Η Ελλάδα των γενιτσάρων της πολιτικής και η υπηρέτρια των δυτικών κερδοσκόπων, συμμετέχει σταθερά κι ενεργά σε όλες τις δολοφονικές και ληστρικές επιθέσεις της Νέας Τάξεως εναντίον ανυπότακτων λαών.
Συμμετείχε στο εμπάργκο του Ιράν, της Συρίας, του Ιράκ,της Λιβύης, της Γιουγκοσλαβίας ακόμα και της Ρωσσίας…
Πάντα ΕΝΑΝΤΙΑ στα συμφέροντα των Ελλήνων προκειμένου οι εκάστοτε πολιτικοί απατεώνες να έχουν την εύνοια των επικυριάρχων και να παραταθεί η παραμονή τους στην εξουσία. Συνέχεια




Θέλετε τήν ποινή τοῦ θανάτου;