Ἀνεξαρτήτως τῶν ἐξελίξεων, ἡ Συρία θὰ κτυπηθῇ!

Τοὺς βαθυτέρους ἐπισήμους λόγους, ἤ ὀρθότερα δικαιολογίες, ποὺ χρησιμοποιοῦν γιὰ νὰ «πείσουν» σχετικῶς μὲ τὴν «ὀρθότητα» τῶν προθέσεῶν τους, δὲν τοὺς γνωρίζω. Οὔτε καὶ θέλω νὰ τοὺς γνωρίσω. 
Αὐτὸ ποὺ μὲ ἐνδιαφέρει εἶναι πὼς ἔχουν στήσει ἔνα σκηνικὸν τρόμου στὴν Συρία, ἔχουν μαζέψει κάθε κατακάθι ἀπὸ κάθε πλευρὰ τοῦ πλανήτου καὶ τὸ ἔχουν πετάξει ἐκεῖ μέσα, ἔχουν δολοφονήσει περισσοτέρους ἀπὸ 25.000 ἀμάχους κι ἐξακολουθοῦν. 
Συνέχεια

Πόσα πτώματα θά βάλουν στίς σακκοῦλες Δένδια;

Ποιές σακκοῦλε; Αὐτὲς ποὺ διαβάζουμε πὼς παρέλαβαν στὴν ΓΑΔΑ. Ἤ δέν τίς παρέλαβαν Δένδια; Κι ἐάν ὄχι, τότε ποιό εἶναι τό θέμα πού ἔχει ἀνακύψει; Καί γιατί τό συζητᾶμε;
Γιατί δέν τό διαψεύδουν ἄμεσα οἱ ὑπεύθυνοι; Ἤ μήπως δέν θέλουν; 

Τὴν παρακάτω πληροφορία τὴν διάβασα καὶ δὲν ἀναστατώθηκα διόλου!
Εἶναι κάτι ποὺ περιμένουμε ἐδῶ καὶ καιρό.
Συνέχεια

Τουρκάλα ἱστορικὸς ἀποκαλύπτει τὴν ἀλήθεια γιὰ τὴν Σμύρνη καὶ τὸν Κεμάλ!

Θα μπορούσε να ήταν ο Νέρων,αλλά γνώστες της ιστορίας λένε πως δεν έκαψε αυτός την Ρώμη παίζοντας  την λύρα του καθώς απολάμβανε το θέαμα!
Ήταν όμως ο Κεμάλ,ο «πατερούλης»των σύγχρονων απογόνων των Σελτζούκων και Μογγόλων και καθόταν στο μπαλκόνι του κι απολάμβανε την θέα της καταστροφής! Πόσο διεστραμμένο μπορεί να είναι το μυαλό μερικών ανθρώπων;;
Αυτό που μου έχει κάνει μεγίστη εντύπωση δε,  είναι ότι όχι μόνο μιλούν γι΄αυτό Τούρκοι ιστορικοί,αλλά οι απόψεις τους,δημοσιεύονται και σε εφημερίδες!
Μεγάλα δημοκρατικά βήματα η Τουρκία! Λέτε στο παρακάτω,μετά την Ολυμπιακή φλόγα να μας πουν ότι εκεί γεννήθηκε και η δημοκρατία;; 
Συνέχεια

Τί κρύβει ἡ γενοκτονία τῶν λευκῶν στή Ν. Ἀφρική

Μέ αὐτόν τόν τρόπο προσπαθοῦν οἱ ἔγχρωμοι κάτοικοι τῆς Νοτίου Ἀφρικῆς νά ἐπιβληθοῦν στούς λευκούς συμπολίτες τους.

Μήπως οἱ λευκοί ἔκαναν τό μοιραῖο λάθος καί ἔδωσαν περισσότερα προνόμια ἀπ΄ ὅσα ἔπρεπε στούς ἐγχρώμους; Μποροῦν νά τά διαχειρισθοῦν, σωστά ἤ θά τά χρησιμοποιήσουν γιά νά ἐπιβληθοῦν μέ τήν σειρά τους στήν λευκή φυλή μέ τόν τρόπο πού τούς ὑπαγορεύει ἡ φύσις τους;

Σίγουρα τό μέλλον τοῦ πλανήτου, θά περάσῃ καί ἀπό Συνέχεια

6 – 7 Σεπτεμβρίου. Ἡ τρίτη ἅλωσις τῆς Πόλεως

Γιά νά μή ξεχνᾶμε τήν σημερινή ἡμέρα, γιατί «λαός πού ξεχνᾶ τήν Ἱστορία του, εἶναι ἀναγκασμένος νά τήν ξαναζήσῃ». Ἀλλά ὄχι μόνο γι΄αὐτό. Δέν ξεχνᾶμε, διότι κάποια ἡμέρα πρέπει νά ἀποκαταστήσουμε τίς ἐκρεμότητες πού ἔχουμε μέ τήν γείτονα.

 Με τον όρο Σεπτεμβριανά εννοούμε το πογκρόμ που εξαπέλυσε ο τουρκικός όχλος, υπό την καθοδήγηση της κυβέρνησης Μεντερές, εναντίον της Συνέχεια

Πρὸς «κυρία» Μαρία Ῥεπούση, ἐνταύθα….

Όχι ότι θα αλλάξει κάτι ακόμα μία μαρτυρία,ακόμα μία αλήθεια,απλά απορώ κι εξίσταμαι με αυτούς τους υπανθρώπους και τους επίσης υπανθρώπους που τους έστειλαν στο κοινοβούλιο να μας εκπροσωπήσουν ποιοί;; ΠΟΙΟΙ;; Οι αρνητές του ολοκαυτώματος του Ελληνισμού;;