Ὑπάρχει πράγματι θέμα ὑπερπληθυσμοῦ;

Κατὰ πῶς μᾶς τὰ λέν… Ναί, ὑπάρχει…
Κατὰ πῶς …δὲν μᾶς τὰ λέν, τὸ θέμα εἶναι ὑπὸ …ἔρευνα!!!

Ἡ Γιάννα λοιπὸν ἔκανε μία πρόχειρη ἔρευνα γιὰ νὰ καταλήξῃ στὸ συμπέρασμα πὼς μᾶλλον κάτι …δὲν πάει καὶ τόσο καλὰ μὲ τοὺς ἀριθμούς.
Μὲ τοὺς πραγματικοὺς ἀριθμούς. Αὐτοὺς τοὺς ἀριθμοὺς ποὺ μᾶς παρουσιάζουν ἕναν πλανήτη ἤδη …πνιγμένο ἀπὸ τὸν ἄνθρωπο, μὲ μηδενικὲς φυσικὰ δυνατότητες αὐξήσεως τοῦ πληθυσμοῦ, ἐφ΄ ὅσον, κατὰ τὰ πρόσφατα δεδομένα, ὁ πλανήτης ἀντέχει ἔως ἐννέα δισεκατομμύρια πληθυσμό. Συνέχεια

Οἱ μάρτυρες τοῦ Ἰεχωβᾶ μᾶς καλοῦν σὲ ὁμιλία ὑπὲρ τῆς Παγκοσμίου Κυβερνήσεως.

Βγῆκα γιὰ πέντε λεπτὰ νὰ πάω στὸ περίπτερο.
Μὲ πλησιάζει μία, κατὰ τὰ ἄλλα συμπαθεστάτη, ἡλικιωμένη γυναῖκα, μὲ μπαστοῦνι, ποὺ περπατοῦσε μὲ τὸ ζόρι.

Ἡ ἀσθενικὴ φωνή της μοῦ προσέφερε ἕνα φυλλάδιο, λέγοντάς μου ὅ,τι ἐπρόκειτο γιὰ μίαν ὁμιλία.
Ἀπὸ εὐγένεια τῆς ἐχαμογέλασα καὶ τὸ πῆρα.

Στὴν ἐπιστροφὴ γιὰ τὸ σπίτι τὸ ἄνοιξα.
Τέσσερα (4) ἐγκεφαλικὰ καὶ ἕξ (6) ἐμφράγματα μονοκοπανιᾶ μοῦ ἦλθαν…
Οἱ «Μάρτυρες τοῦ Ἰεχωβᾶ» μᾶς καλοῦν σὲ ὁμιλία ὑπὲρ τῆς παγκοσμίου κυβερνήσεως…
Συνέχεια

Γιατί οἱ ψευδεῖς εἰδήσεις περὶ τσιπαρίσματος βρεφῶν ἀναπαράγονται;

Μήπως για να μας κρατούν απασχολημένους και να μην βλέπουμε τα πραγματικά προβλήματα;

Μία ψευδής είδηση από Ιταλικό σατυρικό blog, που «έπαιξε» τον Ιανουάριο, «έπαιξε» τον Απρίλιο και «ξαναπαίζει» από προχθές, με «πρωτεργάτη»αυτή την φορά το HellasForce. 

Συνέχεια

Καί χορηγοί στό Athens Pride Parade;

Τα παιδιά του Soros μπορούν να κάνουν τα πάντα για τα λεφτά.
Αν υπάρχουν ανάμεσά μας άνθρωποι που μπορεί να σκοτώσουν για 100 ευρώ…
…φανταστείτε τι μπορεί να κάνουν για 200 ευρώ και χωρίς να κινδυνεύουν να πάνε φυλακή. Καί χορηγοί στό Athens Pride Parade;1
Συνέχεια

Ἡ κατακρήμνισις τῆς πολιτικῆς, τῆς δικαιοσύνης καὶ τῶν ΜΜΕ.

Ἡ κατακρήμνισις τῆς πολιτικῆς, τῆς δικαιοσύνης καὶ τῶν ΜΜΕ.Κάποτε λοιπόν, στὶς τελευταῖες τάξεις τοῦ Λυκείου, ἐδῶ ἀπέναντι ὑπῆρχε ἕνα καφενεῖο καὶ ἦταν παραμονὲς ἐκλογῶν.
Ἕνας ὑποψήφιος, τοῦ ΚΚΕ, γνωστὸς στὴν περιοχή μας, πρωΐ, μεσημέρι, βράδυ ἐγκάριζε πίσω ἀπὸ μία ντουντούκα, γιὰ τὸ κακὸ μΠατΣοΚ, τὴν κακιὰ ΝουΔουλάρα καὶ τὸν …κακό του τὸν καιρό.
Ἕνα ἀπόγευμα τὸν ἐπλησίασα γιὰ νὰ τὸν ῥωτήσῳ: «Τόσες ἡμέρες γιατί δέν μᾶς λές τό τί καλό θά κάνῃς ἐσύ, μόνον κάθεσαι ἀπό τό πρωΐ ἔως τό βράδυ καί ἐπαναλαμβάνεις τό τί δέν κάνουν οἱ ἄλλοι;»
Μὲ στραβοκύτταξε… Πῆγε κάτι νὰ πῇ, μὰ δὲν τὸ εἶπε…
Μοῦ γύρισε τὴν πλάτη καὶ ἐξηκολούθησε νὰ …γκαρίζῃ!!!
Πιό …ἠλίθιος τί παθαίνεις; Συνέχεια

Μάθε νὰ σκέπτεσαι μὲ πολιτικὴ ὁπτικὴ καὶ ὄχι μὲ ἀγοραία….

Διαβάζω αὐτὲς τὶς ἡμέρες διάφορα σχόλια περὶ τῶν κυβερνώντων καὶ πόσο ἄξιοι τῆς μοίρας τους κτλ. εἶναι οἱ πολίτες.

Συγνώμη, ἀλλὰ αὐτοὺς «ἀνέδειξε ἡ ἀγορά».

Λοιπόν, ἡ ὁπτικὴ τῆς ἀγορᾶς ἰσχύει μόνον γιὰ τὴν ἀγορά.
ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ!!
Ὅσο αὐτὴ ἡ ὁπτικὴ παρεισφρύει σὲ ἀλλους, ἀταίριαστους, τομεῖς, θὰ προκαλεῖ πάντα τὰ ἴδια προβλήματα.
Συνέχεια