Καί ποιοί ἐπενδύουν σέ ἀκίνητα;

Και ποιος δεν αγόρασε σπίτι τα τελευταία χρόνια από τους γνωστούς, πολιτικούς απατεώνες;  Συνέχεια

Προειλημμένες «ὑπογραφές» ἀπὸ δοτοὺς «ἡγέτες» καὶ τὸ θέατρον τῆς …«διαφάνειας»

Θεατρική Παράσταση παντού. Ο νέος Υπουργός Άμυνας της Ουκρανίας, της γνωστής κατοχικής κυβερνήσεως των επικυριάρχων, προσποιείται πως υπογράφει τον όρκο του,  με στυλό από το οποίο όμως δεν …έβγαλε το καπάκι!

Δεν φανταζόταν ότι θα τον βιντεοσκοπούν και από άλλη γωνία κι έτσι έκανε πως απλά υπογράφει με «σοβαρότητα και σεβασμό» στους θεσμούς τα …έτοιμα από καιρό χαρτιά της προσχεδιασμένης αναλήψεως των καθηκόντων του. Συνέχεια

Εἰσβολὴ στὴν Βουλή.

Στις 5 Ιουλίου 1964 επρόκειτο να διεξαχθούν δημοτικές εκλογές στην Ελλάδα. Την χώρα κυβερνούσε η Ένωση Κέντρου, με πρωθυπουργό τον Γεώργιο Παπανδρέου του 53%. Ο Παπανδρέου, μόλις είχε επιστρέψει από το πρώτο επίσημο ταξίδι του στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου είχε δεχθεί αφόρητες πιέσεις από τον Αμερικανό πρόεδρο Λίντον Τζόνσον για λύση του Κυπριακού. Τον δημαρχιακό θώκο της Αθήνας διεκδικούσαν τρεις βουλευτές, πίσω από τους οποίους ήταν στοιχημένες οι τρεις βασικές πολιτικές παρατάξεις της εποχής. Ο απόστρατος στρατηγός Παυσανίας Κατσώτας εκπροσωπούσε την κυβερνητική Ένωση Κέντρου, ο ασφαλιστής Γεώργιος Πλυτάς τη δεξιά ΕΡΕ και ο καθηγητής του ΕΜΠ, Νίκος Κιτσίκης την αριστερή ΕΔΑ. Συνέχεια

Ὅταν καλοπληρώνονται οἱ δημοσιογράφοι, ἁπλῶς …σιωποῦν, γιὰ νὰ πουληθῇ ἄνετα ἡ ΔΕΗ!!!

Θα μοιράσουν 3.000.000 ευρώ, από τα λεφτά της ΔΕΗ, στα ΜΜΕ, ώστε οι δημοσιογράφοι να δουν το ξεπούλημα με …άλλο μάτι, πιο …χαλαρό.

Το ίδιο κάνουν από καιρό με τον ΟΠΑΠ και με τις Τράπεζες, μέσω των οποίων ταΐζουν και τον τελευταίο πουλημένο δημοσιογράφο της επαρχίας. Συνέχεια

Καλλίτερα νὰ ἀπασχολούμεθα μὲ τοὺς ὑπαλλήλους τῆς ΔΕΗ παρὰ μὲ τὴν ΔΕΗ!!!

Την ώρα που ετοιμάζονται να πουλήσουν ότι βγάζει κέρδος στην Ελλάδα, είναι πολύ βολικό να στρέψουν τους πολίτες ενάντια στους προνομιούχους υπαλλήλους της ΔΕΗ και ενάντια στην ΔΕΗ γενικότερα, ώστε η αγανάκτηση να λύσει τα χέρια της κυβέρνησης και το πολιτικό κόστος από το ξεπούλημα να είναι μηδαμινό. 
Η ΔΕΗ που άφησε εκατοντάδες χιλιάδες νοικοκυριά χωρίς ρεύμα, λόγω οφειλών, ετοιμάζεται να αφήσει χωρίς ρεύμα και πάλι τα θύματα των τοκογλύφων. Καμμία ενέργεια των αληταράδων του συνδικαλισμού δεν στοχοποιεί τους θύτες αλλά πάντα στοχεύει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ τα θύματα των τοκογλύφων, που έχουν πολύ κοντή μνήμη.
Η αντιπολίτευση, με τις κούφιες κι άσφαιρες ενέργειες περί δημοψηφίσματος, που ΟΥΔΕΠΟΤΕ σκέφτηκαν εδώ και πέντε χρόνια που έχει καταλυθεί κάθε άρθρο του Συντάγματος και κάθε έννοια νομιμότητας από τους τοκογλύφους,  παίζει κι αυτή το απαραίτητο …θεατράκι.
Συνέχεια

Γιὰ νὰ ἐπιτύχῃ μία ἐπένδυσις πρέπει νὰ μὴν ὑπάρχῃ ῥίσκο!!!

Τα γεράκια που ρημάζουν τον Δημόσιο Πλούτο απεχθάνονται το ρίσκο και τις εκπλήξεις.
Τα θέλουν όλα στημένα, τακτοποιημένα και μιλημένα.
Έτσι πετυχαίνουν την τελειότητα στις απάτες και τα δισεκατομμύρια που μας αφαίρεσαν δεν θα γυρίσουν ποτέ πίσω. Γι’ αυτό πριν ξεκινήσει κάθε μεγάλο κόλπο, τοποθετούνται δικά τους άτομα στις θέσεις που κανονικά θα έπρεπε να υπάρχουν εκπρόσωποι των ΔΙΚΩΝ μας συμφερόντων.
Έτσι, σε θέσεις ελεγκτών για τα συμφέροντα του Δημοσίου, τοποθετούν …«τυχαία» ανθρώπους της Goldman Sachs (Χριστοδούλου-ΟΔΔΗΧ), του ΔΝΤ (Γεωργίου-ΕΛΣΤΑΤ), της Παγκόσμιας Τράπεζας κλπ.

Συνέχεια