Ενα πραγματικά πολύ ενδιαφέρον e-mail με την ηρωική αντίσταση των Ελλήνων κατά τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο μας απέστειλε φίλος αναγνώστης και πραγματικά αξίζει να το διαβάσουμε όλοι μας για να μην ξεχνάμε αυτές τις δύσκολες μέρες ποιοι πραγματικά είμαστε!!! ……. Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: Γερμανία
28η Ὀκτωβρίου 1940: Ἡ ἡμέρα ποὺ νικήθηκε ὁ ζόφος.
Αὐτοὶ εἶναι οἱ πολέμιοι τοῦ Ναζισμοῦ!!!
Eίναι αυτοί που μιλάνε στην βουλή για Ναζιστές και φιλοχιτλερικούς και είναι οι ίδιοι που είχαν κάνει συμφωνίες με την Γκεστάπο για αλληλοβοήθεια! Προστασία από ποιούς όμως,υπόσχονταν ο ένας στον άλλον;;

Κι ὅμως, ἡ φτώχεια ἐξαπλώνεται παντοῦ… Ἀκόμη καὶ στὴν Γερμανία.

Σὲ ὅλην τὴν Εὐρώπη…
Ἄς μὴ βλέπουμε μόνον τὰ δικά μας προβλήματα…
Ὅλη ἡ Εὐρώπη, ἀκόμη καὶ ἡ Γερμανία, ποὺ ὑποτίθεται πὼς ἀναπτύσσεται μὲ μοναδικοὺς ῥυθμούς, ἔχει πλέον πρόβλημα.
Ὅμως ἡ πτώχεια, ἐὰν ἐξαιρέσουμε τὴν μεγάλη ἀγωνία αὐτῶν ποὺ τὴν βιώνουν, ἔχει νὰ προσφέρῃ μεγάλα ὅπλα σὲ αὐτοὺς Συνέχεια
Ἐπὶ τῇ ἀφίξει τῆς κ. Μέρκελ.

Απορίες….
Απροσδιόριστο ακόμα, αν η κυρία αυτή, μας έρχεται ως «καγκελάριος» «ανύπαρκτου» και «μη κυρίαρχου κράτους» με το όνομα Ομοσπονδιακή Δημοκρατία της Γερμανίας, ή ως εκπρόσωπος και προϊσταμένης της «υπαρκτής» οικονομικής εταιρείας Ε.Π.Ε. με το αυτό όνομα και με έδρα τη Φρανκφούρτη στο κρατίδιο της Έσσης, με αριθμό εγκρίσεως HRB 51411 του πρωτοβάθμιου δικαστηρίου αυτής της πόλης [ Amtsgericht Frankfurt ]…που είναι στην ουσία η χώρα της μετά το 1945, αλλά και μετά το 1990… [βλ. στο Google: ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ: ΚΡΑΤΟΣ Ή ΕΤΑΙΡΕΙΑ…]
Σπύρος Καγιαλές-Καγιαλεδάκης …Ὅταν οἱ Ἕλληνες γεννιοῦνταν ἥρωες..
Ξημέρωμα του 1897 η Κρήτη «βράζει» από τις θηριωδίες των Τούρκων. Οι Κρητικοί αποφασίζουν να κηρύξουν την Ένωση με την μητέρα Ελλάδα. Στον Προφήτη Ηλία του Ακρωτηρίου Χανίων Κρήτης οχυρώνονται οι επαναστάτες και υψώνουν την ελληνική σημαία, που τους παρέδωσε ο ύπαρχος του θωρηκτού «Ύδρα» Κωνσταντίνος Κανάρης, εγγονός του ναύαρχου Κανάρη.
Συνέχεια


