
Ὄχι, δὲν εἶναι σκέτο ἠλίθιος!!! Εἶναι καὶ τρομοκρατημένος!!! Νὰ τὸ θυμόμαστε!!!
Τὸ εἶπε καὶ τελείωσε!!!
Μόλις ἀνεκοίνωσε πὼς τοὐλάχιστον 20 ἐκατομμύρια εὐρόπουλα θὰ διατεθοῦν γιὰ τὴν διασφάλισι τῶν κατωτέρων εἰσοδημάτων. Κι ἐπεὶ δὴ αὐτὰ τὰ χρήματα δὲν τὰ ἔχει, ἐξ ὅσων ἀντιλαμβάνομαι, φαντάζομαι πὼς πρέπει νὰ τὰ βρῇ. Κι ἀπό ποῦ θά τά εὕρῃ, ἐφ΄ ὅσον τό κράτος εἶναι ὑπό τήν ἐποπτεία τῆς τρόικα; Ἄρα θὰ πρέπῃ νὰ λάβῃ ἄδειες καὶ ἐγκρίσεις, πρὸ κειμένου νὰ μπορέσῃ, κατὰ πῶς δηλώνει, νὰ μᾶς ἐνισχύσῃ καὶ τελικῶς νὰ μᾶς σώσῃ….
Ἀνεξαρτήτως πάντως τοῦ ἐὰν θὰ τὰ καταφέρῃ, ἐμεῖς ὀφείλουμε νὰ τοῦ ἀναγνωρίσουμε τὴν καλὴ πρόθεσι… Συνέχεια


Ἐδῶ καὶ μερικὰ 24ωρα ἔχω ἔντονο τὴν αἴσθησι πὼς συντόμως, πολὺ συντόμως, θὰ μᾶς ἀνακοινώσουν πὼς εἴμαστε κατεστραμμένοι. Μὲ ὅ,τι αὐτὸ συνεπάγεται!!!
