Ξεκίνησε ὁ ἐμφύλιος στά Σκόπια;

Ξεκίνησε λοιπὸν τὸ κακὸ στὸ μόρφωμα-κρατίδιο καὶ ἐσωτερικῶς καὶ ἐξεωτερικῶς…
Χὰ χὰ χά…

Συνέχεια

Χάος καὶ ἀνατροπὲς ἀκολουθοῦν τὴν …«ἑλληνοσκοπιανικὴ συμφωνία»!!!!

Οἱ γυφτοσκοπιανοὶ τοῦ Ζάεφ/Soros πηγαίνουν στὴν «μητερούλα» τους Γερμανία (τῆς Μέρκελ) γιὰ νὰ κλείσουν, ἄρον-ἄρον, τὸ «Μακεδονικό»… (Βιάζεται ἐξ ἴσου καὶ ὁ ὑπαλληλάκος τῆς «μητερούλας» Τσίμπλας…!!!)

Αὐτό, τό, μεταξὺ δύο ἀτόμων (καὶ μόνον) πράγμα/συμφωνία, δὲν περνᾶ κάπου. Πρόκειται μόνον γιὰ μίαν ἀνακοίνωση καὶ ὄχι γιὰ ὁριστικοποιημένη καὶ ὑπογεγραμμένη συμφωνία, δύο (ἁπλᾶ καραγκιόζηδων), ποὺ «διηγγέλθη» ἐχθές.
Γιὰ ἀρχὴ πρέπει νὰ ψηφισθῇ ἀπὸ τὴν σκοπιανὴ βουλή.
Μετά, κι ἐφ΄ ὅσον (κι ἐὰν καί… καί… καί…) τὸ δημοψήφισμά τους, τὴν ἐπικυρώσῃ….
…κι ἐὰν καί… κι ἐφ΄ ὅσον… καὶ ἇμα…. (καὶ ζῆσε Μάη μου… κλπ… κλπ… κλπ…)
Μία ἀνακοίνωσις ἔγινε, δίχως κάποιαν ἰσχὺ (ἀκόμη), γιὰ νὰ προλάβῃ τὸ ΝΑΤΟ τὴν ῥωσσικὴ πελάτη στὴν Ἡνωμένη Εὐρώπη, τώρα ποὺ ἄρχισε τὸ ξύλωμά της.
Χέσε ψηλὰ κι ἀγνάντευε, μὲ λίγα λόγια… Συνέχεια

Δημοψηφίσματα, συλλαλητήρια καὶ ὁ …κακός μας ὁ καιρός!!!

Κάποιοι ἀνέφεραν τὴν πιθανότητα διενεργείας δημοψηφίσματος, μὲ θέμα τὸ ἐὰν εἶναι ἡ Μακεδονία ἑλληνικὴ ἢ ὄχι. Μά τίθεται τέτοιο θέμα; Ἀπό πότε; Μήπως ἀπό τότε πού ξεκίνησαν νά ἑλληνοποιοῦν στρατιές ὁλόκληρες ἀλλοφύλων, πρό κειμένου, ἐκτὸς πολλῶν ἄλλων, νά ἀλλοιώνουν κατά τό συμφέρον τους καί τό ἐκλογικό σῶμα; Ἤ μήπως ἀπό τότε πού ἡ (κάθε) singular θεωρεῖ ὡς δικό της ἑπτασφράγιστο μυστικό τό κάθε ἐκλογικό ἀποτέλεσμα; Μήπως ὅμως θά συζητήσουμε γιά δημοψήφισμα τύπου GAP, πού ἀντισυνταγματικῶς θεωρεῖ ὡς πλειοψηφία τό 40%;
Μέ ποιό κριτήριον ἀνεφέρθη ἡ πιθανότης δημοψηφίσματος καί ἀπό ποίαν πλευρά; Συνέχεια

Θεοποιώντας τοὺς …σφαγεῖς μας!!!

Σὰν σήμερα τὸ 2005 ἔγινε ἕνα γεγονὸς ποὺ ἐστιγμάτισε τὴν ἱστορία τῆς Ἑλλάδος.

