«Τὴν φλόγα ἅρπαξαν οἱ ἄνομοι… τὴν σβήσανε στὰ βαλτονέρια…»
– Κωστὴς Παλαμᾶς –
Όχι μόνο δεν τραγούδησαν τον Ολυμπιακό Ύμνο κατά την τελετή έναρξης, δήθεν για να εξοικονομήσουν χρόνο για λόγους ασφαλείας… αλλά έσβησαν και την Ολυμπιακή Φλόγα για να την μεταφέρουν σε άλλο σημείο του σταδίου…
Συνέχεια



