Ὅλοι εἶναι συνεργοὶ σὲ κάθε εἰς βάρος μας ἔγκλημα, πολλῷ δὲ μᾶλλον στὸ ἔγκλημα ποὺ διαπράττουν κατὰ τῆς Ἐθνικῆς μας Ὑποστάσεως. Πρόκειται, ὅπως συχνότατα ἀναφέρουμε, γιὰ μίαν καὶ μόνον συμμορία: τὴν συμμορία τῶν 300!!!

Ἡ ἐν λόγῳ λοιπὸν συμμορία, ἰδίως γιὰ τὸ θέμα τῆς Μακεδονίας, ἔπραξε ὅλα τὰ ἀναγκαία, πρὸ κειμένου νὰ φθάσουμε σήμερα στὸ σημεῖον νὰ σπεύδουν νὰ ἐπικυρώσουν κάτι, ὄχι μόνον ἀντεθνικόν, παράνομον καὶ ἀντισυνταγματικόν, ἀλλὰ ἐπὶ πλέον, παραβιάζοντας ἀκόμη καὶ κανόνες διεθνοῦς δικαίου, σὲ ἀγαστὴ συνεργασία μὲ τὰ σκοπιανὰ πρακτορίδια, νὰ προχωροῦν μὲ τὸ ἔτσι θέλω τους, παραβιάζοντας καὶ τὸ λαϊκὸ συναίθσημα, ἔνθεν κακεῖθεν, μὰ ἰδίως βιάζοντας ὁλόκληρη τὴν περιοχή. Συνέχεια
Ὅλο αὐτὸ τὸ παραμύθι τὸ τελευταῖο διάστημα, τὸ στημένο θέατρο τοῦ «φεύγω, δὲν φεύγω», οἱ πολιτικὲς καντρίλιες, ἡ ἐμπλοκὴ στὰ Σκόπια μὲ τὸν Ζάεφ ποὺ δὲν εὕρισκε τοὺς 80 βουλευτὲς (σιγὰ μὴν δὲν τοὺς εὕρισκε! Ἀνέβηκε λίγο τὸ …κασέ… Πῆραν ἀπὸ δύο μύρια… Ἂς εἶναι καλὰ ὁ θεῖος George καὶ τέζα ὁ καμπούρης)…

Κάποιαν στιγμή, τὸ 2010, μετὰ τὴν ὑπαγωγή μας στοὺς «μηχανισμοὺς στηρίξεως» (βλέπε καὶ κεκαλυμμένους μηχανισμοὺς ἐπισήμου ἐλέγχου ἤ, ἄλλως, μνημόνια) ξεκίνησε ἕνας ὀρυμαγδὸς δηλώσεων, «ἀντιδράσεων» καὶ κάθε μορφῆς προπαγανδιστικῶν ἐνεργειῶν (κινημάτων), γιὰ νὰ σωθοῦμε ἀπὸ αὐτὴν τὴν νέα, ἀπολύτως μεθοδευμένη, μορφὴ σκλαβιᾶς. Ἐκεῖ ἦταν, ποὺ μὲ πρόσχημα τὴν ἀπαλλαγή μας ἀπὸ αὐτοὺς τοὺς μηχανισμούς, ὅλοι αὐτοὶ ποὺ ἔβλεπαν (καὶ βλέπουν) ἤ ἤθελαν νὰ βλέπουν (γιὰ τοὺς προσωπικούς τους λόγους, ποὺ δὲν εἶναι ἀπαραιτήτως γιὰ τὸ καλό μας), τὸ ἐν λόγῳ πρόβλημα ἐπιδερμικῶς, ἑστίαζαν (κι ἑστιάζουν) μόνον στὴν