
Ἵδρυμα Levy: Ἀμερικανο-Ἐβραικὸ ἰνστιτοῦτο ποὺ προωθοῦσε τὸ διπλὸ νόμισμα στὴν Ἑλλάδα. Πρόεδρος ἦταν ὁ Ἑλληνοαμερικανὸς οἰκονομολόγος Δημήτρης Παπαδημητρίου. Συμμετοχὴ στὶς δραστηριότητες τοῦ Ἱδρύματος εἶχε καὶ ἡ σύζυγός του, Ῥάνια Ἀντωνοπούλου. Ὁ Τσίπρας πρώτα προσέλαβε τὴν σύζυγο ὡς ὑπουργὸ Ἐργασίας καὶ λίγους μῆνες ἀργότερα τὸν σύζυγο ὡς ὑπουργὸ Οἰκονομίας καὶ Ἀναπτύξεως! Συνέχεια
Τόσο ὁ κύριος Παπαδημητρίου ὄσο καὶ ἡ συμβία τοῦ ἡ κυρία Ἀντωνοπούλου ἀποτελοῦν μίαν ὀρδὴ ἀκαδημαϊκῶν οἱ ὁποῖοι σιτίζονται καὶ μάλιστα μὲ ἐκπληκτικὲς ἀμοιβές, ἀπὸ τὸ λίμπεραλ κατεστημένο τῆς Νέας Ὑόρκης κυρίως ἢ ἐναλλακτικὰ τῆς Καλιφόρνια.
Δὲν ξέρω ἐὰν τὸ ἔχετε ἀντιληφθῆ, ἀλλὰ ἐδῶ ποὺ ἐφθάσαμε πλέον, ἐλλείψει ἄλλων προθύμων ἀπὸ τὶς …ἐφεδρείες τοῦ παλαιοκομματισμοῦ, ἐπανέρχεται ὁ φώταρος, μὲ προθέσεις …«διασώσεώς» μας, γιὰ τρίτη φορὰ στὴν ἱστορία του!!!!
Γράφει ὁ Ἐμμανουὴλ Ἀθανασίου Χατζησάββας,