Ὄχι ἀκριβῶς ἀλλὰ οἱ ἀναδιπλώσεις ξεκίνησαν.
Φυσικά, ὁ πρωθυπουργὸς στὴν ..σιωπή του! Τέτοια ἀπαξίωσις!!!!
Τελικῶς ἀποσύρονται ἀπό τήν ἀπαίτησι;
Ὄχι ἀκριβῶς ἀλλὰ οἱ ἀναδιπλώσεις ξεκίνησαν.
Φυσικά, ὁ πρωθυπουργὸς στὴν ..σιωπή του! Τέτοια ἀπαξίωσις!!!!
Τελικῶς ἀποσύρονται ἀπό τήν ἀπαίτησι;
Η επίθεση κατά της χώρας γιγαντώνεται και η Ελληνική Κυβέρνηση παρακολουθεί ως παθητικός συνεργός.
Μέσα στὴν τόση κατρακύλα, συμβαίνει κι αὐτό.
Κάποιοι (ἐπὶ ὑπουργείας τοῦ γνωστότατου καὶ μὴ ἐξαιρετέου Γερουλάνου) ἀπεφάσισαν νὰ μετατρέψουν σὲ σκουπιδότοπο τὴν Δωδώνη!
Ἀπὸ «ἐμπνεύσεις» πᾶμε καλά!
Ἀπὸ μυαλὰ πάσχουμε! Κι ἀπὸ ἦθος! Κι ἀπὸ συνείδησι!
Κι ἀκόμη δὲν βρέθηκε κάποιος «ὑπερπατριώτης» ἀπὸ τοὺς «συγκυβερνῶντες» να μᾶς ἀπαλλάξῃ ἀπὸ τὸν υἱὸ τῆς μαμάκας του. Σκασίλα τους; Πιθανόν… Ἀλλὰ καὶ τὰ δικά μας νεῦρα λίγες ἀντοχὲς πλέον ἔχουν…
Οἱ ὁπλαρχηγοὶ μὲ τὸ ὄνομα Τζαβέλλας, κατὰ τὴν διάρκεια τῆς Ἑλληνικῆς Ἐπαναστάσεως, ἔδωσαν τὸ αἷμα τους πρὸ κειμένου νὰ διασφαλίσουν τὴν πολυπόθητη λευτεριά.
Προέρχονταν ἀπὸ τὸ Σούλι καὶ ὁ πρῶτος τους ἀντίπαλος, ὁ ὁποῖος καὶ τοὺς ἀφάνισε, ἦταν ὁ Ἀλῆ πασᾶς.
Ἀλλὰ δὲν σταμάτησαν ἐκεῖ.
Σὲ κάθε μας ἱστορικὴ στιγμὴ ἔδωσαν τὸ «ΠΑΡΟΝ» καὶ προάσπισαν μὲ τὸ αἷμα τους τὴν λευτεριὰ καὶ τὴν Πατρίδα.
Μεταφέρω μερικὲς χρήσιμες πληροφορίες ἀπὸ τὴν βικιπαίδεια:
Οι Τζαβελλαίοι ήταν παλιά και μεγάλη ελληνική οικογένεια αγωνιστών από το Σούλι.
Τα πιο ονομαστά μέλη της ήταν ο Λάμπρος Τζαβέλλας, ο Φώτος Τζαβέλλας και ο Κίτσος Τζαβέλλας.Γνωστά μέλη
Ἕνας ἐφιάλτης ποὺ πλέον εἶναι ἐδῶ. Ἐπισήμως οἱ ἄστεγοι εἶναι 20.000.
Ἀνεπισήμως ὅμως εἶναι πάρα πολὺ περισσότεροι.
Ἀπὸ τὸν Ἰανουάριο γνωρίζουμε πὼς εἶχαν φθάσει στὶς 60.000 μόνον γιὰ τὴν Ἀθήνα. (Λεπτομέρειες Τὸ Ἑλλαδοξεφτιλιστάν σήμερα: ἄστεγοι, πεινασμένοι, νεκροί.)
Τώρα μᾶς μιλοῦν γιὰ μόνον 20.000.
Παιδιὰ ποὺ ἐγκαταλείπονται μέσα σὲ κάδους σκουπιδιῶν.
Ἄλλα πάλι ποὺ ἐγκαταλείπονται σὲ ὀρφανοτροφεῖα.
Καλαμάτα καὶ Ἀλεξανδρούπολις ἀποφασίζουν ἀναστολή.
Ὁ Γερμανὸς ἐπίτροπος G.Oettinger τὸ κρίνει παράνομον.
Ἀναμένουμε φυσικὰ τὴν ἀπόφασι τοῦ ΣτΕ. (Ἐλπίζουμε νὰ σταθῇ στὸ ὗψος τῶν περιστάσεων καὶ νὰ μὴν ἀρχίσῃ τὶς ἀναβολὲς καὶ τὶς ἀναστολές.)
Κι ὁ Μπένυ παρουσιάζεται ὡς ὁ χειρότερος ὑπουργὸς οἰκονομικῶν τῆς Εὐρώπης. (Στόν Παπαδήμ(ι)ο τό εἶπαν αὐτό;)
Ἐν ἀναμονῇ λοιπόν.