Νέος φόρος ἰδιοκατοικήσεως μᾶς ηὗρε…

…ἐκτὸς τοῦ νέου ΕΝΦΥΑ καὶ τοῦ φόρου εἰσοδήματος, ποὺ ξεκινάει ἀπὸ 1η Ἰουλίου, θὰ ἔχουμε καὶ τὸν νέο φρουτο-ΦΟΡΟ.
Τὸν Φόρο Ἰδιοκατοικήσεως…!!!!!!

Γκάφα με το φόρο ιδιοκατοίκησης

Συνέχεια

Ἔχουμε δικαίωμα νά βγάζουμε βόλτα τά κατοικίδιά μας;

Ἀκόμη ναί…
Γιὰ λίγο ὅμως… 
Ἤδη πολλὰ ἀδέσποτα ἔχουν ἐξαφανισθεῖ κατὰ …ἀγέλες, διότι γιὰ κάποιες ὁμάδες τοῦ πληθυσμοῦ μας (;;;) εἶναι ἰδιαιτέρως …νόστιμα!!! Γάτες, σκύλοι σὲ τσιγκέλια, πέριξ τῆς Ὁμονοίας… 
Καί μόνον αὐτό;
Παρὰ τὶς διαμαρτυρίες τῶν φιλοζωϊκῶν ὀργανώσεων, σὲ ὅλην τὴν Εὐρώπη, κατάφεραν τὸ μὲν χοιρινὸ κρέας νὰ τὸ ἀπαγορεύουν ἀπὸ τὰ σχολεῖα, τὸ δὲ σκυλίσιο κρέας νὰ τὸ εἰσαγάγουν…From the East London Advertiser:

‘ISLAMIC AREA’ ANTI-DOG SIGN IN TOWER HAMLETS PARK INVESTIGATED BY POLICE
Britain First Συνέχεια

Τὸ πραγματικὸ κόστος τῆς διασώσεώς μας.

Ἂν μελετήσετε τὸν πίνακα τῆς eurostat, μέσῳ τῆς παρακάτω σελίδας, θὰ δεῖτε ὅτι κάτι παράξενο συμβαίνει…

Μετὰ ἀπὸ τέσσερα χρόνια ἀνελέητης φορολογικῆς ἐπιδρομῆς,δημοσιονομικῆς ἐξυγίανσης, ἀποπληθωρισμό, κουρέματα ὁμολόγων τοῦ δημοσίου, κυβερνήσεις μνημονιακῶν gap-Παπαδήμου-Πικραμένου-βενιζελο-σαμαρᾶ, τὸ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ αὐξήθηκε κατὰ 50 δὶς εὑρῶ ἀπὸ τὸ 2009!!

Αὐτὸ εἶναι τὸ πραγματικὸ κόστος διασώσεως…
Καὶ τὸ κόστος αὐτὸ συνεχίζει νὰ ἀνεβαίνῃ…. Συνέχεια

Οἱ ἡγέτες τῶν Μπολσεβίκων δὲν ἦσαν Ῥῶσσοι.

Πρέπει νὰ τὸ καταλάβετε.

Οἱ ἡγέτες τῶν Μπολσεβίκων ποὺ κατέλαβαν τὴν Ῥωσσία δὲν ἦσαν Ῥῶσσοι.
Μισοῦσαν τοὺς Ῥώσσους.

Ὑποκινούμενοι ἀπὸ ἐθνικὸ μῖσος ἐβασάνισαν καὶ ἔσφαξαν ἑκατομμύρια Ῥώσσων, δίχως ἴχνος ἀνθρωπίνου τύψεως.
Ἡ Ὀκτωβριανὴ Ἐπανάστασις δὲν ἦταν αὐτὸ ποὺ ἀποκαλεῖτε στὴν Ἀμερικὴ «Ῥωσσικὴ Ἐπανάστασις».
Ἦταν μία εἰσβολὴ καὶ κατάκτησις ἐναντίον τοῦ ῥωσσικοῦ λαοῦ. Συνέχεια

Καὶ ἔρχεται ὁ ΕΝΦΙΑ καὶ οἱ νέοι φόροι…

Ὁ ΣΥΡΙΖΑ πλέον μένει χωρὶς στηρίγματα καὶ μὲ τάσεις αὐτογκὸλ ..
Τελειώνουν τοὺς ΑΝΕΛ καὶ τὴν ΔΗΜΑΡ…
Οἱ ἀδιάφοροι κλαψουρίζουν τὴν μοῖρα τοὺς κατακερματισμένοι κτλπ…
Χρυσῆ Αὺγὴ καὶ ΚΚΕ ἁπλᾶ δεν ὑπάρχουν γιατὶ λειτουργοῦν ὡς σκουπιδοντενεκέδες τῶν ἀγανακτισμένων γιὰ τὸ πολιτικὸ σύστημα…. Συνέχεια

Ὅλα στημένα λοιπόν στήν Οὐκρανία;

Ὁ ἀρχηγὸς τοῦ «right sector» εὐχαριστεῖ τὸν ΟΒΑΜΑ καὶ τῖς ΗΠΑ γιὰ τὴν ὑποστήριξη….

Ὄθων Δρακᾶτος