Μήπως εὑρέθη ἤδη λοιπόν τό σῶμα τοῦ Μεγάλου Ἀλεξάνδρου;

Μήπως εὑρέθη ἤδη τὸ σῶμα τοῦ Μεγάλου Ἀλεξάνδρου;

Τὸ σῶμα τὸ Μεγάλου Ἀλεξάνδρου ἦταν στὴν Αἴγυπτο, βαλσαμωμένο καὶ τυλιγμένο σὲ λινὸ ὕφασμα καὶ τὸ προσκυνοῦσαν σὰν θεό.
Τὸ σῶμα ἐξηφανίσθη ὅταν ὁ Θεοδόσιος ἀπεφάσισε νὰ τὸ καταστρέψῃ.
Πρὸς τὰ τέλη τοῦ 4ου αἰῶνος στὴν Ἀλεξάνδρεια ἐπαρουσίασαν μερικὰ ἄτομα ἔνα μουμιοποιημένο ἀρχαῖο σῶμα.
Γιὰ νὰ παρουσιάσῃ κάποιος μουμιοποιημένο σῶμα ἐκείνη τὴν ἐποχὴ ἐσήμαινε γι’ αὐτὸν θάνατο.
Αὐτοὶ ὅμως ποὺ τὸ ἐπαρουσίασαν ἰσχυρισθήσαν ὅτι ἦταν τὸ σῶμα τοῦ ἁγίου Μάρκου, ἰδρυτοῦ τῆς χριστιανικῆς ἐκκλησίας στὴν πόλι.
Οἱ χριστιανοὶ τὸ ἐδέχθησαν καὶ τὸ εἶχαν στὸν ναὸ καὶ τὸ προσκυνοῦσαν.

Ἀργότερα, ὅταν εἰσέβαλαν στὴν Ἀλεξάνδρεια οἱ Ἄραβες, τὸ σῶμα ἐφυγαδεύθη καὶ τώρα εὑρίσκεται στὴν ἐκκλησία τοῦ ἁγίου Μάρκου στὴν Βενετία.
Μέχρι ἐδῶ δὲν βλέπουμε κάτι τὸ περίεργο.

Ἄλλα, σύμφωνα μὲ τὸν Δωρόθεο, τὸ σῶμα τοῦ ἁγίου Μάρκου ἐκάη, μετὰ τὸν θάνατό του, ἀπὸ τοὺς ἐθνικούς.
Ὑπάρχει καὶ ἔνα ἀπόκρυφο κείμενο ἀνωνύμου συγγραφέως, γνωστὸ ὡς «πράξεις τοῦ ἁγίου Μάρκου», τὸ ὁποῖο ἐγράφη τὸν 4ο αἰῶνα καὶ λέει ὅτι οἱ παγανιστὲς ἔκαψαν τὸ σῶμα τοῦ ἁγίου ἂν καὶ οἱ χριστιανοὶ προσεπάθησαν νὰ τὸ σώσουν.
Τώρα πολλοὶ ὑποστηρίζουν ὅτι τὸ σῶμα αὐτὸ ἀνήκει στὸν Μέγα Ἀλεξάνδρο.

Ὁ βρεταννὸς ἱστορικὸς Andrew Cgugg ὑποστηρίζει ὅτι ὁ τάφος τοῦ ἁγίου Μάρκου δὲν περιέχει τὸ σῶμα τοῦ εὐαγγελιστοῦ ἄλλα τὸ σῶμα τοῦ Μεγάλου Ἀλεξάνδρου.
Ὁ Paul Cartledge, καθηγητὴς τῆς ἑλληνικῆς ἱστορίας στὸ Κέμπριτζ καὶ συγγραφέας τοῦ «Ἀλέξανδρος ὁ Μέγας», συμφωνεῖ ὅτι στὴν Βενετία μπορεῖ  νὰ εἶναι τὸ σῶμα τοῦ Μ. Ἀλεξάνδρου.
Ὁ Dr Paul Dohert Γάλλος, ἔνας σύγχρονος βιογράφος τοῦ Ἀλεξάνδρου, λέει: Τὸν Ἀλέξανδρο τὸν ἔβλεπαν ὡς θεϊκὴ φιγούρα καὶ ἐὰν μπορούσαμε νὰ φθάσουμε στὸ σῶμα του μὲ ἐξετάσεις DNA, θα μπορούσαμε να μάθουμε πολλά.

Πολλοὶ λοιπὸν ἐπιστήμονες ἐζήτησαν τὴν ἄδεια ἀπὸ τὸν πάπα νὰ ἐξετάσουν τὸ σῶμα ποὺ ὑπάρχει στὴν ἐκκλησία τοῦ ἁγίου Μάρκου. Ἀπάντησι ἀκόμη δὲν ἔλαβαν.

Ἀξιοσημείωτο εἶναι ὅτι τὸ σῶμα τοῦ Μάρκου εἶναι τυλιγμένο σὲ λινὸ ὕφασμα ὅπως τοῦ Ἀλεξάνδρου.
Περιμένουμε λοιπὸν τὴν ἄδεια τοῦ πάπα.
Περιοδικὸν ἀναζήτησις

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply