Ὁ Ἕλλην ἀντιδρᾶ στὸ σταλινικὸ καθεστὼς ὅπως ἀντέδρασαν καὶ οἱ λαοὶ τῆς ΕΣΣΔ.

27/6/11
Τρία χρόνια μετά… Συνέχεια

Εὐρωπαϊκὴ Παρακμή.

Ὁ τρέχων «πολιτισμός» τῆς Δύσεως ὀφείλει νὰ ὑποστῇ μιὰ θεμελιώδη ἀναμόρφωσι, χωρὶς τὴν ὁποία εἶναι καταδικασμένος, ἀργὰ ἢ γρήγορα, νὰ καταῤῥεύσῃ.
Αὐτὸς ὁ «πολιτισμός» ἔχει ὁλοκληρώσει τὴν πληρέστερη διαστροφὴ κάθε λογικῆς τάξεως πραγμάτων.
Μέσα στὸ βασίλειο τῆς ὕλης, τοῦ χρυσοῦ, τῆς μηχανῆς, τοῦ ἀριθμοῦ, δὲν ὑπάρχει πλέον οὔτε πνεῦμα, οὔτε ἐλευθερία, οὔτε φῶς.

Ἡ Δύσις ἔχει χάσει τὴν αἰσθήσι τῆς διοικήσεως καὶ τῆς ὑπακοῆς.
Ἔχει χάσει τὴν αἰσθήσι τῆς Δράσεως καὶ τῆς Ἐνατενίσεως. Ἔχει χάσει τὴν αἰσθήσι τῆς ἱεραρχίας, τῆς πνευματικῆς δυνάμεως, τῶν θεανθρώπων. Δὲν γνωρίζει πλέον τὴν φύσι. Συνέχεια

Ὅλες οἱ κοινωνίες ἐμπεριέχουν ἐκφυλισμένα κι ἀπροσάρμοστα ὄντα.


Ὄλες οἱ κοινωνίες σέρνουν μοιρολατρικὰ ἀπὸ πίσω τους ἕνα μεῖγμα ἐκφυλισμένων ἀπροσάρμοστων μέσα τους, ποὺ ἔχουν προσβληθεὶ ἀπὸ διάφορες ἀῤῥωστημένες τάσεις.

Ἀπατεῶνες, ζητιάνοι, κλέφτες, δολοφόνοι, ἐξαθλιωμένοι ποὺ ζοῦν χωρὶς νὰ σκέπτονται τὴν ἑπομένη ἡμέρα, ἀποτελοῦν τὸν ἐγκληματικὸ πληθυσμὸ τῶν μεγάλων πόλεων.. Συνέχεια

ΖΗΤΩ μόνον ἀκούεται…

«19η Ἰουνίου.
Νὰ δέσωμεν τὰ πράγματά μας…

Ὁ ἐπιλοχίας Σαγιᾶς καλεῖ τὸν λόχον καὶ ἀναγγέλει ὅτι ὁ πόλεμος ἐκηρίχθη…
ΖΗΤΩ μόνο ἀκούεται…

Τὴν 7η πρωινὴ ἐκκινήσαμεν. Ἡ μάχη εἶχε γεννικευθῆ…
Ὁ πρῶτος λόχος διατάζεται ὅπως βαδίσει δεξιώτερα, δηλαδὴ ἐν μέσῳ τοῦ 1ου καὶ 3ου τάγματος.
Ἡ ἡμερησία διαταγὴ τῆς μεραρχίας ἔλεγεν ὅπως καθαρίσωμεν τὸ ἔδαφος καὶ να βαδίσωμεν πρὸς τὸ ὕψωμα 605. Συνέχεια

Ὁ ἐχθρὸς εἶναι ἤδη ἐντός…

Μπαίνω σὲ μιὰν ἀνάρτηση, ποὺ ἔχει γίνει σὲ μία φίλη στὶς 19 Μαΐου τὴν ὁποία δὲν εῑχα δεῖ…
Κάποιος νεογνωστικὸς τυπάκος μὲ σκουλαρίκι καὶ τατουάζ, antifa κτλπ (σᾶς δίνω τὸ αἰσθητικὸ προφίλ), ἀπαντᾶ:
θέλω νὰ ζήσῳ μὲ ἀνθρώπους χαρούμενους κτλπ καὶ ἀπὸ κάτω ἀκριβῶς τὸ τραγούδι τῶν dead kennedies KILL THE POOR..

Ἂς μὴν προσπαθοῦμε νὰ προσδιορίσουμε τὸν πραγματικὸ ἐχθρὸ σὲ διαφόρους ὑπερεθνικοὺς ὀργανισμοὺς ἢ πολιτικούς…
Ὁ ἐχθρὸς εἶναι ἐντὸς καὶ πρέπει νὰ τὸν πολεμάμε μὲ κάθε μέσο… Συνέχεια

Αὐτὸ τὸ ΜΟΡΦΩΜΑ δὲν εἶναι ἡ Εὐρωπαϊκὴ Ἕνωσις ποὺ γνωρίζαμε.

Ἡ Φεντεραλιστικὴ Εὐρώπη τῶν κολλεγίων καὶ τῶν ἐπιτρόπων, ἔχει ξεφύγει ἀπὸ τὶς ἀρχὲς τοῦ ἱδρυτικοῦ καταστατικοῦ χάρτη τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως.

Αὐτὸ τὸ ΜΟΡΦΩΜΑ δὲν εἶναι πιὰ αὐτὸ ποὺ γνωρίζαμε καὶ δὲν δείχνει καὶ κάποιον σεβασμὸ σὲ διεθνεῖς συνθῆκες ἀλλὰ καὶ τὸ ἴδιο τὸ δημοκρατικὸ πολίτευμα, βασικὸ πυλώνα πολιτικῆς τῶν χωρῶν τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως. Συνέχεια