Ὑπάρχουν καὶ συνταξιοῦχοι …φαντάσματα!!!

Καθὼς φυσικὰ καὶ συντάξεις …φανταστικές.
Ὄχι, ὄχι… Δὲν πρόκειται γιὰ τὸ σύνολον τῶν συντάξεων ἀλλὰ γιὰ μέρος τους, πού, καταληκτικῶς, δὲν ἐγγίζονται ἀπὸ τὰ λοιπὰ μνημονιακὰ μέτρα ἐξοντώσεως τοῦ πληθυσμοῦ μας.

Αὐτὸ ποὺ μᾶς εἶπαν λοιπὸν τὸ ἀλεξέι καὶ τὸ τσακαλῶτο εἶναι πὼς ἡ φυσικὴ ἐξόντωσις τῶν συνταξιούχων, λόγῳ γήρατος, θὰ ἀνακουφίση τὰ Δημόσια Ταμεία.
Ἡ φυσικὴ  ἐξόντωσις τῆς πλειοψηφίας τῶν συνταξιούχων δῆλα δή… Ἀλλὰ ὄχι ὅλων.

Διότι τὸ  πρόβλημα δὲν εἶναι ὅλοι οἱ συνταξιοῦχοι, ἀλλὰ κάποιοι, σαφῶς οἱ πάρα πολλοί, ποὺ θὰ πεθάνουν οὔτως ἢ ἄλλως, γιὰ νὰ «ἀναπνεύσουν» τὰ Δημόσια Ταμεία. Συνέχεια

Χαμένη στὴν …σοσιαλιμπεράλ της μακαριότητα ἡ ΝΔ

Σὲ ὅλον τὸν δυτικὸ κόσμο «ἀτυχήματα» ὅπως τὸ προχθεσινό, μὲ τὴν ἄτυχη μαθήτρια στὸ Ἀγρίνιο, θὰ γινόταν σημαία γιὰ ἡμέρες, πρὸ κειμένου νὰ πληγῇ ὁ ἰδεολογικὸς ἀντίπαλος. Συνέχεια

Φοβοῦνται καὶ τὴν …σκιά τους τὰ σαπρόφυτα!!! (β)

Ἐχθὲς τὸ βράδυ ἀκούσθηκε στὸ ΑΡΤ: Ἡ ἀστυνομία ἔστειλε σῆμα στὸν Ἀλέξη πὼς ἐὰν ἐμφανισθῇ στὸ κέντρο τῆς Θεσσαλονίκης δὲν θὰ μπορῆ νὰ τὸν προστατεύσῃ!!!

Νὰ δοῦμε πὼς θὰ ἐμφανισθῆς στὴν ΔΕΘ Ἀλέξη!
Θὰ εἴμαστε ὅλοι ἐκεῖ!!!

Συνέχεια

Φοβοῦνται καὶ τὴν …σκιά τους τὰ σαπρόφυτα!!!

Θυμᾶμαι λοιπὸν τὴν χ-ἄννα, τὴν νταράλα (κι ὄχι νταλάρα, ὅπως διαδίδεται), ποὺ στὴν παρέλασιν τῆς 25ης Μαρτίου τοῦ 2011, ἔφαγε ἄγριο …κράξιμο. Λίγο ἀργότερα παρητήθη, διότι δὲν …ἄντεξε!!! (Ἰούνιος τοῦ 2011.)

Ἀλλὰ μία καὶ θυμήθηκα τὴν Νταράλα….(ἡ ὁποία, ἐξ ὅσον γνωρίζω, ἀκόμη δὲν ἔχει πληρώσει αὐτὰ ποὺ μᾶς χρωστᾶ!!! Ξεχνᾶ τὸ τσαμένο καὶ πρέπει νὰ τῆς τὸ θυμίζουμε συχνότατα!!! Κυρά Νταράλα, 300.000 εὐρόπουλα!!! Κάτι φόρους... ΦΟΡΟΥΣ!!!! Ἀκόμη τὰ χρωστᾶς! Κι ἐσὺ καὶ τὸ ἀγαπημένο σου τὸ συντροφάκι! Γιὰ φρόντισε παρακαλῶ….)…

…Κράξιμο οἱ Περιστεριῶτες!! Φῦγε νὰ φωνάζουν!!! Ποῦ νὰ ξεκολλήσῃ ἡ Νταράλα!!! Κόλλα… Πεῖσμα!!! Δημοκρατία!!! (Λέει ἐκείνη…. Δικῆς τους ἐφευρέσεως δημοκρατία, ἀλλὰ τί νά κάνουμε;)…

Συνέχεια

Ὑπῆρξε ἀντίλογος στίς προπαγάνδες τΣΥΡΙΖΑ γιά τήν Μακεδονία;

 Κάποια Ἑλληνόπουλα κατάφεραν καὶ μπῆκαν μέσα στὴν ὁμιλία τοῦ Μηταφίδη στὴν ΔΕΘ καὶ τραγούδησαν τὸ «Μακεδονία ξαουστή»!!!!
Μπράβο στὰ παιδιά!
Συνέχεια

Θά παύσουμε (ἐπὶ τέλους!) νά πιστεύουμε πώς ἔχουμε «ἡγέτες»;

Ἤ ἔστὧ μόνον νά ἐλπίζουμε πώς ἴσως κάποτε θά ἐκπροσωπήσουν τά δικά μας (πραγματικά) συμφέροντα;

Σὲ ὅλες τὶς βαθμίδες ἐξουσίας κυριαρχεῖ μία καὶ μόνον ἀλήθεια: δὲν ἔχουμε ἡγέτες. Ἔχουμε δεσμοφύλακες.
Τὸ ἐὰν παραλλήλως, μέσα ἀπὸ τὶς σύγχρονες δημοκρατικὲς διαδικασίες, διατηροῦμε καὶ ψευδαισθήσεις περὶ τῆς ἐπιλογῆς τους, τότε βιώνουμε τὸν μῦθο μας, σὲ ὅλα τὰ ἐπίπεδα καὶ οὐδεὶς δύναται νὰ μᾶς βγάλῃ ἀπὸ τὴν …κοσμάρα μας!!!
Πρὸς τοῦτον, κατ’ ἐμέ, δὲν χρειάζεται νὰ στιγματίζουμε τοὺς ψηφοφόρους, ἐφ΄ ὅσον εὔκολα κάποιος παρατηρητὴς ἀντιλαμβάνεται ὅτι κι αὐτοὶ θύματα εἶναι, ποὺ ὅμως (γιὰ τοὺς ὁποίους δικούς τους λόγους) αὐτο-κατηγορῶνται ἢ αὐτό-παρηγορῶνται γιὰ τὶς περὶ ψήφου ἐπιλογές τους. Συνέχεια