«Ὄχι» ἀπό τό Στρασβοῦργο ὄμως «ναί» ἀπό τήν Χάγη (γερμανικές ἀποζημιώσεις)

Με νίκη για την Ελλάδα έληξε ο πρώτος γύρος της δικαστικής μάχης για τις γερμανικές αποζημιώσεις στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης. Οι δικαστές έκαναν δεκτό το αίτημα της χώρας μας, να παρέμβει και να παρασταθεί στην εκκρεμή μεταξύ Ιταλίας και Γερμανίας δίκη για το θέμα αυτό, αναγνωρίζοντάς της έννομο συμφέρον στη υπόθεση.

Η αίτηση παρέμβασης είχε κατατεθεί στις 13 Ιανουαρίου 2011, λίγες ημέρες πριν εκπνεύσει η επίσημη προθεσμία. Το 17σέλιδο έγγραφο είχε συντάξει και καταθέσει εκ μέρους της Ελλάδας ο καθηγητής Στ. Περράκης. Σε αυτό αναφέρονταν οι νομικοί λόγοι για τους οποίους θα έπρεπε να επιτραπεί στη χώρα μας η παρέμβαση σε υπόθεση μεταξύ τρίτων χωρών.

Η επιτυχία έγκειται στο γεγονός ότι Συνέχεια

Ἡ Γερμανία μᾶς ὀφείλει, δὲν τῆς ὀφείλουμε!

ΟΙ ΟΦΕΙΛΕΣ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Γράφει ο Αμφικτύων 

(Η παρούσα μελέτη δεν συσχετίζεται με τη δημοσιονομική χρεωκοπία του Ελληνικού κράτους, ούτε προσπαθεί να βρει αποδιοπομπαίους τράγους για τη σπατάλη , κλοπή και κακοδιαχείριση του Συνέχεια

Ἀπαράδεκτες οἱ ἀξιώσεις τῶν θυμάτων τοῦ Διστόμου!

Τοὐλάχιστον ἔτσι ἰσχυρίζεται τὸ δικαστήριον ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων τοῦ Στρασβούργου!!! Τὸ περιμέναμε; Γιατί νὰ μή τὸ περιμένουμε; Ὅλα ἄψογα σχεδιασμένα. 

Καὶ οἱ «ἀνθρωπιστὲς» Γερμανοὶ κοιμοῦνται ἥσυχοι! Τὸ ἐγλύτωσαν τὸ ἐξοχικό!  (Γιὰ τὴν ὥρα…) Ἢ τοὐλάχιστον ἔτσι νομίζουν!

Το Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων απέρριψε κατά πλειοψηφία ως απαράδεκτη την προσφυγή Σουντούρη και τριών άλλων Ελλήνων, που ζητούσαν αποζημιώσεις από την Γερμανία, για τον σφαγιασμό Συνέχεια

Γερμανικές ἀποζημιώσεις. Ἀλήθειες καί ψέμματα

ΣΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΣΤΑΜΟΥΛΗ
Οι πολεμικές επανορθώσεις και το αναγκαστικό κατοχικό δάνειο από τη Γερμανία που, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις που προέρχονται από το «Εθνικό Συμβούλιο Διεκδίκησης των οφειλών της Γερμανίας προς την Ελλάδα», με επικεφαλής τον Μανώλη Γλέζο, τον Ευάγγελο Μαχαίρα, τον Γεώργιο Αλέξανδρο Μαγκάκη, τον Βασίλη Καρκούλια κ.ά. ξεπερνούν, σε σημερινή αξία, τα 162 δις ευρώ χωρίς τους τόκους, ……..όπως σημειώνει στο άρθρο του που δημοσιεύεται στο περιοδικό «Επίκαιρα» ο Αναπληρωτής Καθηγητής Θεσμών της Ευρωπαϊκής Ένωσης στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Κρήτης, Νότης Μαριάς.
Σύμφωνα με το βιβλίο Η Μαύρη Βίβλος της Κατοχής (Αθήνα 2006), που έχει εκδώσει το Εθνικό Συμβούλιο για τη διεκδίκηση των οφειλών της Γερμανίας προς την Ελλάδα, τα θύματα και οι απώλειες της χώρας μας από τους Γερμανούς κατά το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο έχουν ως εξής: Συνέχεια

Νὰ καὶ κάτι καλό!

Δικαίωση εξ Ιταλίας για τους Έλληνες του Διστόμου

Ευνοϊκή απόφαση για τους συγγενείς των θυμάτων του Διστόμου εξέδωσε το ανώτατο δικαστήριο της Ιταλίας.

Πιο συγκεκριμένα, η ιταλική Δικαιοσύνη φέρεται να έχει απορρίψει, την αίτηση αναίρεσης που είχε καταθέσει η Γερμανία, κατά της απόφασης του Εφετείου της Φλωρεντίας, το οποίο είχε κρίνει ότι ακίνητα της Γερμανίας Συνέχεια

Δράσεις μνήμης γιὰ τὰ θύματα τοῦ Διστόμου.

Αγαπητοί φίλες και φίλοι,
μία από τις ομάδες του Δικτύου που δημιούργησε το Εθνικό Συμβούλιο διεκδίκησης των οφειλών της Γερμανίας προς την Ελλάδα στη Γερμανία με την
ονομασία ” ΟΜΑΔΑ ΔΊΣΤΟΜΟ πρόκεται να παραβρεθεί στις εκδηλώσεις μνήμης στο
Δίστομο  στις 10 Ιουνίου.

Η ομάδα αυτή έρχεται με διαφορετική σύνθεση κάθε χρόνο.
Φέτος προγραμματίζει να διαδηλώσει μπροστά από τη Γερμανική Πρεσβεία,
περικυκλώνοντάς την συμβολικά.

Συνέχεια