Ὁ Τσίπρας θά εἶναι αὐριανός πρωθυπουργός ἐπειδή τό …«θέλει ὁ λαός»;;;

Ο ΑΛΕΞΗΣ ΤΣΙΠΡΑΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ.

Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΥΤΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ Ή ΞΕΝΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ;

ΟΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ, ΠΛΑΝΑΤΑΙ ΠΛΑΝΗΝ ΟΙΚΤΡΑ.

ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ 2012 ΤΟΝ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΛΥΣΗ.
Τον ετοιμάζουν να εξαπατήσει τον Ελληνικό λαό, άλλα λέγοντας και άλλα πράττοντας (λέω εγώ ….)

ΣΤΙΣ 31/1/2013 ΣΕ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΜΟΥ, ΕΓΡΑΦΑ:

 ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ !!!!!!!!!!!
ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΑΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΟ
ΩΣΕΙ ΠΑΡΩΝ Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΠΕΝΤΕ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ.

Συνέχεια

ΠΟΙΟΣ θά πέταγε ΠΕΝΤΕ (5) εὐρῶ γιά νά ἀγοράσῃ …ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ πού θά στολίση στό …σαλόνι του;;;

Δείτε την παρακάτω εικόνα της ξανθιάς που κοιμάται και απαντήστε μου:
-Ποιος από εμάς θα έδινε 5 ευρώ για να κρεμάσει στο σαλόνι του την συγκεκριμένη ζωγραφιά, σε διαστάσεις 90Χ90 εκ;
-Ποιος κριτικός τέχνης θα αποκαλούσε το συγκεκριμένο σκίτσο …«έργο τέχνης»;
-Ποιος Οίκος Δημοπρασιών θα δεχόταν να ασχοληθεί με την πώλησή του;

Όμως όλα αλλάζουν όταν πρόκειται για …περιουσίους και …εκλεκτούς του Θεού!!! 

Η συγκεκριμένη παπαριά βαφτίστηκε έργο τέχνης, επειδή την δημιούργησε ο …περιούσιος Roy Lichtenstein!!!
Το κύκλωμα των κριτικών τέχνης, που έχει μερίδιο από τις κομπίνες αυτές, εξύψωσε αυτό το έργο «τέχνης» στα ουράνια και οι οίκοι δημοπρασιών το προώθησαν, μιλώντας για τιμή πωλήσεως στα 30-40 …ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ δολάρια!!!
Συνέχεια

«Αὐτονομιστικά» …«κινήματα στήν χώρα μας ὑπό τήν καθοδήγηση καί χρηματοδότηση τοῦ …Soros;;;

Το ευρωπαϊικό κόμμα EFA του περιουσίου κι …ελαφρώς παιδεραστή Κον-Μπέντιτ, μιλάει για ….αυτονομιστικό κίνημα στην Ελλάδα κι εννοεί φυσικά τους πράκτορες του …Soros.

Χάρτης πρόκληση: Παρουσιάζει αυτονομιστικό κίνημα στην Ελλάδα

Συνέχεια

Πολὺ μεγάλο τὸ πανηγύρι μὲ τὴν Ἀμφίπολιν!!!

Ὅταν ἡ αθλιότης γίνεται «ἐνημέρωσις», τότε ξεκινᾶ τὸ πανηγύρι τοῦ ἀποπροσανατολισμοῦ!

Ἡ ὑπόθεσις τοῦ τύμβου τῆς Ἀμφιπόλεως γίνεται ὅλο καὶ πιό… «κωμική».
Ὦρες ὦρες μοῦ θυμίζει κάτι ἀπὸ τὴν «Καταιγίδα τῆς ἐρήμου» καὶ στις δύο ἐκδόσεις της.

Κάθε τρεῖς καὶ λίγο, τσοῦπ… καὶ μιὰ ἀνακοίνωσις. Συνέχεια

Ἐὰν οἱ χρυσαυγῖτες πηγαίνουν σὲ ἐστιατόρια εἶναι ..ἔνοχοι!!!

O βασικός μάρτυρας κατηγορίας του κράτους εναντίον της Χρυσής Αυγής έκανε την παρακάτω βαρυσήμαντη αποκάλυψη:

«Η Χρυσή Αυγή είναι συστημικό κόμμα. Πήγαιναν στα εστιατόρια και ξόδευαν εκατοντάδες ευρώ…»

Συνέχεια

Οἱ …«ἑλληνικές» μυστικὲς ὑπηρεσίες στὴν ὑπηρεσία ξένων …ἀφεντικῶν!!!

Οι …«ελληνικές»  μυστικές υπηρεσίες ήταν ανέκαθεν εργαλεία των επικυριάρχων.
Δεν είναι τυχαίο που ανέκαθεν συμμετείχαν σε παρακολουθήσεις ΕΛΛΗΝΩΝ πολιτικών, ώστε οι ξένοι να ενημερώνονται άμεσα για τυχόν «ατάκτους»  ανθρώπους στην εξουσία.

