Ὁ νέος διοικητής τῆς Ἑλλάδος ἔρχεται στήν Ἀθήνα

 Το σχέδιο για περιορισμό της ελληνικής εθνικής κυριαρχίας μπαίνει σε απόλυτη εφαρμογή στην προσπάθεια να προχωρήσει η «φιλετοποίηση» της χώρας και να ξεπουληθεί ο εθνικός πλούτος σε τιμή ευκαιρίας με τη μέθοδο fast track («ψεκάστε-σκουπίστε-τελειώσατε»). Δεν είναι τυχαίο ότι ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Ευάγγελος Βενιζέλος σε συνέντευξή του ανέφερε ότι η συμφωνία των Βρυξελλών δεν είναι δανειακή σύμβαση, γι’ αυτό και δεν θα υπάρξει νέο Μνημόνιο, άρα δεν χρειάζεται να περάσει καν από τη Βουλή! Με αυτόν τον τρόπο η κυβέρνηση πιστεύει ότι θα… γλιτώσει τις κινητοποιήσεις των αγανακτισμένων πολιτών και ταυτόχρονα θα αποφευχθούν νέοι κραδασμοί, διαγραφές και αποχωρήσεις βουλευτών, που θα αρνηθούν να ψηφίσουν μια ακόμη ύποπτη συμφωνία. Συνέχεια

Ὁ νέος φόρος πολυτελείας.

Ἄδειασε καὶ ἡ πλατεία τοῦ (ἀλλοτινοῦ) Συντάγματος. Νὰ πάῃ κι ὁ GAP νὰ κάνῃ διακοπὲς ἥσυχος. Μὴν τὶς χάσῃ… Πολὺ θὰ τοῦ κακοφανῇ καὶ τότε νὰ δεῖτε νέα μέτρα καὶ νέους φόρους καὶ νέες θλίψεις ποὺ θὰ περάσῃ.

Γιὰ ἐτοῦτο κι ἔδωσε ἐντολὴ νὰ ἀδειάσῃ ἡ πλατεία τοῦ (ἀλλοτινοῦ) Συντάγματος. Γιὰ νὰ μὴν τὸν πιάσουν τὰ κυκλοθυμικά του καὶ ματά-ξανά-ξεσπάσῃ στὸν κοσμάκη. 

Συνέχεια

Τό γεῦμα ὅπου μοίρασαν τά φιλέτα στούς γερμανούς

Στίς 7 Ἰουλίου, σέ ἕνα κλασικό γερμανικό ἐστιατόριο στά περίχωρα τοῦ Βερολίνου, μέ οἰκοδεπότη τόν Γερμανό ὑπουργό Οἰκονομικῶν, Βόλφγκανγκ Σόιμπλε καί προσκεκλημένο τόν Ἕλληνα ὁμόλογό του, Εὐάγγελο Βενιζέλο, ἔκλεισε ἡ συμφωνία «ἀποβάσεως» τῶν γερμανῶν ἐπιχειρηματιῶν στήν Ἑλλάδα ἡ ὁποία προβλέπει, μεταξύ ἄλλων, τήν ἐκποίησιν Ἑλληνικῶν ἐπιχειρήσεων τοῦ δημοσίου καί τοῦ εὑρυτέρου δημοσίου τομέως στήν γερμανική πλευρά. Τό δεῖπνο, τό ὁποῖον προηγήθηκε τῆς συνόδου τῶν Βρυξελλών γιά τήν «σωτηρία» τῆς Ἑλλάδος καί τοῦ εὐρώ, θεωρεῖται ἀπό τούς γνωρίζοντες ὡς τό μεγαλύτερο deal τῆς γερμανικῆς πλευρᾶς μέ εὐρωπαϊκή χώρα καί δή μέ χώρα πού ἀνήκει στήν ζώνη τοῦ εὐρώ, σέ μιά χρονική περίοδο, μάλιστα, κατά τήν ὁποίαν τό Βερολῖνο ἀντιμετωπίζει μέ τρόμο τήν ἀλλαγή ἰσορροπιῶν στά ποσοστά τῶν ἐξαγωγῶν του. Συνέχεια

Ποιός θὰ πληρώσῃ τὰ «ἔργα» τοῦ κάθε Ἄκη;

Σαφῶς κι ἐφ’ ὅσον ἡ δικαιοσύνη δὲν ἔχει ἀποφανθεῖ, δὲν δικαιούμαστε νὰ συζητᾶμε γιὰ ἐνοχὴ τοῦ κάθε Ἄκη. 

Ἀλλὰ ὅταν ὁ Ἄρειος Πᾶγος ἀποφαίνεται πὼς ἔχουν ἤδη παραγραφεῖ τὰ πεπραγμένα (νόμιμα ἢ μή) τότε γιὰ ποιάν παραπομπή συζητᾶμε; Γιὰ ποιάν δίκη παρωδία συζητᾶμε; Γιὰ ποιάν παράστασι μᾶς προετοιμάζουν; 

Ὁ νόμος εἶναι νόμος γιὰ ὅλους. Ὅλες οἱ κατοχικὲς κυβερνήσεις ἔχουν ἐφαρμόσει τὸ «δίκαιον» ποὺ τὶς ἐξυπηρετεῖ, μὲ κύριον στόχο τὴν ἐλευθέρα τους διαπλοκή, τὴν ἀτιμωρησία τους καὶ τὸν παράνομο  πλουτισμό τους. Ἔχουν λοιπὸν μεριμνήσει νὰ μποροῦν νὰ κλέβουν ἄνευ ἐλέγχου, νὰ ὑπεξαιροῦν ἄνευ τιμωρίας καὶ νὰ χαίρονται τὰ κλοπιμαῖα ἄνευ ἀνησυχίας. 

Συνέχεια

Ἡ ἐθνική ταπείνωσις

Δρυός πεσούσης, πᾶς ἀνήρ ξυλεύεται. Πόσο δίκιο εἶχε ὁ Μένανδρος. Τήν δρῦ δέν μπορεῖς εὔκολα νά τήν “ξυλεύσης” ἀλλά ἄν πέση, τότε ὅλοι μποροῦν, κυρίως ὅταν – ἀκόμα καί τότε – ἔχουν βοήθεια. Τί ἄλλο νά ‘πῶ γιά τίς παρακάτω εἰδήσεις;

1. Στήν συμφωνία γιά τήν στήριξι τῆς Ἑλλάδος συμπεριλαμβάνεται καί τουρκική τράπεζα (AK bank)! Συνέχεια

Οἱ ἀποτυχημένοι ἀκόμη ὁμιλοῦν! Γιατί;

 

Τὴν μία βγαίνει ὁ Πάγκαλος καὶ λέει, χαρακτηρίζει, σχολιάζει.. Τὴν ἄλλην ὁ Παπακωνσταντίνου… Τὴν παρὰ ἄλλην ὁ Βενιζέλος… Καὶ τί λένε; Τίποτα δὲν λέν… Τὸ μόνον ποὺ πράττουν εἶναι νὰ μᾶς ζαλίζουν καὶ νὰ μᾶς βουλιάζουν περισσότερο… 

Ἀποτύχατε «κυρίες» καὶ «κύριοι»!

Ἀποτύχατε στὰ πάντα! 

Δὲν ἔχετε δικαίωμα νὰ κρατᾶτε οὔτε τὰ προσχήματα.  Καὶ πολὺ περισσότερο δὲν ἔχετε πλέον τὸ δικαίωμα νὰ ὁμιλεῖτε! 

Συνέχεια