Διαβάζω μιὰν ἐρώτηση στὴν Βουλὴ τῆς βουλευτοῦ τῶν ΑΝΕΛ Σταυρούλας Ξουλίδου, ἀπὸ τὴν Θεσσαλονίκη, ποὺ διαμαρτύρεται γιατὶ καταργήθηκε, μὲ τοὺς μνημονιακοὺς νόμους, ἡ ἐλαχίστη ἀποστάση τῶν κεραιῶν κινητὴς τηλεφωνίας καὶ ἔχουν βάλει κεραῖες μέσα στὶς αὐλὲς τῶν νηπιαγωγείων..
Μιὰ ἅλλη μνημονιακὴ ὑποχρέωσις ἤταν να ἀντικατασταθῇ τὸ σῆμα τῆς τηλεοράσεως. Συνέχεια


Ἀναθεώρησις τῶν τρόπων χρήσεως, ἀλλαγὴ τοῦ τρόπου ζωῆς μας καὶ μείωσις τοῦ ἀριθμοῦ τῶν συσκευῶν ποὺ χρησιμοποιοῦμε. 