Οἱ Ἔφεδροι Πολεμισταὶ Ξάνθης
«Εἰς Ξάνθην ἱδρύθη κατὰ τὸ παρελθὸν ἕτος Σύλλογος Ἐφέδρων Πολεμιστῶν ἀξιωματικῶν καὶ ὁπλιτῶν, σκοπὸς τοῦ ὁποίου εἶναι ἡ ἐξύψωσις τοῦ ἐθνικοῦ φρονήματος. Ἡ ἀνωτέρω εἰκὼν παριστᾷ συγκέντρωσιν τῶν μελῶν αὐτοῦ προκειμένου νὰ μεταβῶσιν ἐν σώματι καὶ καταθέσωσι στέφανον εἰς τὸ ἡρῷον τῶν ἐν πολέμοις πεσόντων, ὑπὲρ τῶν ὁποίων ἐτέλεσαν παλλαϊκὸν μνημόσυνον.»
Συνέχεια




