«…γιατί ὅλα γίνονται στὴν Ἑλλάδα σὰ νὰ μᾶς κινῇ ἕνα θανάσιμο μῖσος γιὰ τὴ λαλιά μας. Τὸ κακὸ εἶναι τόσο μεγάλο, ποὺ μόνο σὰν ἕνα φαινόμενο ὁμαδικῆς ψυχοπάθειας θὰ μποροῦσε νὰ ἐξηγηθῇ. Ἴσως οἱ ἀπωθήσεις ποὺ προκάλεσε μιὰ δασκαλοκρατία πολλῶν αἰώνων, ἔπρεπε νὰ καταλήξουν στὶς σημερινές μας νευρώσεις. Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: γλῶσσα
Στὸν Ἑλλαδικὸ χῶρο ὑπάρχει γραφὴ 4000 χρόνια πρὸ τῆς σουμεριακῆς!

Η επιγραφή του Δισπηλιού Καστοριάς (6ης χιλιετίας π.Χ.) και το κείμενό της. Αγνοείται η τύχη της; Γιατί δεν απαντά καθαρά του Αριστοτέλειον Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Η επιγραφή του Δισπηλιού Καστοριάς (6ης χιλιετίας π.Χ.) και το κείμενό της. Αγνοείται η τύχη της; Γιατί δεν απαντά καθαρά του Αριστοτέλειον Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
«Ὑπάρχει μία φυλὴ ἀνθρώπων,
μία φυλὴ θεῶν…»
Ξεκινῶ ἔτσι, διότι μόνον αὐτὸ αἰσθάνομαι γιὰ αὐτὴν τὴν φυλή.
Μία φυλὴ θεῶν.
Μία φυλὴ τέτοια ποὺ ἐὰν δὲν ὑπῆρχε αὐτή, τότε τίποτα στὸν πλανήτη δὲν θὰ ὑπῆρχε, πέραν τῶν δένδρων, τῶν σπηλαίων καὶ τῶν κτηνῶν…
Μία φυλὴ ποὺ ἐὰν δὲν εἶχε ἐπινοήσῃ τὴν γλῶσσα της, στὸν πλανήτη δὲν θὰ ὑπῆρχε σκέψις, ἐπιστήμη, φιλοσοφία, τέχνες, πολιτισμός, τεχνολογία…
Μία φυλὴ ποὺ δίχως της δὲν θὰ μιλούσαμε γιὰ τὸν ἄνθρωπο διόλου, διότι δὲν θὰ διέφερε ἀπὸ κάθε ἄλλο τῆς φύσεως ζῶον.
Νέα πρότασις τῶν Βάσκων Εὐρωβουλευτῶν γιὰ τὴν Ἑλληνικὴ γλῶσσα!
Οἱ Βάσκοι Εὐρωβουλευτές, γιὰ τετάρτη φορά, ζητοῦν μὲ αἴτημά τους τὴν καθιέρωσι τῆς κλασσικῆς Ἑλληνικῆς ὡς κοινῆς γιὰ τὴν Εὐρώπη.
Βάσκοι εἶναι αὐτοί. Ὄχι ῥεμπεσκέδες καὶ Παπούα.
Κάτι γνωρίζουν καλλίτερο ἀπὸ ἐμᾶς ποὺ γνωρίζουμε τὴν …τύφλα μας!!! Συνέχεια
Ἑλληνικὴ γλῶσσα, νικήτρια τοῦ θανάτου.
«Φοινικικό ἀλφάβητο»; Ἡ μεγαλυτέρα ἱστορικὴ ἀπάτη!
Ὅταν κάποτε περίμενα κάθε μήνα νὰ ἔλθῃ μὲ τὸ ταχυδρομεῖο τὸ νέο τεῦχος τοῦ ΔΑΥΛΟΥ, αἰσθανόμουν σὰν παιδούλα, ποὺ τίποτα δὲν γνωρίζει καὶ πρέπει νὰ τὰ μάθῃ ὅλα ἀπὸ τὴν ἀρχή. Στὰ μεσοδιαστήματα τῆς ἀναμονῆς ἐπισκεπτόμουν τὸ Μοναστηράκι μήπως καὶ ξετρυπώσω κάποιο ἀπὸ τὰ παλαιὰ τεύχη ποὺ μοῦ ἔλειπαν. Καὶ πάντα κάτι ἀνεκάλυπτα.
Ἐκεῖ μέσα, ἀκολουθῶντας τὰ βήματα τῶν ἐρευνητῶν, σιγὰ σιγά, κατάφερα νὰ βρῶ τοὺς λόγους γιὰ τοὺς ὁποίους ἡ γλῶσσα μας, ἡ ἱερὴ αὐτὴ γλῶσσα, τόσο πολὺ κυνηγήθηκε, διώχθηκε καὶ ἀλλοιώθηκε.
Συνωμοσίες, θὰ ποῦν κάποιοι. Ἀνοησίες, κάποιοι ἄλλοι… Ἀμορφωσιές, κάποιοι τρίτοι…
Πιστεύω πὼς συνέβησαν καὶ τὰ τρία ταὐτόχρονα.
Οἱ συνωμότες βρῆκαν τοὺς ἠλιθίους ποὺ μὲ τὴν σειρά τους βρῆκαν τοὺς ἀμορφώτους καὶ σήμερα ἀντιμετωπίζουμε ὅλην αὐτὴν τὴν κατάντια.
Τέλος στὴν Καθαρὰ Δευτέρα!
Τέλος!!!
Καὶ κακῶς τὴν κρατήσαμε ἔως σήμερα.
Δέν ἔχετε ἀντιληφθῇ πώς δημιουργοῦμε ψυχολογικά προβλήματα στούς κρατοῦντες;
Δέν ἔχετε συνειδητοποιήσῃ πώς ὅσο κάνουμε χρήσι τῶν λέξεων «Καθαρά» καί «Δευτέρα», τόσο κτυποῦν τά κεφάλια τους στούς τοίχους; Τί θέλετε; Νά μᾶς στείλουν τόν λογαριασμό τῶν νοσηλίων καί νά ἔχουμε νά πληρώνουμε ἐκτός ἀπό τούς ῥεμπεσκέδες τῶν «κυβερνήσεων» καί τούς ῥεμπεσκέδες τῆς ἀπαιδείας;
