Ἔτσι μπράβο… Κᾶτσε κάτω ἀπὸ τὴν μπάρα… Κααᾶτσεεε. Μόλις ὁλοκλήρωσε τὴν πιρουέτα στὴν συμφωνία τῶν Πρεσπῶν ἀπὸ τὶς Βρυξέλλες ὁ Κούλης, ἀποκαλῶντας τὴν γειτονικὴ χώρα «Βόρειο Μακεδονία».
Βιβλιοπαρουσιάζοντας τὸ «Λαμόγια χωρὶς χακί».
Πρὸ μερικῶν λοιπὸν ἡμερῶν ἔφθασε στὰ χέρια μου ἕνα ἀπὸ τὰ πρόσφατα πονήματα τοῦ Μάνου Χατζηδάκη, μὲ τίτλο «Λαμόγια χωρὶς χακὶ» (ἐκδόσεις Πελασγός, Ἰωάννου Γιαννάκενα).
Ἔφυγε ἕνας ξεχασμένος ΕΛΔΥΚάριος
Ἀντιγράφω ἀπὸ τὸν συμπολεμιστή του Εὐάγγελο Μπραουδάκη: Ὁ ἀείμνηστος συμπολεμιστὴς μᾶς Θεόδωρος Κουρούπης, εἶναι ὁ πρῶτος ποὺ «φεύγει» ἀπὸ τὴν παρέα τῆς φωτογραφίας, ἡ ὁποία ἀπεικονίζει πολεμιστὲς τοῦ 4ου Λόχου τῆς ΕΛ.ΔΥ.Κ..
Ἐν ἰσχύει (ἐπὶ τέλους!!!) τὸ brexit!!!
Τὰ οἰκονομικὰ βέβαια δὲν τὰ γνωρίζω καλά, ἔχω ὅμως τὴν αἴσθηση ὅτι ἡ Μεγάλη Βρεταννία ἀκόμη καὶ βραχυπρόθεσμα θὰ τὰ πάη ἐξαιρετικά. Γιὰ ἐμένα τὸ ζήτημα τοῦ brexit, ἀπὸ τὴν πρώτη στιγμὴ ὑπῆρξε θέμα ἐθνικῆς ἀνεξαρτησίας καὶ ἐθνικῆς κυριαρχίας καὶ ὡς τέτοιο τὸ ὑπεστήριξα μέχρι παρεξηγήσεως.
Χορτάσαμε (πάλι) ἀπὸ μπόλικα …«θά»!!!
Θα μιλήσω, λοιπόν, ως μία παλαιά κουφάλα στο δημοσιογραφικό κουρμπέτι, που τίποτα δεν της ξεφεύγει και τίποτα δεν χαμπαριάζει. Εκατό ημέρες συμπλήρωσε η νέα κυβέρνηση του Κούλη και τα μόνα που ακούσαμε είναι «θα», όπως ακριβώς έλεγαν και οι προηγούμενοι, που τώρα «ομολογούν» ότι ήταν νέοι και άπειροι για να κυβερνήσουν αλλά ήταν απλώς άχρηστοι … Συνέχεια
Δὲν εἶναι «προσφυγικὸ» ἀλλὰ Εἰσβολή!!!
Ὅσο καὶ νὰ θέλουν οἱ εὐαίσθητοι ψευδο-«ἀνθρωπιστὲς», «ἀληλλέγυοι» κλπ… νὰ μᾶς πείσουν πὼς εἶναι προσφυγικό, δὲν πείθουν. Εἶναι εἰσβολὴ καὶ ἀλλοίωσις πληθυσμοῦ.