Γιά ὅλα φταίει ἡ Ζωή;;

Γιά ὅλα φταέι ἡ Ζωή;;Τὸ ἀκούσαμε κι αὐτό. Ὅτι ἡ Ζωὴ Κωνσταντοπούλου ἔχει ἰδιοκτησιακὴ ἀντίληψι γιὰ τὴν ἐξουσία. Κάτι ποὺ κάνει πολλοὺς νὰ ἀγανακτοῦν.

Γιὰ νὰ μὴ παρεξηγούμεθα, ἡ διαπίστωσις εἶναι μᾶλλον σωστὴ καὶ ἡ Ζωή, ὅπως καὶ πολλοὶ ἄλλοι Συριζαῖοι, τὴν ἔχει ὄντως αὐτὴν τὴν ἀντίληψι. Ἀλλὰ δὲ τὴν ἔχει ἐπειδὴ εἶναι ἡ κακιὰ Ζωή.

Συνέχεια

Ὁ Σόιμπλε στὴν ἕδρα τῆς σκιώδους κυβερνήσεως τῶν ΗΠΑ.

Εχθές ο Σόιμπλε έκανε δηλώσεις από την έδρα της σκιώδους κυβέρνησεως των ΗΠΑ που λέγεται CFR…
Εκεί όπου ΜΗ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ αποφασίζουν ποιον πόλεμο για λογαριασμό του Ισραήλ και της Νέας Τάξεως θα χρηματοδοτήσουν, εν αγνοία τους, οι Αμερικανοί φορολογούμενοι.
Συνέχεια

Τώρα πιὰ ὄχι μόνον ΔΕΝ τοὺς ἀνησυχεῖ, μία δική μας χρεωκοπία, ἀλλὰ τὴν ἐπιδιώκουν!!!

O …«περιούσιος»  Stanley Druckenmiller, συνεργάτης του Soros, σε συνέντευξή του για πιθανή χρεωκοπία της Ελλάδας, δήλωσε ότι δεν τον ανησυχεί, γιατί οι τράπεζες έχουν ξεφορτωθεί τα Ελληνικά ομόλογα. Συνέχεια

Αὐτὰ εἶναι τᾶ δῶρα ὅσων ἐψήφισαν ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, «Ποτάμι», ΣΥΡΙΖΑ…


Τὸ πρωΐ δέχθηκα πρόσκληση μίας φίλης προκειμένου νὰ συνηγορήσῳ καὶ νὰ ἐπισημάνῳ μὲ like τὴν νέα σελίδα (ὄχι στὸ Τζαμί) ἤ κάπως ἔτσι.

Δὲν καταλαβαίνω τὸ νόημα ὑπάρξεως τῆς Σελῖδος.!
Μόλις λίγες ἡμέρες πρὶν τὸ μεγαλύτερο ποσοστὸ τοῦ Λαοῦ φήφισε ΝΑΙ στὸ Τζαμὶ, ΝΑΙ στὴν παράδοση τῆς Θρᾴκης, ΝΑΙ στὸ μοίρασμα τοῦ Αἰγαίου, ΝΑΙ στὰ Σκόπια μὲ τὸ ὄνομα τῆς Μακεδονίας, Ναὶ στὴν Παρέλαση τῶν Πούστηδων, ΝΑΙ, ΝΑΙ, ΝΑΙ…….

ΟΛΟΙ ΦΩΝΑΖΑΤΕ ΟΧΙ στοὺς ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΥΣ καὶ οὐσιαστικῶς προτρέπατε τὸν κόσμο νὰ ψηφίσῃ ΣΥΡΙΖΑ. Ποτάμια καὶ Ἐλιὲς (ἡ ΧΑ ποὺ εἶναι τὸ μοναδικὸ Πατριωτικὸ κόμμα σᾶς πέφτει βαρειὰ γιὰ τὰ «Δημοκρατικὰ σας Αἰσθήματα»)
Ἔ…..αὐτὸ ποὺ θέλατε ἔγινε καὶ δὲν εἶναι ΛΑΘΟΣ, πολλοὶ γνώριζαν καλὰ τὶ ἔκαναν, ἀλλὰ τὸ «μεροκάματο-κοιλιὰ» πρῶτα καὶ μετὰ…….(βρὲ δὲν πᾶνε νὰ πνιγοῦν ὅλοι,ἐμεῖς νὰ εἴμαστε καλά).!

