Ἀποκάλυψις. Ἄρθρο τοῦ «βήματος» στίς 29-7-1943

  Ἀπό τήν ἐποχή τοῦ Β΄ παγκοσμίου πολέμου οἱ γερμανοί ἀνεφέροντο στό ἐνιαῖο νόμισμα! Ποιοί γερμανοί, ὅμως; 

Ἡ Γερμανία ἐχρησιμοποιεῖτο πάντοτε ἀπό τούς ἐξουσιαστές τοῦ πλανήτου γιά τήν ἐγκαθίδρυσι τῆς παγκοσμιοποιήσεως. Ἦταν τό ἐργαλεῖο τους. Ἦταν τό κορόϊδο τῆς παρέας γιά νά ἐπιτύχουν τά σχέδιά τους.

Αὐτοί πού κινοῦν τά νήματα, λοιπόν, χρησιμοποιοῦν καί πάλι τούς γερμανούς. 

Τό κορόϊδα-γερμανοί ξανάρχονται. 

Ἐμεῖς εἴμαστε τά κορόϊδα τῶν κορόϊδων. 

Διαβᾶστε παρακάτω ἕνα ἀποκαλυπτικότατο ἄρθρο τοῦ «βήματος» στίς 29-7-1943, στό ὁποῖο ἀναφέρεται καί τό μάρκο ὡς ἐνιαῖο νόμισμα γιά τήν Εὐρώπη!  Συνέχεια

Ἡ Θράκη στὸ στόχαστρο τῆς Γερμανίας καὶ τῆς Τουρκίας

Τα φιλαράκια τα καλά..

Μια ζωή μαζί αυτοί οι δύο και στο στόχαστρο εμείς!

Από τότε που (υποτίθεται) απελευθερωθήκαμε από τους Οθωμανούς και στο καπάκι ήρθαν και μας φόρτωσαν τον Γερμαναρά τον Όθωνα λές και δεν είχαμε εμείς άτομα να κυβερνήσουν την Ελλάδα!

Συνέχεια

Μία ἀπεργία ἤ μία διαμαρτυρία γιά αὐτούς;

 

Αὔξηση – ῥεκὸρ παρουσι;ζει ὁ ἀριθμὸς τῶν Ἑλλήνων ποὺ μεταναστεύουν στὴν Γερμανία, ἀναζητῶντας μίαν καλλιτέρα τύχη, ἀγγίζοντας σχεδὸν τὸ 80% τὸ πρῶτο ἑξάμηνο τοῦ 2012. Αὐτὸ σημαίνει ὅτι κατὰ τὸ πρῶτο ἑξάμηνο τοῦ 2012 μετενάστευσαν στὴν Γερμανία 15.800 Ἕλληνες, δηλαδὴ 6.900 περισσότεροι ἀπὸ τὸ ἀντίστοιχο περυσινὸ διάστημα.
Γιατί δέν διαμαρτύρεται κάποιο κόμμα γιά αὐτούς;

Γιά τούς Ἕλληνες πού πῆγαν στήν Αὐστραλία καί τούς ἔχουν σέ στρατόπεδα λαθρομεταναστῶν ἐνδιεφέρθη κάποιος; Συνέχεια

Τώρα ἀμφισβητοῦν καί οἱ Γερμανοί τόν ἐναέριο χῶρο μας;

Μωρὲ «σύμμαχοι» νὰ μᾶς πετύχουν…

Ἀπὸ τὴν ἄλλην, πάντα μὲ τὴν Τουρκία ἦταν…
Καὶ στὸν Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, καὶ στὴν γενοκτονία τῶν παππούδων μας, ἀλλὰ καὶ στὸ Β’  Παγκόσμιο Πόλεμο θαυμάσια τὰ συμφωνοῦσαν μεταξύ τους…
Γιατί νά ἀλλάξῃ κάτι τώρα;
Συνέχεια

24 Ἰουνίου, περὶ γενοκτονίας τῶν Ποντίων ἐπὶ Στάλιν

”Ας λέγω σας, ε παιδία, ντο έντον ση Ρουσίαν

το μιλλέτ ετοπλάεψαν άμον κωσσους πουλία.

Τη Ουζμπεκιστάν Ουράλια Καζαχστάν τα δρόμια έρημα ν’ απόμενε

έφαγαν το καρδόπον μου και ολίγον επέμνε.” 

Με αυτούς τους στίχους από ένα ποντιακό ποίημα θα ξεκινήσουμε μαζί το οδοιπορικό στη Σοβιετική Ρωσσία. Εκεί που στις αρχές έως τα μέσα του αιώνα μας διαδραματίστηκε ο διωγμός και η γενοκτονία των Ελλήνων Ποντίων της Κριμαίας και του Καυκάσου. Μια περιοχή στην οποία η καρδιά του Ελληνισμού χτυπούσε για αιώνες αφού οι πρώτες ελληνικές αποικίες που ιδρύθηκαν στην περιοχή αυτή χρονολογούνται από τον 6ο αιώνα π.Χ. Μέχρι και σήμερα αν πάτε μια βόλτα προς την περιοχή εκείνη, οι αρχαίες πόλεις των Ελλήνων βρίσκονται βυθισμένες μέσα στο νερό, μαρτυρώντας ότι και από εκεί κάποτε πέρασε το ένδοξο γένος των Ελλήνων. Αυτούς τους Έλληνες λοιπόν, με κατηγορίες ανυπόστατες ο πατερούλης Στάλιν μαζί με τον συνεργό του Μπέρια τους οδήγησαν στις ερήμους του Καζακστάν και του Ουζμπεκιστάν με σκοπό να αφανίσουν και να εκμηδενίσουν τον Ελληνισμό της Ρωσσίας. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν…..

Συνέχεια

Ἡ Τουρκία ἀπειλεῖ καί οἱ ἀπειλούμενοι τήν …φτύνουν;

Χμμμ… Δὲν εἶναι ἀστεῖο αὐτό…
Διόλου μάλιστα…
Ἐὰν ἀναλογισuουμε πὼς τὸ θέμα ΜΠΙΖΝΕΣ εἶναι ἰσχυρότερον ἀκόμη καὶ τῶν ἐθνικῶν πολιτικῶν, τότε ἀπὸ αὐτὴν τὴν στάσιν ἀντιλαμβανόμαστε πὼς ἡ Τουρκία περνᾶ πλέον στὴν ἄμυνα. 
Συνέχεια