Ναί, γιατί ὄχι;
Ὅλοι μας τὸ γνωρίζουμε.
Μπορεῖ νὰ ἔχῃ γίνῃ, κατὰ κύριον λόγο, σύνθημα τῶν «ἀναρχικῶν», ἤ τῶν «ἀριστερῶν», ἀλλὰ δὲν νομίζω πὼς ὑπάρχει κοινωνικὴ ὁμάδα στὴν Πατρίδα μας, κι ὄχι μόνον, ποὺ νὰ μὴν πλήττεται ἀπὸ τὴν ἐξαγορὰ τῶν δημοσιογράφων. Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: τουρκοπράκτορες
Τὸ «ξεγύμνωμα» τῶν πρακτόρων.
Γελοιότητα και θράσος που δεν έχει όρια.
Ο διορισμένος από ξένες υπηρεσίες και αυτόκλητος, δήθεν Πρόεδρος των Μουσουλμάνων στην Ελλάδα, Ναΐμ Ελγαντούρ, κατεδίκασε το μακελειό στην Γαλλία, αλλά δεν κατεδίκασε ποτέ το μακελειό στην Αίγυπτο της Μουσουλμανικής Αδελφότητας που εκπροσωπεί.
Είπε ότι το κτύπημα είχε σκοπό να ενισχύσει την ακροδεξιά, επειδή προφανώς είχε θύματα …«περιουσίους», ενώ αν τα θύματα ήταν αποκλειστικά μουσουλμάνοι, τότε δεν θα ανησυχούσε.
Αυτοί που στήριξαν το μακελειό των Συρίων ,από τους μισθοφόρους του Ισραήλ, έγιναν τώρα …«προστάτες» της «δημοκρατίας» μας. Συνέχεια
Ἄς ἀποφευχθοῦν οἱ ὁμαδικὲς …αὐτοκτονίες!!!
Μὲ μεγάλη μου θλίψη…
…ὀφείλω νὰ σᾶς ἐνημερώσῳ ὅτι ἡ πανεπιστημιακὸς (τοῦ κ@λου) καὶ βουλευτὴς τοῦ μπάρμπα Φώτη κα Μαρία Ῥεπούσ(τ)η ΔΕΝ θὰ εἶναι ὑποψήφια στὶς ἐπόμενες ἐκλογές! Συνέχεια
Ἡ Δημοσιογραφία.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ:
Ἔνα κοινωνικὸ λειτούργημα ποὺ θὰ ἔπρεπε νὰ ἀποτελῇ τὸν φόβο καὶ τὸν τρόμο γιὰ τὴν ἑκάστοτε μορφὴ ἐξουσίας.
Στὴν Ἑλλάδα ἀποτελεῖ τὸν «ἐκτελεστικὸ βραχίονα» αὐτῶν. Συνέχεια
Ῥωμανὲ οἱ Ἕλληνες σὲ εὐχαριστοῦν γιὰ τὴν προσφορά σου στὴν ἑλληνικὴ οἰκονομία!!!
Πριν λίγες ημέρες αναφερόμενος στους ιδιωτικούς στρατούς του πλανήτη είχα ασχοληθεί με την G4S.
Ἔπιασαν δουλειὰ οἱ μισθοφόροι στὴν Ῥωσσία.
Aυτή η εταιρεία-κράτος θα αναλάβει την παρακολούθηση των κρατουμένων με τα βραχιολάκια, στα πλαίσια της πλήρους ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΩΣ του κράτους, χωρίς φυσικά να μας ρωτήσουν.
Κι όλα έγιναν εύκολα και γρήγορα με την βοήθεια του …Ρωμανού. Συνέχεια
Εἶναι κάπως …δύσκολο νὰ «ἀνακαλύψῃ» κάποιος Ἕλληνες στὴν …Ἑλλάδα!!!
Και που λες κύριε Νίκο Δήμου…
Γύρω στο 1100μχ κατέβηκαν στην Ελλάδα ακόμα και μισθοφόροι Βίκινγκ από περιοχές που σήμερα βρίσκονται στην Σουηδία. Όσοι από αυτούς πέθαιναν και θάβονταν στην Ελλάδα οι δικοί τους άνθρωποι, πίσω στον Βορρά, χάραζαν πέτρινες ταφικές
πλάκες για να τους μνημονεύουν.
Κι εκεί ακόμα,παρά το γεγονός ότι ΔΕΝ υπήρχε Ελληνικό Κράτος, αναφέρονται πάντα σε …Ελλάδα και σε Έλληνες. Συνέχεια
