Θά παύσουμε (ἐπὶ τέλους!) νά πιστεύουμε πώς ἔχουμε «ἡγέτες»;

Ἤ ἔστὧ μόνον νά ἐλπίζουμε πώς ἴσως κάποτε θά ἐκπροσωπήσουν τά δικά μας (πραγματικά) συμφέροντα;

Σὲ ὅλες τὶς βαθμίδες ἐξουσίας κυριαρχεῖ μία καὶ μόνον ἀλήθεια: δὲν ἔχουμε ἡγέτες. Ἔχουμε δεσμοφύλακες.
Τὸ ἐὰν παραλλήλως, μέσα ἀπὸ τὶς σύγχρονες δημοκρατικὲς διαδικασίες, διατηροῦμε καὶ ψευδαισθήσεις περὶ τῆς ἐπιλογῆς τους, τότε βιώνουμε τὸν μῦθο μας, σὲ ὅλα τὰ ἐπίπεδα καὶ οὐδεὶς δύναται νὰ μᾶς βγάλῃ ἀπὸ τὴν …κοσμάρα μας!!!
Πρὸς τοῦτον, κατ’ ἐμέ, δὲν χρειάζεται νὰ στιγματίζουμε τοὺς ψηφοφόρους, ἐφ΄ ὅσον εὔκολα κάποιος παρατηρητὴς ἀντιλαμβάνεται ὅτι κι αὐτοὶ θύματα εἶναι, ποὺ ὅμως (γιὰ τοὺς ὁποίους δικούς τους λόγους) αὐτο-κατηγορῶνται ἢ αὐτό-παρηγορῶνται γιὰ τὶς περὶ ψήφου ἐπιλογές τους. Συνέχεια

Γραμμὲς ἀπαγορευτικὲς ποὺ δὲν παραβιάζονται

Τὸ περίφημον μανιφέστο τοῦ κομμουνισμοῦ (καὶ τῶν κομμουνιστῶν), μεταξὺ πολλῶν ἄλλων, πρώτα ἀπὸ ὅλα καὶ ἐπάνω ἀπὸ κάθε ἄλλην …ἰδεοληψία του, ἀναφέρεται σαφῶς καὶ λεπτομερῶς σὲ μίαν συγκεκριμένη βασική του ἀρχή: τὴν κατάργησιν τῶν ὁρίων. Κι ὅταν λέμε (ὄχι ἐμεῖς, αὐτοί!!!) κατάργησιν ὁρίων, δὲν περιορίζονται στὰ ὅρια τῆς ἀτομικῆς περιουσίας, ἀλλὰ θεωροῦν πὼς τὸ σημαντικότερον τῶν ὑπὸ κατάργησιν στόχων τους εἶναι τὰ ἐθνικὰ σύνορα.

Συνέχεια

Ὥστέ …«φάγαμε» μίαν ἧττα;

Ἐθνική ἧττα; Ποιοί; Ἐμεῖς; Σέ ποιάν μάχη; Μέ ποιόν ἀντίπαλο;
Ἤ μήπως θεωρήσαμε ἀντίπαλό μας τούς πSoro-Σκοπιανούς πού τούς κτυποῦν ταμπουράδες καί χορεύουν ἀναλόγως τοῦ πῶς ὁρίζουν τά ἀφεντικά τους;
Μήπως ὅμως …«φάγαμε» ἧττα ἀπό τά ἀνθελλήνιστα  κι ἑλληνόφωνα σαπρόφυτα, ποὺ τὸ παίζουν …κυβέρνησις, ἀλλά παραμένουν διαχρονικῶς ἐξ ἴσου ὅμοια τσιράκια τῶν τοκογλύφων μὲ τοὺς ἀντιστοίχους Σκοπιανούς; Συνέχεια

Γιά ποιάν SEEBRIG καί ποιάν BLACK WATER συζητᾶμε;

Ὁ ἐπὶ κεφαλῆς τῆς ὁμάδος καταστολῆς, μὰ κυρίως τῆς κατατρομοκρατήσεως ἀμάχων, στὸ Πισοδέρι Φλωρίνης (τὴν περασμένη Κυριακή), ἐδήλωσε, εὐθαρσῶς, πὼς κάνει τὴν δουλειά του γιὰ νὰ ἔχῃ τὴν δυνατότητα νὰ …ταΐσῃ τὰ παιδιά του. Διότι, ὡς γνωστόν, εἶναι σημαντικότερα τὰ παιδιὰ τοῦ κάθε ἐπὶ κεφαλῆς ἀπὸ τὸ νὰ διασωθῇ ἡ (κάθε) Μακεδονία μας ἀπὸ τὰ δόντια τοῦ ὁποιουδήποτε τοκογλυφικοῦ σαπροφυτικοῦ μηχανισμοῦ, τῆς ἀποκοπῆς της ἀπὸ τὸν Ἐθνικὸ κορμὸ καὶ τῆς ἐξυπηρετήσεως κάθε εἴδους μικροῦ ἢ μεγάλου ἐπεκτατισμοῦ τῶν γειτόνων μας.
Σωστά;

Συνέχεια

Θά ἀφήσουμε τούς ἱστορικούς τοῦ μέλλοντος νά μᾶς χλευάζουν;

Νά μᾶς χλευάζουν; Ναί, γιατὶ ὄχι… Ὁ κάθε ἱστορικὸς πορεύεται βάσει στοιχείων, ὅταν κι ἐφ΄ ὅσον παραμένῃ στοιχειωδῶς ἔντιμος ἐρευνητὴς (ποιός ἦλθε;)… Τὰ ἐπίσημα ἱστορικὰ στοιχεία, τοὐλάχιστον στὶς ἡμέρες μας, τὰ διαχειρίζεται ἕνας καὶ μόνον …«ἱερός» τοκογλύφος: ἡ «Ἐθνικὴ Τράπεζα» τῶν Rothschild!!!

Συνέχεια

Ὑπάρχουν τά λαμόγια γιά νά …ἀφυπνίζονται τά θύματά τους;

Ἐκ πρώτης ὄψεως θὰ ἔλεγα πὼς συμφωνῶ, σὲ γενικὲς γραμμές, μὲ τὸ παραπάνω.
Κακὰ τὰ ψέμματα… Ἐὰν δὲν πάθουμε δὲν μαθαίνουμε… Ὅσο δὲ μεγαλύτερο εἶναι τὸ πάθημα, τόσο πιὸ σκληρὸ τὸ μάθημα καὶ τόσο πιὸ γενικευμένες οἱ διαπιστώσεις καὶ τὰ ἀναγκαία συμπεράσματα.
Ὅμως… Συνέχεια