Κοιτάζω πίσω στον χρόνο μπας και κατανοήσω τον λόγο αυτού του πνευματικού ξεπεσμού αρκετών Ροδίων συμπολιτών μου στην πλάνη της END.
Υπάρχει θέμα σίγουρα στην κατανόηση όρων όπως έθνος-κράτος-εθνικισμός λόγω αμάθειας τους, αλλά και οι καλλιεργημένοι του κύκλου σκόπιμα διαστρεβλώνουν αυτές τις έννοιες, γιατί το οφείλουν στα αφεντικά τους .
Κοινή τους συνιστώσα το ακροδεξιό πρότυπο, η αρχαιομανία και η εξάρτηση στον κιτρινισμό των μέσων κοινωνικής δικτυώσεως .
Αυτό που δεν μπορούν να χωνέψουν σίγουρα είναι ότι παρόλη την σημερινή μας κατάντια, εξακολουθεί να υπάρχει μια κοινωνική δομή, κάποιοι κανόνες, μια έννοια δικαίου, που έρχεται από παλιά έτσι όπως το εξηγεί ο Α.Μανεσης «την δημοκρατική και εθνική μας αναγέννηση από την οθωμανική τυραννία, έναν αγώνα ούτε θρησκευτικό μα ούτε και φυλετικό, ουσιαστικά ένας αγώνας με σκοπό την δημιουργία μιας κοινωνίας ίσων ευκαιριών και ελευθέρων πολιτών» . Συνέχεια →