ΕΛ.ΑΣ. σοῦ λέει κι ἐννοεῖ τὴν Ἑλληνικὴ Ἀστυνομία.
Λέει…
Ἡ Ἀστυνομία Πόλεων (1920-1984-!!!-) καὶ ἡ Ἑλληνικὴ Χωροφυλακὴ (1833-1984-!!!-) συνεχωνεύθησαν τὸ 1984 (κυβέρνησις ἀνδρέα Παπανδρέου, βεβαίως-βεβαίως…!!!!) σὲ ἕνα σῶμα, τὴν Ἑλληνικὴ Ἀστυνομία (ΕΛ.ΑΣ. ἢ ΕΛΑΣ). Σκοπός, λέει, βάσει πάντα τῶν ἐπισήμων ἀνακοινώσεών τους, εἶναι:
- Διασφάλισις τῆς δημοσίου εἰρήνης, τῆς εὐταξίας καὶ τῆς ἀπροσκόπτου κοινωνικῆς διαβιώσεως τῶν πολιτῶν, ποὺ περιλαμβάνει τὴν ἄσκησιν τῆς ἀστυνομίας στὸν τομέα τῆς γενικῆς ἀστυνομεύσεως καὶ τῆς τροχαίας.
- Πρόληψι;ς καὶ καταστολὴ τοῦ ἐγκλήματος, καθὼς καὶ τὴν προστασία τοῦ κράτους καὶ τοῦ δημοκρατικοῦ πολιτεύματος, στὰ πλαίσια τῆς συνταγματικῆς τάξεως, ποὺ περιλαμβάνει τὴν ἄσκησιν τῆς ἀστυνομίας δημοσίου καὶ κρατικῆς ἀσφαλείας.
- Πρόληψις καὶ ἀποτροπὴ τῆς παρανόμου εἰσόδου – ἐξόδου ἀλλοδαπῶν στὴν Ἑλλάδα καὶ ἔλεγχος τηρήσεως τῶν διατάξεων ποὺ ἀφοροῦν στὴν εἴσοδον, ἔξοδον, παραμονὴ καὶ ἐργασία ἀλλοδαπῶν στὴν χώρα μας καὶ περιλαμβάνει τὴν ἄσκησιν τῆς ἀστυνομίας ἀλλοδαπῶν καὶ προστασίας συνόρων.
(Ναί, ἐδῶ γελᾶμε… ἤ, ὀρθότερα ξεκαρδιζόμεθα!!!)
Συνέχεια
Ὅταν λέμε κουδουνισμένα ἐννοοῦμε τὸ κάθε ἕνα ἐκεῖνο σαπρόφυτο πού, κάνοντας φασαρία, πετώντας κορῶνες καὶ μὴ ἔχοντας (ἀληθή) πολιτικὸ λόγο καταλαμβάνουν ἢ προσεγγίζουν τὴν ἐξουσία, ἐκ πρώτης ὄψεως. Καὶ λέμε ἐκ πρώτης ὄψεως, διότι ἐὰν παρατηρήσουμε προσεκτικὰ τὰ λεγόμενά τους, τότε θὰ διαπιστώσουμε πὼς οὐδέποτε ἦσαν ἐμπνευστὲς αὐτῶν ποὺ ἀναπαράγουν, παραμένοντες διαρκῶς καὶ κατ’ ἐξακολούθησιν, στὸ βάθος μιμητὲς καὶ φερέφωνα.
Φοβᾶσαι ὠρέ πατριώτη πώς θά σέ ἀποκαλέσουν φασίστα; Μά γιατί; Μήπως εἶναι ὥρα νά μάθῃς ἐπακριβῶς τό τί σημαίνει ἡ ἔννοια τοῦ φασισμοῦ;

Καί μάλιστα ἰσότιμος;