Σημείωσις (μεταγενεστέρα ἀλλὰ …ἐπὶ τῆς οὐσίας) γιὰ τὰ κάτωθι
Ὁ κος Μάρτης, ποὺ γράφει, ἦταν ἐπίσης ὑπουργὸς αὐτῶν τῶν κυβερνήσεων ἄρα καὶ μετέχων τοῦ ἐν λόγῳ συστήματος, καθὼς φυσικὰ καί, ἐν μέρει (δὲν θὰ πῶ συνολικῶς), συνεργός, τοὐλάχιστον σὲ ὅσα συνέβησαν ἐπὶ δικῆς του περιόδου εὐθύνης, ἐφ΄ ὅσον καὶ τότε, ὅπως καὶ τώρα φυσικά, ἡ διαπλοκὴ ὑφίστατο. Συνεπῶς ὁ κος Μάρτης ἦταν καὶ γνώστης, ἐκ τῶν ἔσω, ὅλων αὐτῶν ποὺ τώρα καταγγέλλει δημοσίως καί, ἐπὶ τέλους, διαπιστώνουμε ἐμεῖς οἱ χαχόλοι πλέον ἀπὸ κοινοῦ. Γιατί δέν ἐμίλησε τότε περί διαπλοκῆς;; Γιατί δέν παρῃτήθη τότε λόγῳ διαπλοκῆς; Γιατί δέν τά ἔγραφε ἀπό τότε τά περί διαπλοκῆς;
Ὑπῆρχαν βέβαια καὶ ἐπὶ ἐποχῆς του οἱ «γνωστοὶ-ἄγνωστοι νταβατζῆδες» (κατὰ καραμανλῆ νεωτέρου) στὰ «ἐντός, ἐκτὸς κι ἐπὶ τὰ αὐτά». Ἦσαν δῆλα δὴ αὐτοὶ ποὺ «ἔλυαν κι ἔδεναν» διαρκῶς στὰ τῶν ἀποφάσεων γιὰ ἐπενδύσεις, γιὰ ἐνέργεια καὶ γιὰ ἀνάπτυξιν. Σωστά. Καὶ ἦσαν, εἶναι καί, (κατὰ πῶς φαίνεται), θὰ εἶναι (γιὰ ἀρκετὸν καιρὸ ἀκόμη) καὶ οἱ μόνοι ποὺ ἤλεγχαν, ἐλέγχουν καὶ θὰ ἐλέγχουν «θέσεις-κλειδιὰ» τέτοιες, ποὺ νὰ καθορίζουν τὸ ἐὰν ἡ χώρα θὰ ἀναπτυχθῇ ἢ θὰ μείνῃ ὑπό-ἀνάπτυκτος καὶ θὰ τὴν λεηλατοῦν, ἐφ΄ ὅσον θὰ τοὺς συμφέρη ἢ ὄχι. Ἀληθῆ ὅλα τοῦτα… Ἰσχύει ὅμως καὶ τὸ δικαίωμα, καθὼς καὶ ἡ ὑποχρέωσις, τῆς ἀνοχῆς ἢ τῆς μή.
Τὸ ἐὰν (ἤ ὄχι) ἐπὶ ἐποχῆς του ἡ διαπλοκὴ δροῦσε στὸ παρασκήνιον καὶ σήμερα (ἐπισήμως) διαφεντεύει τὴν χώρα, εἶναι μία συνθήκη ποὺ δὲν ἀλλάζει.
Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: ὑδρογονάνθρακες
Κοπιᾶσθε πεινασμένοι!
Κοπιᾶσθε… Μὴ στέκεσθε τόσο μακρυά! Πλησιᾶστε…. Μὴ φοβᾶσθτε! Ἐλᾶτε πιὸ κοντὰ ὅλοι οἱ πεινασμένοι τῆς Ἑλλάδος! Ὅλοι!!
Πιασθεῖτε χέρι, χέρι… Ὅλοι στὴν σειρά! Ἔτσι!
Προσέξατε καλὰ τώρα!
Πεινᾶτε!
Ἴσως νὰ μὴ πεινᾶτε πολὺ ἀκόμη! Ἴσως νὰ μὴ πεινᾶτε ὅλοι! Ἀλλὰ δὲν γίνεται, σὲ λίγο θὰ πεινᾶτε ΟΛΟΙ!!! Οὐδεῖς θὰ ἔχῃ τὰ ἀπαραίτητα! Οὐδεῖς!
Α.Ο.Ζ. καὶ τὶ πρέπει νὰ γνωρίζουμε!
Ἀναδημοσιεύω ἀπὸ τὸ ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ συνέντευξι τοῦ κου Καρυώτου ἀναφορικῶς μὲ τὴν ΑΟΖ.
Ἕνα θέμα ποὺ ἡ «Ἑλληνικὴ πολιτεία» ἀγνοεῖ, περιφρονεῖ καὶ θέτει στὰ «ὑπ’ ὄψιν»!!!
Χρειάζεται ἡ συνεχὴς ἄσκησις πιέσεως ἐκ τῶν πολιτῶν!
Ἀπαιτεῖται ἀπὸ ὅλους μας γνώσις βαθυτάτη τοῦ θέματος!
Ὀφείλουμε νὰ γνωρίζουμε ποῦ καὶ πῶς καὶ γιατὶ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ κάτι ποὺ ΜΑΣ ΑΝΗΚΕΙ!
Διαβᾶστε το! Εἶναι πράγματι διαφωτιστικότατον! Συνέχεια
Ἄλλη μία κάρτα γιὰ τὸ Καστελλόριζο!
Ἡ κάρτα γιὰ τὸ Καστελλόριζο ἴσως νὰ ἔφυγε πρὸ τῶν ἐορτῶν!
Τά κοιτάσματα πετρελαίου στὸ Αἰγαῖο καὶ ἡ ἑλληνοτουρκικὴ κρίσις τοῦ Μαΐου 1974.
Τὸ παρακάτω κείμενο ἔχει δημοσιευθεῖ ἀπὸ τὸ φιλικὸ ἱστολόγιον Θέματα Ἑλληνικῆς ἱστορίας. Ὁ Φιλίστωρ μοῦ τὸ ἔστειλε καὶ τὸ ἀναδημοσιεύω.
Τὸν εὐχαριστῶ πολὺ γιὰ τὴν ἐμπιστοσύνη.
Διαθέτει σοβαρότατες πληροφορίες ποὺ ὀφείλουμε νὰ γνωρίζουμε. Συνέχεια
Παραμένει ἀδιάφορος ἡ ἑλληνικὴ κυβέρνησις γιὰ τὴν Α.Ο.Ζ.
Παραμένει ”αδιάφορη” η ελληνική κυβέρνηση στο να προχωρήσει με την κυπριακή σε συμφωνία για την ΑΟΖ, και αυτό – ευτυχώς- επισημαίνεται από όλο και περισσότερους. Σε άρθρο των κσθηγητών Βασιλείου Μαρκεζίνη και Θεοδώρου Καρυώτη (”ΕΠΙΚΑΙΡΑ”), τονίζεται η ανάγκη ενημέρωσης του ελληνικού λαού επί του θέματος και βάλλεται το ΕΛΙΑΜΕΠ. Πιό αναλυτικά, οι Μαρκεζίνης και Καρυώτης τονίζουν τα εξής σημαντικά:
Νεαρός καθηγητής και επιστημονικός συνεργάτης του ΕΛΙΑΜΕΠ, σε άρθρο του στην Καθημερινή της 23ης Ιανουαρίου, ισχυρίστηκε τα κατωτέρω εσφαλμένα:

