Δέν μέ ἐκπροσωπεῖ ἡ δούνια;

Ἐννοεῖται πὼς τὸ «δὲν μοῦ ταιριάζει» ἀφορᾶ μόνον στὸ ἐπαγγελματικό της παρελθὸν καί, ἰδίως, στὶς γυμνές της φωτογραφίες. Διότι, κακὰ τὰ ψέμματα… Μία μοντέλα ποὺ κάνει γυμνὸ (αἰσθησιακό, καλλιτεχνικὸ ἢ ὅ,τι ἄλλο) δὲν φημίζεται γιὰ τὴν  …εὑρηματικότητά της. Γενικῶς ὅλοι αὐτοὶ ποὺ χρησιμοποιοῦν τὸ σῶμα τους καὶ ὄχι τὸ μυαλό τους γιὰ νὰ βιοπορισθοῦν, προφανέστατα ἔχουν παραιτηθῆ ἀπὸ τὸ νὰ τὸ χρησιμοποιοῦν.
Καὶ αὐτός, κατ’ ἐμέ, εἶναι κι ὁ μόνος λόγος γιὰ τὸν ὁποῖον ἡ (κάθε κι ὄχι αὐτὴ εἰδικῶς) δούνια δὲν μοῦ ταιριάζει.

Συνέχεια

Γελᾶμε (γιὰ νὰ μὴ κλαῖμε) μὲ τὰ νέα νούμερα…

Εἴπαμε, γεωργούλης ποὺ χαίρεται στὴν εὐρωβουλή, δηλώνει κατάλοιπο τΣΥΡΙΖΑϊκό.
Τί νά πῇ κάποιος γιά ἕναν τΣΥΡΙΖΑῖο βολεμένο; Βλέπει καὶ κρίνει…!!!
Συνέχεια

Δημοκρατικῶς ἐκλεγμένες κυβερνήσεις κι ἄλλα …ἀνέκδοτα!!!

Ἡ δομὴ τῆς δημοκρατίας μας εἶναι τέτοια ποὺ ναί, πράγματι, δὲν σοῦ ἀφήνει ἐπιλογὲς νὰ διαφύγῃς, παρὰ μόνον νὰ μείνῃς μέσα στὸ σύστημά της, νὰ τὸ ἀποδεκτῇς πλήρως καί, καταληκτικῶς, ἐφ΄ ὅσον στὴν δημοκρατία, ποὺ -θεωρητικῶς καὶ μόνον- ἐπικρατεῖ ἡ ἄποψις/ἀπόφασις/ἐντολὴ τῆς πλειοψηφίας, καταντοῦμε ὅλοι μας νὰ εἴμαστε συνεργοὶ τῶν κάθε λογῆς ἐκλογικῶν ἀποτελεσμάτων.
Ἡ ψῆφος συνιστᾶ πολλὲς παραδοχὲς καὶ συμβιβασμούς, ἀλλὰ κυρίως τὴν ἀποδοχὴ τοῦ τρόπου (μποῦ χὰ χὰ χά…!!!) «ψηφίσεως» μίας ὁποιασδήποτε μορφῆς διακυβερνήσεως ὡς μὴ ἀμφισβητησίμου. Τὸ ἐὰν βέβαια σήμερα ἄλλο ψηφίζῃς καὶ ἄλλο σοῦ προκύπτει, εἶναι …δευτερεῦον καὶ ἐπουσιῶδες!!! Συνέχεια

Γιατί πῆγε ὁ τσίπρας στόν ΣΚΑΪ;

Καί, μάλιστα, γιὰ νὰ μιλήσῃ στὴν κοσιώνη/μπακογιάννη/μητσοτάκη καὶ στὸν παπαχελᾶ/ΜΠΙΛΝΤΕΜΠΕΡΓΚ/ΕΛΙΑΜΕΠ, σπάζοντας τὸ «ἐμπάργκο» ποὺ  εἶχε αὐτὸς καὶ τὸ κόμμα του ἐπιβάλλη στὸ κανάλι τῶν ἀλαφουζέων (καὶ ΣΙΑ!!! Διότι δὲν νομίζω νὰ πιστεύουμε πὼς εἶναι μόνον συμφερόντων καὶ ἰδιοκτησίας τῆς ἐν λόγῳ οἰκογενείας τὸ συγκεκριμένο μαγαζάκι…!!!)
Γιατί δέν ἔκατσε στό σπιτάκι του πρό κειμένου νά μήν δοθῇ λαβή ὁλικοῦ καί ὁριστικοῦ του θαψίματος;

Διότι, κακὰ τὰ ψέμματα… Τὸ ἀλεξέι ἀφ΄ ἑνὸς ἐπέτυχε νὰ συσπειρώσῃ τοὺς φίλους του, ἀλλὰ ἀφ΄ ἑτέρου καὶ νὰ πεισματώσῃ τοὺς ἐχθρούς του, μὲ αὐτὴν τὴν συμμετοχή του. Συνέχεια

Γιάν(ν)ιιι… Μᾶς μπάφιασες!!!

Πολιτικὲς Ἀπατεωνιές!!!

Τὸ 2015 ἐψήφιζε τὴν δανειακὴ σύμβαση, δηλαδὴ τὸ 3ο μνημόνιο!!!
Συνέχεια

Μία ἀπεργία πείνης γιὰ τὴν Μακεδονία μας…

Ἐδῶ καὶ λίγες ἡμέρες ὁ φίλος Γεώργιος Μεταξᾶς ξεκίνησε ἀπεργία πείνης, γιὰ τὴν Μακεδονία μας. Μὲ ἔνα μικρό του κείμενο ἀνεκοίνωσε τὶς προθέσεις του καὶ τὸν σκοπό του. Συνέχεια