Κατόπιν κυβερνητικῆς ἐντολῆς-τῆς Νέας Δημοκρατίας τοῦ Κωνσταντίνου Καραμανλὴ τῆς Ῥαφήνας- ἀπεφασίσθη νὰ κυματίσουν μεσίστιες οἱ σημαῖες πρὸς τιμὴν τοῦ Σφαγέως τῆς Καρδίτσης τοῦ Καπετᾶν Γιώτη/Χαριλάου Φλωράκη,  σὲ ὄλες τὶς στρατιωτικὲς μονάδες! Συνέχεια

Χιλιο-κομματιάζονται τὰ Σκόπια ὁσονούπω…

Ὁ Κοτζιᾶς κατέθεσε (γιὰ νὰ τὰ ἔχῃ καλὰ μὲ ὅλους, ἀλλὰ καὶ καταληκτικῶς  ἐπίσης γιὰ νὰ τοὺς κάνῃ ὅλους …ἀχταρμᾶ), πρόταση ποὺ νὰ ἐξυπηρετῇ, ἔστὧ καὶ γιὰ λίγους μῆνες μόνον, τὸ ΝΑΤΟ (μέσῳ συνεπαγομένου κατευνασμοῦ καὶ τῆς ΝΑΤΟϊκῆς Βουλγαρίας). Σκοπός τους εἶναι νὰ τοὺς  βάλουν τοὺς Σκοπιανοὺς μέσα στὸ ΝΑΤΟ καὶ μετὰ ἂς διαλυθοῦν…
Αὐτὸ βέβαια σαφῶς καὶ τὸ γνωρίζουν ὅλοι, ἀκόμη καὶ οἱ ἴδιοι οἱ Σκοπιανοί. (Γνωρίζουν δηλαδὴ πὼς δὲν ἔχουν μέλλον μὲ τέτοιο ὄνομα…)

Ἀλλά… καὶ τὰ ἀντικρουόμενα ξένα συμφέροντα, ποὺ θὰ ἐπιθυμοῦσαν μίαν πιὸ κοντινή, ὁ καθεὶς δική του «λύση» (γιὰ παράδειγμα οἱ Ῥῶσσοι τὸ σκέτο Macedonia, ἢ ἀκόμη καὶ τὸ Vardarska. Δὲν θὰ ἔλεγαν ὄχι καὶ οἱ Ῥῶσσοι στὸ Gornamakedonja, ἐὰν οἱ Βούλγαροι ἦσαν ἀκόμη στὴν σφαίρα ἐπιῤῥοῆς τους -καὶ ὄχι στὸ ΝΑΤΟ- ἀλλὰ δὲν εἶναι. Ἢ ἀκόμη καὶ οἱ Ἀλβανοὶ ἕνα Makedonia μὲν θὰ τὸ ἀποδέχοντο, στὰ ἀγγλικὰ καὶ ὄχι στὰ σλαυϊκά). 
Συνέχεια

Χρειαζόμεθα λοιπόν (καί) μακεδονικό κόμμα;

Ἀπό ποῦ κι ὡς ποῦ; Σέ τί χρειάζεται καί ποιόν ἐξυπηρετεῖ κάτι τέτοιο;
Στό νά συσταθῇ ἕνα κόμμα πού θά ὑπερασπίζεται ἀποκλειστικῶς καί μόνον τά συμφέροντα τῆς Μακεδονίας ἤ στό νά παγιώσῃ τίς νεοταξίτικες ἀξιώσεις περί διαχωρισμοῦ κι ἀποκοπῆς τῆς Μακεδονίας μας ἀπό τόν Ἐθνικό κορμό;

Μήπως τελικῶς οἱ …ὑποψίες κάποιων δέν ἦσαν καί τόσο ἀόριστες κι ἀβάσιμες; Μήπως πίσω ἀπό αὐτές τίς ὑποψίες κρύβονται νέες εἰς βάρος μας μεθοδεύσεις;
Καί ποιός θά ἀπαντήση ὑπευθύνως;
Συνέχεια