Ἐνοεῖται ὅτι ὁλόκληρη ἡ Ἀριστερὰ ἀπὸ τὸ προδοτικὸ ΚΚΕ μὲχρι καὶ τὸν κομματικὸ στρατὸ ὅλων τῶν κυβερνήσεων, τοὺς λεχρῖτες τοῦ ΑΝΤΑΡΣΙΑ. εἶναι μία ἀπὸ τὰ ἴδια.!

Τᾶσος Γκολέμης

Ἡ ἄποψις τοῦ Τάσου, μὲ τὴν ὁποίαν διαφωνούσαμε συχνά, ἦταν πὼς τὰ μοναδικὰ πατριωτικὰ κόμματα ἦσαν ἡ «χρυσῆ αὐγή» καὶ οἱ «ἀνεξάρτητοι Ἕλληνες». Ἔτσι ἐπίστευε…
Πρὸς τιμὴν τῆς μνήμης του ἀπεφάσισα νὰ δημοσιεύσῳ (ἐπὶ τέλους) τὸ κείμενόν του, παρὰ τοῦ ὅ,τι γενικῶς διαφωνῶ μὲ τὶς κομματικὲς γραμμές.
Ὁ Τᾶσος ἄλλως τὲ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ἀνῆκε σὲ κάποιο κόμμα. Ἁπλῶς ἦταν πατριώτης καὶ ἀπελπισμένος ἀπὸ τὴν κατάντια στὴν χώρα μας.

Ἐπεὶ δὴ ὁ Τᾶσος μᾶς …«βαρέθηκε» καὶ μᾶς ἄφησε πρὸ ἡμερῶν, τιμῶντας πάντα τὴν μνήμη του, ἀποφασίζω νὰ δημοσιεύσῳ τὸ κείμενόν του, δίχως νὰ συμφωνῷ μαζύ του.
Ἄλλως τὲ ὁ καθεὶς ἐξ ἡμῶν δικαιοῦται τῆς ἀπόψεώς του, ἐφ΄ ὅσον διαβιοῦμε ἐν δημοκρατίᾳ!

Τὸ παραπάνω συνετάχθη στὶς 30 Μαΐου τοῦ 2014.

Φιλονόη

Ἡ Human Rights Watch τοῦ …«ἀνθρωπισμοῦ»!!!

Στο πλευρό των δολοφόνων της Μουσουλμανικής Αδελφότητας το δημιούργημα του Soros που λέγεται Human Rights Watch. Βρήκε «άδικες» τις ποινές που επέβαλε η Αιγυπτιακή Δικαιοσύνη.Ἡ Human Rights Watch τοῦ ...«ἀνθρωπισμοῦ»!!!3 Συνέχεια

ΔΝΤ, οἱ διεθνεῖς τοκογλύφοι.

«…Ο Τιμ Τζόουνς, οικονομολόγος του Jubilee , δήλωσε:

«Τα δάνεια του ΔΝΤ προς την Ελλάδα δεν έχουν μόνο διασώσει εκ πρώτης τις τράπεζες που δάνεισαν απερίσκεπτα, αλλά στην πραγματικότητα έβγαλαν ακόμη περισσότερα χρήματα έξω από την χώρα. Αυτό το τοκογλυφικό επιτόκιο έρχεται να  προστεθεί στό άδικο χρέος που επιβλήθηκε στον Ελληνικό λαό.»…» Συνέχεια