Τὸ ῥολόι κτυπᾶ γιὰ τὴν συμμορία τοῦ Σῶῤῥα.

Όταν ασχολήθηκα για πρώτη φορά με το φαινόμενο Σώρρα (τότε ήταν οι μετοχές της Τράπεζας της Ανατολής),  νόμιζα πως είχα να κάνω απλώς με ένα πελλό με κάποιες εμμονές, οι οποίες παρέσερναν και άλλο κόσμο, πάντα στα πλαίσια της λογικής πως η απελπισία μιας  χώρας σε βαθιά και μόνιμη οικονομική και κοινωνική κρίση προσφέρεται για τέτοια πράγματα.

Από τότε ο Σώρρας και η συμμορία του προχώρησαν σε άλλες δόξες! Μετά την Τράπεζα, εμφανίστηκαν τα ριάλια  που οφείλονται από το αμερικάνικο δημόσιο στον Σώρρα, γιατί τους πούλησε διαστημική τεχνολογία των αρχαίων ελλήνων! Και επειδή όταν έγινε η πράξη ο Ομπάμα δεν κρατούσε cash,  πλήρωσε τον απένταρο απατεώνα με ομόλογα, τα οποία μάλιστα ανανεώθηκαν ήδη μια φορά!

Συνέχεια

Χαμένο τὸ παιχνίδι τῆς παραγραφῆς γιὰ τὴν ΕΤΕ στὴν ὑπόθεση τῆς Τραπέζης Ἀνατολῆς

Του Ελευθέριου Ρήνου

Ένα από τα σημαντικότερα θέματα στην υπόθεση της Τράπεζας Ανατολής είναι αυτό της παραγραφής. Η Εθνική Τράπεζα και η νομική ομάδα της έχουν οχυρωθεί πίσω από την υποτιθέμενη παραγραφή, μια και θεωρούν πως οποιοδήποτε έγκλημα ή απάτη στον ελλαδικό χώρο παραγράφεται μετά την πάροδο κάποιων ετών. Για τον λόγο αυτό, η τράπεζα δεν αποδέχεται τις όποιες ευθύνες της στο σκάνδαλο της απορρόφησης της Τράπεζας Ανατολής και της μη αποπληρωμής των μετόχων της τελευταίας.

Τα νομικά επιχειρήματα των δύο πλευρών είναι δεδομένα. Από τη μία πλευρά η Εθνική Τράπεζα υποστηρίζει ότι η εκκαθάριση τελείωσε, με όποιον τρόπο κι αν έγινε αυτό, και επομένως όλα τα αγωγικά δικαιώματα των κατόχων μετοχών της Τράπεζας Ανατολής έχουν δήθεν χαθεί. Από την άλλη, η πλευρά των μετόχων υποστηρίζει ότι η εκκαθάριση της Τράπεζας Ανατολής δεν έχει ολοκληρωθεί μέχρι σήμερα και για αυτό το λόγο δεν έχει ξεκινήσει καν να μετράει ο χρόνος παραγραφής. Για να αρχίσει να τρέχει η περίοδος παραγραφής, θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η εκκαθάριση. Συνέχεια

Τὰ τύμπανα τῆς χρεωκοπίας καὶ τοῦ πολέμου.

Γράφει ο Ιωάννης Λαμπρόπουλος

Ο Χένρυ Κίσιγγερ αυτός ο «μεγάλος» Εβραίος «φιλέλληνας» είπε το 2007 πως “όποιος δεν ακούει τα τύμπανα του πολέμου που έρχεται, είναι κουφός”. Σήμερα που το ημερολόγιο γράφει 25 Ιουνίου 2014 θα πω το εξής: ΟΠΟΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΕΙ ΤΑ ΤΥΜΠΑΝΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΧ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟΣ.

 

Συνέχεια

Ἡ Black Rock καὶ ἡ Γερμανία

Ο σκοτεινός αμερικανικός βράχος, κατά πολλούς εβραϊκού ιδιοκτησιακού καθεστώτος, συμμετέχει σε όλους τους μεγάλους γερμανικούς ομίλους – ενώ η δημοκρατία έχει προ πολλού ηττηθεί, από τους απόλυτους κυρίαρχους του σύμπαντος

Σύμφωνα με μία εξαιρετική έρευνα ενός Γερμανού (J. Berger), μόλις το 1/3 των μετοχών των μεγάλων γερμανικών ομίλων του δείκτη DAX ανήκει σε εγχώριους επενδυτές – το 1/3 σε αμερικανούς και βρετανούς, κυρίως σε χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, ενώ το υπόλοιπο 1/3 σε διάφορους άλλους ξένους.
Η «αράχνη δε που έχει παγιδεύσει στο δίχτυ της», η εταιρεία δηλαδή που συμμετέχει σε όλους στους ομίλους του κορυφαίου χρηματιστηριακού γερμανικού δείκτη, είναι η Black Rock – η οποία είναι ο βασικός, μεγαλύτερος ιδιοκτήτης του 50% περίπου των γερμανικών πολυεθνικών.

