Τὴν θυμᾶσθε τὴν φράσι; Βούλα Πατουλίδου, 7 Αὐγούστου 1992, Βαρκελώνη. Ὅλη ἡ Ἑλλὰς ἐδάκρυσε, ἐχειροκρότησε, ἐχόρευσε….
Γιὰ τὴν Ἑλλάδα ῥὲ γαμῶ το…. Τὸ εἶπε καὶ ἡ Πατουλίδου… Κι ἀπὸ τότε, δὲν τὸ ξαναεῖπε κάποιος…
Πρό μερικῶν ἡμερῶν εἴχαμε δεῖ ὅλοι κάποιες φωτογραφίες περίεργες στὸ διαδίκτυο, μὲ ἕναν ἀστυνομικό τῆς ὁμάδος ΔΙΑΣ, νὰ πέφτῃ ἐπάνω σὲ ἕναν διαδηλωτή μὲ τὴν μηχανή του. (Ὅλα τὰ γεγονότα ἀφοροῦν στὴν πορεία-συγκέντρωσι τῆς 23ης Φεβρουαρίου.)
Ἐμένα προσωπικῶς μοῦ εἶχε φανεῖ κάπως τυχαῖον σὰν γεγονός. (Μϊαν ἀθωότητα τὴν ἔχω ἐκ γενετῆς… Πρέπει νά τό προσέξω μᾶλλον……) Συνέχεια