Σπείρατε Βία.
Θὰ θερίσετε λοιπὸν Βία!!!

Βιάσατε τὸν Ἑλληνικὸ λαὸ κατάφωρα.
Τὸν ξεγελάσατε, τὸν πουλήσατε, τὸν ληστεύσατε, τὸν πτωχεύσατε, τοῦ πήρατε ὡς καὶ τὴν πρώτη κατοικία, ἀφήσατε τὶς τράπεζες νὰ τὸν λεηλατοῦν καὶ νὰ τὸν εὐτελίζουν, ξεπουλήσατε ὅλη τὴν περιουσία του, διώξατε τὰ παιδιά του στὴν ξενητειὰ καὶ τὰ ἀντικαταστήσατε μὲ κάθε λογὴς ἐγκληματικὸ στοιχεῖο καὶ θελήσατε νὰ τοῦ πάρετε καὶ τὸ τελευταῖο ἴχνος ἀξιοπρεπείας ποὺ τοῦ ἀπέμεινε: Τὴν ἱστορία του, τοὺς προγόνους του γιὰ τοὺς ὁποίους εἶναι ὑπερήφανος, τὴν τιμή του, τὸ ὄνομά του, τὴν Ἐθνική του ὑπερηφάνεια ἐνᾦ πλέον ἀνοικτὰ στοχεύετε καὶ στὰ ἐδάφη του. Συνέχεια

Πολλές φορές ακούτε ωραία πράγματα για τους ¨Ελληνες «τέκτονες», όπως ότι δεν ασχολούνται με την πολιτική, ότι είναι έντιμοι, μορφωμένοι και ενάρετοι. Άλλες φορές πάλι ακούτε ότι ο Κολοκοτρώνης και οι αρχηγοί της επαναστάσεως του 1821 ήταν τέκτονες κοκ. Στην Ελλάδα ότι δηλώσεις είσαι και ότι σου πούν είναι πάντα αλήθεια.