Εἶδες πού τώρα μᾶς φέρνουν καί καταιγίδες γιά νά ἀκυρώσουν διαδηλώσεις;

Τί; Δέν μέ πιστεύετε;
Κακῶς!!! Ἤ ἴσως καὶ καλῶς…
Πάντως, γιὰ νὰ μὴ μὲ πιστεύετε (ποὺ πολὺ καλὰ κάνετε) καλὸ θὰ ἦταν νὰ ἔχετε μίαν ἀπάντησι πειστική, γιὰ τὰ ὅσα θὰ σᾶς παρουσιάσω παρακάτω.

Ἄς ξεκινήσουμε λοιπὸν μὲ τὸ ἐρώτημα:  μᾶς ψεκάζουν ἤ δέν μᾶς ψεκάζουν;
«Δὲν μᾶς ψεκάζουν» θὰ ἀπαντήσουν κάποιοι.
«Μᾶς ψεκάζουν», θὰ ἀπαντήσουν κάποιοι ἄλλοι… Συνέχεια

Δωρεὰν διαδίκτυο: Τὸ τελευταῖο βῆμα πρὶν τὴν δουλοποίησίν μας!!!

Προχθὲς ὁ κος Σαμαρᾶς μᾶς ἔλεγε ὅτι θέλει νὰ ἐγκαταστήσει σὲ ὅλη τὴν Ἑλλάδα τὸ WiFi.
Ὅλοι ἀμέσως σπεύσαμε νὰ γελάσουμε μὲ τὴ ὑποτιθεμένη βλακεία ποὺ εἶπε.
Ἀλλά δυστυχῶς δὲν ἦταν βλακεία αὐτὸ ποὺ εἶπε!!! Συνέχεια

Ὁ ἐσταυρωμένος Κρίσνα.

Ἄνευ σχολίων…
Ἔτσι κι ἀλλοιῶς τὰ σχόλια εἶναι καὶ περιττὰ καὶ ἄχρηστα… Συνέχεια

Οἱ δολοφόνοι μὲ τὶς γραβάτες.

Μοῦ ἔκανε ἐντύπωσιν τὸ ξέσπασμα ἑνὸς συγγενοῦς μου, ποὺ πρὸ μερικῶν ἡμερῶν, σὲ κάποιαν συγκέντρωσιν, ἄρχισε νὰ οὐρλιάζῃ γιὰ τὴν ἐγκληματικὴ ὀργάνωσιν τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς.
Τὸν ἄκουγα γιὰ ὥρα καὶ χαμογελοῦσα… Ὅταν ἔληξε τὸ ξέσπασμά του, τὴν ἠρώτησα:
«Δῆλα δή εἶναι καλλίτερο νά σέ καταστρέφῃ ὁ Τσοχατζόπουλος, πού σοῦ κατελήστευσε τήν σύνταξι; Εἶναι καλλίτερο νά ἔχῃ φάει μόνος του ὁ κάθε Μπένυ μερικά ὑποβρύχια; Εἶναι καλλίτερο νά καταστρέφουν τό μέλλον τῶν παιδιῶν Συνέχεια

Ἄγνωστος Μέγα-Ἐγκληματική Ὀργάνωσις ἡ ὁποία θεωρεῖ τούς Ἕλληνες πολῖτες ἀναλώσιμους;

Από την δολοφονία των 3 στην Mafin  κατά την διάρκεια της τότε μεγαλειώδους πανλαϊκής πορείας διαμαρτυρίας έχουν προκύψει πολλά ερωτηματικά!!! Οι φήμες για το παρακράτος φούντωσαν ενισχυόμενες από φωτογραφίες «κουκουλοφόρων» μεταξύ των σε ετοιμότητα αστυνομικών δυνάμεων. Και τότε πέρασαν μέτρα που περιόρισαν

Στην συνέχεια η αστυνομία «χάθηκε» και παρακολουθούσαμε με κομμένη την ανάσα, πολίτες  ή οργανώσεις να παίρνουν τον νόμο στα χέρια τους όταν αυξήθηκαν τα εγκλήματα κατά της ζωής, της αξιοπρέπειας και της περιουσίας από μερίδα παράνομων μεταναστών. Συμπτωματικά μείζονα εγκληματικά γεγονότα κατελάμβαναν σχεδόν το σύνολο των Δελτίων Ειδήσεων, ενώ εξοντωτικά μνημονιακά μέτρα ψηφίζονταν νύχτα στη Βουλή. Συνέχεια

Κάστα, ναί βεβαίως.

Μὲ ἔχει κουράσει ἡ οἰκονομίστικη λογικὴ σὲ ὅλα. Αὐτὸ εἶναι γελοῖο. Ἡ οἰκονομία εἶναι ἀπλῶς ἕνα μέρος τοῦ εὐρυτέρου συνόλου τῆς Πολιτείας. Δὲν εἶναι λογικὸ νὰ ἐπιτρέπεται ἡ στενὴ ὁπτικὴ μίας μόνον κάστας νὰ ἐκλαμβάνεται ὡς κάποιο γενικὸ καὶ ἀπόλυτο μέτρο.
Κάστα, ναί βεβαίως. Οἱ Κάστες ὑπάρχουν καὶ εἶναι πρωτίστως Συνέχεια