Καλησπέρα σας.
Ἐὰν ἔχετε τὸ κουράγιο, διαβάστε το.
Εἶχα σεμινάριο τὴν προηγούμενη Πέμπτη μὲ θέμα «Συνταγματικὴ Ἀναθεώρησις» γιὰ συζήτηση μὲ συμμετοχὴ ἀπὸ Ἕλληνες Πολῖτες. Μέσα στοὺς ὁμιλητὲς ἦσα ἕνας καθηγητὴς καὶ μία καθηγήτρια. Ὅταν τελείωσαν οἱ ὁμιλίες τους, ποὺ δυστυχῶς ἦσαν σὲ ξύλινη γλῶσσα. Τὸ ἴδιο ἀκριβῶς ὅμως ἴσχυε καὶ τοὺς παρισταμένους Ἕλληνες Πολῖτες ποὺ πῆραν τὸν λόγο. ὁ κάθε ἕνας ἐξ αὐτῶν γιὰ 3 – 5 λεπτά. Συνέχεια

Ἡ ἔρευνα, σὲ κάποιο τμῆμα της, ἀπὸ φίλους διαδικτυακοὺς καὶ πραγματικούς, ποὺ ἐπεκτάθη κατὰ τὶ ἀπὸ τὴν σελίδα μας καὶ ποὺ ἀφορᾶ στὴν ἀναθεώρησιν τοῦ Συντάγματος, ἡ ὁποία ἐπισήμως προωθεῖται, ἰδίως ἐντὸς τῆς σημερινῆς τραπεζικῆς δικτατορίας τῶν μνημονίων.
Ἡ «Ἀναθεώρησις» τοῦ Συντάγματος εἶναι τύποις καὶ οὐσίᾳ ναζιστικὴ καὶ προωθεῖται μὲ ἀπαίτηση τῆς τρόϊκα καὶ τῶν ἐντοπίων πρακτόρων τους, γιὰ νὰ νομιμοποιήσουν τὶς ληστεῖες τους καὶ να «συνταγματοποιήσουν» τὴν ξένη κατοχὴ καὶ τὶς ἐπόμενες ληστεῖες μετὰ φόνων, γιὰ ἄλλα 100 χρόνια.