φυσικὴ ἐξόντωσις τῶν συνταξιούχων, λόγῳ γήρατος, θὰ ἀνακουφίση τὰ Δημόσια Ταμεία.
Ἡ φυσικὴ ἐξόντωσις τῆς πλειοψηφίας τῶν συνταξιούχων δῆλα δή… Ἀλλὰ ὄχι ὅλων.
Διότι τὸ πρόβλημα δὲν εἶναι ὅλοι οἱ συνταξιοῦχοι, ἀλλὰ κάποιοι, σαφῶς οἱ πάρα πολλοί, ποὺ θὰ πεθάνουν οὔτως ἢ ἄλλως, γιὰ νὰ «ἀναπνεύσουν» τὰ Δημόσια Ταμεία. Συνέχεια
Σὲ ὅλον τὸν δυτικὸ κόσμο «ἀτυχήματα» ὅπως τὸ προχθεσινό, μὲ τὴν ἄτυχη μαθήτρια στὸ Ἀγρίνιο, θὰ γινόταν σημαία γιὰ ἡμέρες, πρὸ κειμένου νὰ πληγῇ ὁ ἰδεολογικὸς ἀντίπαλος.
Κάποια Ἑλληνόπουλα κατάφεραν καὶ μπῆκαν μέσα στὴν ὁμιλία τοῦ Μηταφίδη στὴν ΔΕΘ καὶ τραγούδησαν τὸ «Μακεδονία ξαουστή»!!!!