Συνέχεια

Ἀποτυχημένη χώρα.

Η έννοια ή ο όρος «αποτυχημένο κράτος» (failed state) χαρακτηρίζει μία χώρα, η οποία δεν έχει επιτύχει σε ορισμένες ή σε όλες τις βασικές λειτουργίες της – έχοντας ενδεχομένως χάσει έμμεσα την εθνική της κυριαρχία.

Μεταξύ άλλων, «αποτυχημένη» θεωρείται μία χώρα, η νόμιμα εκλεγμένη κυβέρνηση της οποίας αδυνατεί να λάβει αποφάσεις, να παρέχει σωστές δημόσιες υπηρεσίες ή να συνεργάζεται με άλλα κράτη ισότιμα, ως μέλος της διεθνούς κοινότητας (της Ε.Ε., της Ευρωζώνης κλπ.).

Τυχόν αδυναμία της χώρας δε να επιβιώσει με δικά της μέσα, εξαρτώμενη από τρίτους, όπως στο παράδειγμα της Ελλάδας, η οποία ευρίσκεται στο «χρηματοδοτικό ορό» της Τρόικας, είναι ένα ακόμη βασικό στοιχείο ενός «αποτυχημένου κράτους».

Σύμφωνα τώρα με τη γερμανική βιβλιογραφία, «αποτυχημένο» θεωρείται ένα κράτος που δεν μπορεί να εκπληρώσει τρεις κεντρικές λειτουργίες για τους Πολίτες του: να τους παρέχει ασφάλεια, ευημερία και νομιμότητα, με την έννοια του ολοκληρωμένου Κράτους Δικαίου.

Με την πλήρη ανασφάλεια από οικονομικής και όχι μόνο πλευράς, στην οποία έχει βυθιστεί η Ελλάδα, με την «κατάρρευση» των συνθηκών ευημερίας, με την απορρύθμιση του κοινωνικού κράτους, καθώς επίσης με την περιορισμένη λειτουργία του Κράτους Δικαίου (μεταξύ άλλων, επειδή ορισμένες αποφάσεις των δικαστηρίων δεν γίνονται αποδεκτές από την κυβέρνηση ή τίθενται σε αμφιβολία από το ΔΝΤ, ενώ το σύνταγμα γίνεται ελάχιστα σεβαστό), είναι δύσκολο να αποδεχθεί κανείς ότι, δεν είναι ένα σχεδόν πλήρως αποτυχημένο κράτος. Συνέχεια

Ἡ βρεταννικὴ ἀστυνομία στὰ ἴχνη τῆς ὁμάδος Σῶῤῥα γιὰ τὰ πλαστὰ ἔγγραφα!

Σήμερα είχα ξεκινήσει ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο, που ωστόσο θεωρώ πως θα πρέπει να το καθυστερήσω λίγο. Ένα άρθρο που αφορά την απάτη σε δικαστήριο από τον Αρτέμη Σώρρα και τους συνεργάτες του, με τη χρήση πλαστών εγγράφων και ψευδομαρτυριών.

Ωστόσο, μου προωθήθηκαν σχόλια ενός άμεσου συνεργάτη του Σώρρα, κάποιου Χρήστου Μπαλαντίνα, σε μια ομάδα του Facebook. Στην ομάδα αυτή επιτρέπεται να συνομιλούν μόνο όσοι υποστηρίζουν τον άφραγκο επενδυτή από την Πάτρα. Οι υπόλοιποι διαγράφονται, γιατί απαγορεύεται η διαφορετική γνώμη και ο διάλογος.

Ο Μπαλαντίνας, τις προηγούμενες ώρες είχε ανεβάσει στο προφίλ του σελίδες από την απόφαση του ποινικού δικαστηρίου που αθώωνε τον Σώρρα, μετά από μηνυτήριες αναφορές του υπουργού Υγείας κ. Ἀδώνιδος Γεωργιάδη και δύο άλλων πολιτών. Οι ίδιες λιγοστές και προσεκτικά επιλεγμένες σελίδες αναρτήθηκαν σε δεκάδες blogs και όλες ανέφεραν το όνομα του Μπαλαντίνα ως πηγή. Η απόφαση του δικαστηρίου έχει αριθμό 67650/13, ωστόσο αναφέρει ότι «ουδόλως αποδείχθηκε η ανυπαρξία του ανωτέρω χρηματικού ποσού ή η πλαστότητα των τίτλων, που το ενσωματώνουν». Συνέχεια