Καλά, τὰ κουδουνισμένα εἶναι ἐν τελῶς κουδουνισμένα! Ἐν τελῶς! Ἔχουν χάσει τὰ αὐγά, τὰ πασχάλια καὶ κάθε εἴδους μπούσουλα!!!
Μπορεί να είναι σεισμόπληκτοι και τα σπίτια τους να είναι έτοιμα να καταρρεύσουν! Μπορεί να είναι πυρόπληκτοι, οι οικίες τους να έχουν καεί και να μένουν σε κοντέινερ!!
Όμως πρέπει να πληρώσουν κανονικά το τέλος ακινήτων που ψηφίστηκε στην Βουλή και θα μας έρθει σε όλους ως μία ακόμα… φορο-κεραμίδα στο κεφάλι από τον άλλο μήνα, μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ!!!
«Δεν μπορεί να φορολογούνται αυτοί οι άνθρωποι για κάτι που δεν μπορούν να χρησιμοποιούν, τη στιγμή γίνονται ρυθμίσεις και εξαιρούνται για παράδειγμα οι ιδιοκτήτες διατηρητέων. Που είναι η ισονομία που προβλέπει το Σύνταγμα;», διερωτάται στον «Ελεύθερο Τύπο» ο πρόεδρος του ΤΕΕ/ΤΔΕ δρ Αθανάσιος Ε. Γιανναδάκης.
Συνέχεια




