Νὰ γιατὶ μᾶς ψεκάζουν!

Νομίζαμε πώς μς ψεκάζουν μόνον γιά νά μς κρατον σέ καταστολήν;
Λαθέψαμε!
Εναι πάρα πολλο ο λόγοι πο τ κάνουν, ο φανερο τολάχιστον. 
φστε δ πο λόγ τν εροψεκασμν καταφέρνουμε ν μν σχολούμαστε μλλα, πολ σημαντικότερα π ατ πο συμβαίνουν στν πλανήτη. 
Πάντως, κατ πς τχουν ξεκινήσει, θ πάρ πολν  χρόνο κόμη γι ν μπορέσουμε ν τος σταματήσουμε.  Συνέχεια

Ἀποβλακώνοντας τὶς μᾶζες!

Ἔχω νὰ ἀνάψω τὴν τηλεόρασιν σχεδὸν δώδεκα χρόνια. 
Ἔχω νὰ διαβάσω περιοδικό ἀπὸ τότε ποὺ θυμᾶμαι τὸν ἑαυτόν μου ὥς παιδί. 
Ἔχω νὰ τοὺς ἀκούσω γενικῶς, ἀπὸ τότε ποὺ ξεκίνησα νὰ σκέπτομαι στοιχειωδῶς.
Κι ἀπορῶ…
Γιατί ἀκόμη ὑπάρχουν ὄντα πού παπαγαλίζουν, μιμοῦνται καί ἐπαναλαμβάνουν ὅλα αὐτά πού τούς μουμιοποιοῦν καί τούς ὁδηγοῦν στό νά συμπεριφέρονται ὥς μᾶζες; 
Γιατί ὑπάρχουν πρόσωπα πού ἀρνοῦνται νά κυττάξουν μέσα τους καί παραμένουν μόνον στό «φαίνεισθαι» καί στά περιτυλίγματα;
Γιατί ἀκόμη λειτουργοῦν οἱ δέκτες τῶν τηλεοράσεων καί δέν τούς ἔχουμε φορέσει ὥς κολάρο στούς δημιουργούς τους; Συνέχεια

Ἀπώθησις διαδηλωτῶν διὰ τοῦ …ψησίματος!

Τώρα θὰ μᾶς ψήνουν ἀντὶ νὰ μᾶς ψεκάζουν. 
Δὲν θὰ μᾶς πυροβολοῦν, δὲν θὰ μᾶς καταβρέχουν… Ἁπλῶς θὰ μᾶς ψήνουν! Συνέχεια

Ἐξαπλώνονται κι ἄλλο τά μεταλλαγμένα

Τί κακό κι αὐτό μέ τά μεταλλαγμένα; Κάποια στιγμή ἡ φύσις θά ἀποκαταστήσῃ τήν ἰσορροπία καί τότε….

Πολύ μεγάλες εκτάσεις, σε αναπτυσσόμενες κυρίως χώρες, «φιλοξενούν» γενετικώς τροποποιημένες καλλιέργειες
Tης ΤΑΝΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΠΟΥΛΟΥ

 Aυξάνονται με ραγδαίο ρυθμό οι εκτάσεις που καλλιεργούνται με μεταλλαγμένα σε όλο τον κόσμο και ειδικά στις αναπτυσσόμενες χώρες. Το 2011 επιπλέον 12 εκατομμύρια εκτάρια (1 εκτάριο ισοδυναμεί με 10 στρέμματα) σπάρθηκαν με γενετικώς τροποποιημένους σπόρους ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των στρεμμάτων που καλλιεργούνται στα 160 εκατομμύρια στρέμματα από 16,7 εκατομμύρια αγρότες.

 Οι γενετικώς τροποποιημένες καλλιέργειες παρουσιάζουν μεγάλη εξάπλωση στον Συνέχεια

Τὰ συγχωροχάρτια τους!

 

Ἔχουν κάνει τὴν λογικὴ μας σούπα!
Τὴν μία μὲ τὴν βουλευτικὴ ἀσυλία τους ποὺ καταντᾶ τόσο γελοία, ὅσο νὰ καταρρίπτῃ κάθε ἔννοια δικαίου. Ἀκόμη καὶ γιὰἀπδεδειγμένα ἐγκλήματα, ἀρκεῖ νὰἤσουν ἢ νὰ εἶσαι βο(υ)λευτὴς κι ἀθώώνεσαι!
Τὸ δικαστήριον Ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων τῆς Εὐρωπαϊκῆς ἐνώσεως ἤδη μετρᾶ εἲς βᾶρος τους καταδικαστικὲς ἀποφάσεις,

ἀλλὰ αὐτοὶ κωφεύουν θρασύτατα! Ὅπως ἄλλως  τε καὶ στὰ πάντα!
Μάλιστα, τὰ γελοῖα ἐτοῦτα ὑποκείμενα συμπεριφέρονται τόσο θρασύτατα, ποὺἀκόμη καὶ σὲἀποδεδειγμένα ἐγκληματίες τοὺς ἀφαιροῦν τὶς ῥετσινιές, ὡς μὴ γενόμενες!
Συμπεριφέρονται ὡς θεοί, τὴν στιγμὴ ποὺ παραμένουν σιχαμερά καὶ τιποτένια μιάσματα! Συνέχεια

Μήπως οἱ Anonymous κτυποῦν τήν ἐλευθέρα διακίνησι ἰδεῶν;

Πρ μερικν μερν εχαμε κάνει μίαν πίσκεψι στς σελίδες τους κα …μαρα τ μανττα… σαν!
λλ στ μεταξ κι ατο πλέον δν κάθονται κα τόσο φρόνιμοι.. Δηλώνουν ν πάσ στιγμ ξεκάθαρα τς προθέσεις τους. 
Λίγο μ τς «διακηρύξεις» τους, μετ τν πτώσι τς σελίδος τοπουργείου Δικαιοσύνης, λίγο μ τς νέες τους ξαγγελίες, λίγο μ τς γενικότερες προθέσεις τους..
χω πλέον θέμα μαζύ τους!
Δν μορέσουν κα δν τος μπιστεύομαι.  Συνέχεια