ΕΛ.ΑΣ. σοῦ λέει κι ἐννοεῖ τὴν Ἑλληνικὴ Ἀστυνομία.
Λέει…
Ἡ Ἀστυνομία Πόλεων (1920-1984-!!!-) καὶ ἡ Ἑλληνικὴ Χωροφυλακὴ (1833-1984-!!!-) συνεχωνεύθησαν τὸ 1984 (κυβέρνησις ἀνδρέα Παπανδρέου, βεβαίως-βεβαίως…!!!!) σὲ ἕνα σῶμα, τὴν Ἑλληνικὴ Ἀστυνομία (ΕΛ.ΑΣ. ἢ ΕΛΑΣ). Σκοπός, λέει, βάσει πάντα τῶν ἐπισήμων ἀνακοινώσεών τους, εἶναι:
- Διασφάλισις τῆς δημοσίου εἰρήνης, τῆς εὐταξίας καὶ τῆς ἀπροσκόπτου κοινωνικῆς διαβιώσεως τῶν πολιτῶν, ποὺ περιλαμβάνει τὴν ἄσκησιν τῆς ἀστυνομίας στὸν τομέα τῆς γενικῆς ἀστυνομεύσεως καὶ τῆς τροχαίας.
- Πρόληψι;ς καὶ καταστολὴ τοῦ ἐγκλήματος, καθὼς καὶ τὴν προστασία τοῦ κράτους καὶ τοῦ δημοκρατικοῦ πολιτεύματος, στὰ πλαίσια τῆς συνταγματικῆς τάξεως, ποὺ περιλαμβάνει τὴν ἄσκησιν τῆς ἀστυνομίας δημοσίου καὶ κρατικῆς ἀσφαλείας.
- Πρόληψις καὶ ἀποτροπὴ τῆς παρανόμου εἰσόδου – ἐξόδου ἀλλοδαπῶν στὴν Ἑλλάδα καὶ ἔλεγχος τηρήσεως τῶν διατάξεων ποὺ ἀφοροῦν στὴν εἴσοδον, ἔξοδον, παραμονὴ καὶ ἐργασία ἀλλοδαπῶν στὴν χώρα μας καὶ περιλαμβάνει τὴν ἄσκησιν τῆς ἀστυνομίας ἀλλοδαπῶν καὶ προστασίας συνόρων.
(Ναί, ἐδῶ γελᾶμε… ἤ, ὀρθότερα ξεκαρδιζόμεθα!!!)
Συνέχεια

Ἐὰν παρατηρήσουμε προσεκτικὰ τὴν μνημονιακὴ πορεία τῆς Ἰταλίας, τὰ τελευταία χρόνια, θὰ διαπιστώσουμε εὔκολα πὼς ἦταν ταχυτάτη καί, κρίνοντας ἐκ τοῦ ἀποτελέσματος (ἀλλὰ καὶ ἐκ τῶν προσφάτων ἀνακοινώσεων) πολὺ περισσότερο ἐπικίνδυνος γιὰ τὴν Ἡνωμένη μας Εὐρώπη, ἀπὸ αὐτὴν τῆς χώρας μας. Ἐπὶ πλέον μποροῦμε εὔκολα νὰ διαπιστώσουμε πὼς ναὶ μὲν ἡ Ἰταλία μποροῦσε νὰ …«κρατήσῃ», ἀλλὰ ἡ ἐπίθεσις ποὺ ἐδέχθη ἐπετάχυνε τὶς διαδικασίες ποὺ ὁδηγοῦν (βεβαιωμένα πλέον) στὴν χρεωκοπία της. Μία εὔρωστος χώρα, μὲ βαρειὰ βιομηχανία, μὲ ἀνοίγματα ὑγειῆ στὴν διεθνῆ ἀγορά, πολὺ πιὸ γρήγορα ἀπὸ ἐμᾶς, κατέληξε νὰ ἀποσυντεθῇ σχεδὸν πλήρως, ἂν καί, πάντα ἐπισήμως, ἐμεῖς εἴχαμε καὶ τὸ …ὄνομα καὶ τὴν χάριν! 

