Ἐγκλήματα στὴν Οὐκρανία…

Αὐτοὺς ὑποστηρίζουν οἱ Η.Π.Α., ἡ Ε.Ε. καὶ τὸ ΝΑΤΟ στὴν Οὐκρανία.
Μὲ αὐτοὺς κάνουν κολεγιὲς καὶ οἱ Τσιπροκαμμένοι!!!

Ἐγκλήματα στὴν Οὐκρανία... Συνέχεια

Μισθοί, συντάξεις καὶ …καλοβολεμένοι!!!

Μέχρι τώρα οι νύφες παντρεύονταν εικονικά με τους πεθερούς τους για να παίρνουν τις συντάξεις τους ως δήθεν χήρες μετά τον θάνατό τους.
Τώρα, με το σύμφωνο συμβιώσεως θα μπορούν και οι γαμπροί να παντρεύονται τους πεθερούς τους για να συνεχίσουν να παίρνουν σύνταξη χηρείας.

Μισθοί, συντάξεις καὶ ...καλοβολεμένοι!!!1 Συνέχεια

Οἱ ἐπιχειρήσεις δανείζουν τὴν κυβέρνησιν γιὰ νὰ μπορῇ αὐτὴ νὰ τὶς καταστρέφῃ!!!

Οἱ ἐπιχειρήσεις δανείζουν τὴν κυβέρνησιν γιὰ νὰ μπορῇ αὐτὴ νὰ τὶς καταστρέφῃ!!!

Ἡ προκαταβολὴ φόρου 100% γιὰ τὶς ἐπιχειρήσεις, εἶναι ἄτοκο δάνειο πρὸς τὴν κυβέρνηση.
Μὲ ἄλλα λόγια… Συνέχεια

Κάποτε καὶ τώρα μὲ τὸ πετρέλαιο στὰ 40 δολάρια τὸ βαρέλι…

38,68 δολάρια το βαρέλι το πετρέλαιο… για να έχουμε μια ιδέα ώς καταναλωτές..
Όταν κάποτε είχε περίπου 40 δολάρια το βαρέλι, στα χρόνια μεταξύ 1990 και 2000, τότε το λίτρο το πληρώναμε κάπου στις 80δρχ. (περίπου δηλαδή 28λεπτά του ευρώ το λίτρο). Την βενζίνη αν θυμάμαι καλά και δεν με απατά η μνήμη μου ήταν κάπου στις 124 δρχ, το λιτρο… (35 με 40 λεπτά δηλαδή το λίτρο). Συνέχεια

Σχέδιον «ἀναπτύξεως» σημαίνει στὴν πραγματικότητα καταστροφὴ τῆς οἰκονομίας!!!

Σχεδόν 1 ευρώ στο λίτρο είναι το μερίδιο του κράτους από την τιμή που πληρώνουμε για τα καύσιμα κινήσεως.

Σχέδιον «ἀναπτύξεως» σημαίνει στὴν πραγματικότητα καταστροφὴ τῆς οἰκονομίας!!!2 Συνέχεια