Ἀφορμῆς δοθείσης φυσικὰ καὶ τῆς χθεσινῆς ἐπετείου, δράττομαι τῆς εὐκαιρίας νὰ μᾶς ὑπενθυμίσω αὐτὸ ποὺ κατὰ βάσιν θὰ ἔπρεπε νὰ εἶναι νόμος ζωῆς.
Ναί, δὲν ἔχουμε γίνῃ ἔως σήμερα ἀποδέκτες συμπεριφορῶν ἀπὸ τρίτους, ἀνάλογες μὲ αὐτὲς ποὺ ἐμεῖς, κατὰ βάσιν, θεωροῦμε ὀρθές, λογικές, ἠθικές.
Καί τί μέ αὐτό;
Ἐμεῖς πρέπει νὰ γνωρίζουμε τὸ ποῦ εἶναι τὸ ὅριον καὶ πότε πρέπει νὰ τεθῇ. Συνέχεια

Τὸ Ἀμερικανικὸ Κογκρέσο Δεσμεύει 200 ἐκατομμύρια Δολάρια ὑπὲρ Ἐξοπλισμῶν στὴν Οὐκρανία …
«Ὅλα τὰ σφάζω ὅλα τὰ μαχαιρώνω.!»