Εἰδικῶς τώρα.
Ἕνας σεισμός, μεσαίας ἐντάσεως, μᾶς ἐδήλωσε πὼς ὁ κόσμος μας οὐδόλως ἀσφαλὴς εἶναι.
Κι ἐμεῖς πήραμε τὶς …κατσαρόλες, τὶς φορέσαμε γιὰ …καπέλο καὶ ἐπιστρέψαμε στὴν ἐπίπλαστό μας ἀσφάλεια, δίδοντας παρατάσεις χρονικὲς στὸ νὰ λάβουμε ἀποφάσεις μά, εἰδικότερα στὸν κόσμο μας…
Σὰν νὰ μὴν ἔτρεξε καὶ κάτι σοβαρό… Σὰν νὰ μὴν ἦταν ἀφορμὴ προβληματισμοῦ καὶ ἐπανατοποθετήσεώς μας…

Πολλοὶ ἀπὸ ἐμᾶς πιστεύουν, ἀκόμη, πὼς ὅλα περιστρέφονται γύρω ἀπὸ τὴν πτωχοποίησιν τῆς κοινωνίας μας. Κάποιοι ἄλλοι πιστεύουν, ἐπὶ πλέον, πὼς μέσα ἀπὸ τὸ κοινωνικο-οἰκονομικὸ πείραμα ποὺ μᾶς ἐπεβλήθη, ἀπομειώνονται οἱ τελευταῖοι βαθμοὶ ἐλευθερίας μας . Κάποιοι, ἀκόμη λιγότερο, πιστεύουν ἐπὶ πλέον τῶν προηγουμένων, πὼς ὅλο αὐτὸ ποὺ ζοῦμε εἶναι ἡ τελευταία ἀναλαμπὴ ἐλευθερίας μας.
Εἶναι πολὺ εὔκολο νὰ κλεινόμεθα στὰ καβούκια μας καὶ νὰ θεωροῦμε ἑαυτοὺς θύματα.
Κῦττα στὰ ἄστρα!!!