Πίσω από τις λέξεις, πάτε για άλλη αγορά του αιώνα ψωμόλυσσες…
Ἂς καῇ καὶ ἡ Αὐστραλία…
Δὲν εἶναι πρόσφυγες πολέμου. Εἶναι μαζικὴ ἐκκένωσις περιοχῶν λόγῳ τῶν πυρκαϊῶν στὴν Αὐστραλία.
Δὲν εἶδε τὰ …κέρινα ὁμοιώματα τὸ κούλλλιιι…!!!
Θὰ μπορούσαμε, ὑπὸ τὶς παροῦσες συνθῆκες, νὰ χαμογελάσουμε ἀνακουφισμένοι, βλέποντας αὐτὴν τὴν εἰκόνα: Κι αὐτὸ διότι ἀπὸ τὴν τελευταία του προσπάθεια νὰ φωτογραφηθῇ μὲ τὸ «ζεῦγος πλανηταρχῶν» κατήντησε νὰ αὐτό-ἐξευτελισθῇ πλήρως.
Μισελληνικότεροι τῶν κομμουνιστῶν ποιοί εἶναι;
Ἐὰν δὲν ὑπάρχουν χειρότεροι καὶ ἀνθελληνικότεροι ἀπὸ τοὺς κομμουνιστὲς τότε γιατί δὲν εἶναι καὶ τὰ ἀφεντικά τους, δηλαδὴ αὐτοὶ ποῦ τοὺς ἐδημιούργησαν;;;
Δημοκρατία…!
Τοῖς ὄχλοις πειρώμενος ἀρέσκειν, τῶν ὄχλων ἔση ὅμοιος».! Ἡ μάζα, ὁ ὄχλος δὲν ὑπάρχει τὶποτα ποὺ νὰ μισῇ περισσότερο ἀπὸ αὐτὸν ποὺ κάνει ἔκκλησιν εἰς τὴν συνείδησὶν του καὶ εὑρίσκεται εἰς ἀνώτερο ἐπίπεδο.!
Δὲν πρέπει νὰ ὑποτιμοῦμε τοὺς Τούρκους
Μὴν ὑποτιμᾶτε τοὺς Τούρκους. Τὸ δικό μας πολιτικὸ σύστημα ἔχει ξεπουλήση τὰ πάντα!! Ἡ ἔκθεσις «Νιχᾶτ Ἐρὶμ» καὶ οἱ σημερινὲς ἀπορίες μας!