Ομοίως και στα ΜΜΕ, όπως είχε αποκαλύψει κι ο Δελαστίκ, υπάρχει μεγάλη διασπορά κανονικών πρακτόρων ξένων συμφερόντων, που εργολαβικά διαμορφώνουν την κοινή γνώμη αναλόγως των απαιτήσεων των …επικυρίαρχων.
Οι πράκτορες ξεχωρίζουν αμέσως από το γεγονός του ότι έχουν ΑΚΡΙΒΩΣ τους ίδιους …ΕΧΘΡΟΥΣ και ΑΚΡΙΒΩΣ τους ίδιους φίλους με το λόμπι των Σιωνιστών.
Είναι αυτοί που αναλαμβάνουν να επιτεθούν στους εχθρούς του Σιωνισμού,  να παραπλανήσουν τους πολίτες και να τους οδηγήσουν στο να λατρέψουν αυτούς που τους σκοτώνουν, που τους κλέβουν και τους καταστρέφουν.
Όλοι αυτοί οι πράκτορες δεν προφέρουν ΠΟΤΕ τις λέξεις Rothschild, Μασονία, Σιωνισμός, Τοκογλύφοι, Κεντρικές Τράπεζες και άλλες κοντινές και παρόμοιες,  και παρά του ό,τι παριστάνουν τους …δήθεν ερευνητές και διαφωτιστές, ΔΕΝ θα ερευνήσουν ΠΟΤΕ σχετικά με τους ιδιοκτήτες της Τραπέζης της …«Ελλάδος»!!!.
Οι συγκεκριμένοι πράκτορες έχουν καταλάβει σημαντικές θέσεις, μιας και η πληροφορία, δηλαδή η ΑΠΟΚΡΥΨΗ της πληροφορίας, είναι κορυφαίο εργαλείο της Σιωνιστικής Νέας Τάξεως.
Έχουν ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟ βήμα σε όλα τα ΜΜΕ, έχουν ανεξάντλητους οικονομικούς πόρους  και φυσικά ΜΟΝΟΝ αυτούς εμπιστεύονται οι Μυστικές Υπηρεσίες για τις διαρροές απορρήτου ανακριτικού υλικού (ειδικά της Χρυσής Αυγής) και ΜΟΝΟΝ αυτούς εμπιστεύονταν οι πράκτορες που παρίσταναν τους τρομοκράτες, προκειμένου οι προκηρύξεις τους να γίνουν πρωτοσέλιδα. 

Με αυτόν τον τρόπο ενώ οι περιούσιοι εξολόθρευαν έναν «άτακτο» επιχειρηματία, που δεν παρέδιδε τα κλειδιά της επιχειρίσεώς του στους ξένους, οι …«τρομοκράτες» πράκτορες και οι «δημοσιογράφοι» πράκτορες φρόντιζαν για την απόλυτη παραπλάνηση των πολιτών σχετικά με τα συμβόλαια θανάτου.

Είδαμε πολλές φορές ότι σε όλα τα δήθεν τρομοκρατικά χτυπήματα υπήρχε αμοιβή και τα πραγματοποιούσαν επαγγελματίες εκτελεστές. Ενώ μάθαμε ότι ένας ξένος συνεργάτης της 17ΝΟΕΜΒΡΗ , επαγγελματίας δολοφόνος, που κινδύνεψε να συλληφθεί κατά λάθος, με Γαλλικό ένταλμα συλλήψεως, σώθηκε με την ...άμεση παρέμβαση της Μοσάντ, που τον …απήγαγε από χωριό της Ηπείρου, όπου διέμενε και τον έβγαλε εκτός Ελλάδος.
Καθόλου τυχαία οι ίδιοι …«αριστεριστές» ξένοι δικηγόροι,  που υπερασπίζονται τους πράκτορες του Soros, που μιλάνε για …«Μακεδονικό»  έθνος,  υπερασπίζονται και τους …δήθεν «τρομοκράτες», που καθάριζαν κοσμάκη με εντολή ξένων υπηρεσιών.

Και να μην ξεχνάμε ότι στην …απόπειρα δολοφονίας κατά του Καραμανλή,  που έγινε από την Μοσάντ, δεν υπήρχε ΠΟΥΘΕΝΑ η ΕΥΠ για να τον προστατεύσει και τον προστάτευσαν οι Ρώσσοι πράκτορες, μιας και ο Καραμανλής εξυπηρετούσε περισσότερο τα συμφέροντα της Ρωσσίας.
Κι όπως είχε πει κάποτε ένας πράκτορας …ΚΑΜΜΙΑ απόπειρα δολοφονίας δεν γίνεται αν δεν προηγηθεί συνεννοημένη ΣΚΟΠΙΜΗ χαλάρωση των μέτρων ασφαλείας.
Σίγμα