Νὰ γιατί θυμώνει ὁ Ἐρντογὰν ὅταν τὸν ἀποκαλοῦν Ἕλληνα.

Διότι κατὰ βᾶθος τὸ πιντί θέλει νὰ ἐνώσῃ τὰ κομμάτια τὰ Ἑλληνικὰ καὶ νὰ τὰ ἑλληνοποιήσῃ! Διότι τὸ τσαμένο τὸ πιντὶ θέλει νὰ ξαναδόσῃ τὴν αἴγλη τοῦ παλαιοῦ Ἑλληνικοῦ χρώματος στὰ μικρασιατικὰ ἐδάφη. Διότι τὸ ἀδικημένο πιντὶ θέλει νὰ τὸ κάνῃ μαλακὰ μαλακά, ἀλλὰ δὲν τὸν ἀφήνουν. Τὸν κυνηγοῦν! Αὐτὴ ἡ φανατικίλα τῶν γειτόνων εἶναι ἀπαράδεκτη.

Τὸ ἀντιλαμβάνεται λοιπὸν ὁ Ἐρντογὰν καὶ τὸ «παίζει» κακὸς γενίτσαρος. Δὲν θὰ μποροῦσε ἄλλως τε νὰ ἐπιβιώσῃ διαφορετικῶς σὲ ἕνα κράτος ποὺ ἐξοντώνει κάθε ἀντίλογο. (Τί μοῦ θυμίζει….) 

Θυμώνει λοιπόν! Ἀνάβει καὶ κορώνει! Ἀπειλεῖ θεοὺ ς καὶ δαίμονες. Ἀναμένει στὸ μεταξὺ τὴν «μεγάλη στιγμὴ τῆς ἐπανενώσεως»… Ἤ ὄχι;

Πάντως, ἐὰν ἔχω δίκαιον, τότε ἀδίκως βρίζουμε καὶ θυμώνουμε μὲ τὸν GAP. Συνεργός του εἶναι. Λέτε μωρὲ πατριῶτες νὰ Συνέχεια

Δὲν ἀρκεῖ ἡ θέλησις. Ἀπαιτεῖται καὶ ἡ φύσις!

Ὁ σουλτᾶνος ἀπεφάσισε νὰ κυριαρχήσῃ στὴν Μεσόγειο καὶ στὸ Αἰγαῖο μὲ τὸ τουρκικὸ ναυτικό. Ἀλλὰ ὁ σουλτᾶνος εἶναι σουλτᾶνος, κι ὡς σουλτᾶνος, σουλτανικὰ θὰ σκέπτεται!

Ρ.Τ.Ερντογάν: “Θέλουμε ένα Ναυτικό που να κυριαρχεί στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο”

Όπως αναφέρουν πηγές από την Τουρκία ο επιτυχημένος διευθυντής της Υπογραμματείας Πολεμικής Βιομηχανίας (SSM) Murad Bayar πρόκειται να παραμείνει στην θέση του αν και ορισμένα στελέχη της SSM πρόκειται να αντικατασταθούν.Έμφαση στην εξέλιξη των ναυτικών εξοπλιστικών προγραμμάτων πρόκειται να δώσει η νέα τουρκική κυβέρνηση του Ταγίπ Ερντογάν, ο οποίος σε αποστροφή του λόγου του σε πρόσφατο ναυτικό συνέδριο στην Άγκυρα τόνισε ότι “Θέλουμε ένα Ναυτικό που να κυριαρχεί στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο, αλλά και να στέκεται απέναντι στον Συνέχεια

Εἶμαι ἀγανακτισμένη μὲ τοὺς «ἀγανακτισμένους»!


Καὶ τὸ ἐννοῶ.

Ἔλαβα πρὸ ἡμερῶν μίαν ἐπιστολή ἀπό ἕναν φίλο, ἀπὸ τὴν ὁποίαν ἐκράτησα  τὸν τίτλο. Μερικὲς ἀπὸ τὶς σκέψεις του θὰ σᾶς παρουσιάσω παρακάτω. Ἀλλὰ σὲ γενικὲς γραμμές μὲ βρίσκουν ἀπολύτως σύμφωνη.

Συνέχεια

Κύριοι, πᾶρτε μαθήματα πολιτικῆς ἀπό τούς γείτονες

  Αὐτοί εἶναι πολιτικοί. Ὄχι σάν τούς ἄχρηστους τούς δικούς μας. Τά θέλει ὅλα στό Αἰγαῖο καί θά τά πάρη. Ποιός θά τόν ἐμποδίση; Ὁ ΓΑΠ καί ἡ παρέα του; Ἐδῶ γελᾶμε. Ἄχρηστοι. Πᾶρτε μαθήματα ἀπό τούς τούρκους!

Ὁ λόγος γιά τόν Ρετζέπ Ταγίπ Ἐρντογάν πού σαρώνει ἤδη στίς δημοσκοπήσεις. Τό κόμμα του προηγεῖται ἤδη μέ 48,7 % . Συνέχεια

Λιβύη: ἡ ὕβρις ἐξακολουθεῖ!

Ἔχω ξαναγράψει γιὰ τὴν ἀτιμία ποὺ διαπράττουν κατὰ τῆς Λιβύης τὶς τελευταῖες ἡμέρες, ὅλοι αὐτοί οἱ «ἐπίδοξοι» σωτῆρες της! Ποὺ μοναδικό τους μέλημα ἔχουν τὴν ἀπομάκρυνσι τοῦ Καντάφι. Δὲν τοὺς βολεύει διόλου ὁ Καντάφι…

Στὴν Ἐλεύθερη ζώνη διαβάζω γιὰ τὸν ἀρχηγό τῶν ἀντικανταφικῶν καὶ ἀναρωτιέμαι, γιατί ἀκόμη κάποιοι ἐπιμένουν νὰ ὑποκρίνονται! Γιατί δὲν Συνέχεια

Τελικῶς, λεφτὰ ὑπάρχουν γιὰ νὰ καταπατήσετε μίαν ἄλλην χώρα;

Τί νά πῶ; Μπορῶ νὰ πῶ κάτι; Ὅ,τι καὶ νὰ πῶ θὰ ἀφορᾷ στὴν ἀπαξίωσι καὶ στὴν αἰσχίστη γνώμη ποὺ ἔχω γιὰ ἐσᾶς…. Κουδουνίστρες… Θὰ μᾶς καταντήσετε λοιπὸν καὶ καταπατητές μίας ἄλλης χώρας; Τόσο ἄθλιοι εἶσθε;

Μὲ ποιό δικαίωμα, ἐσεῖς, μία «δημοκρατική» κυβέρνησις, εἰσβάλετε σὲ μίαν ξένη χώρα; Μὲ στὸχο τὴν «ἀποκατάστασιν» τῆς δημοκρατίας;  Ποιᾶς Συνέχεια