Ἡ Προπαίδεια!

Ἡ Προπαίδεια!Ἔχετε συνειδητοποιήσει τὴν συνειδητὴ προσπάθεια τῶν ἐκπαιδευτικῶν νὰ καταστήσουν τὰ παιδιά μας ἠλίθια; Μᾶλλον, φαντάζομαι πὼς τὸ ἔχετε ἀντιληφθεῖ. 

Ἐχθὲς ὁ φίλος Αἰσχύλος, σχεδὸν ἀπελπισμένος, ζήτησε τὴν βοήθεια φίλων γιὰ νὰ καταφέρῃ νὰ μάθῃ στὰ  παιδιά του τὴν προπαίδεια. Ἔψαχνε ὁ ἄνθρωπος νὰ βρῇ τρόπους γιὰ νὰ καταφέρῃ νὰ τοὺς ἐξηγήσῃ τὰ …ἀνεξήγητα. 

Ἐρευνῶντας λοιπὸν σὲ ὅλες τὶς πιθανὲς κατευθύνσεις, κατέληξε στὸ ἐξῇς συμπέρασμα (μὲ τὸ ὁποῖον συμφωνῶ ἀπολύτως!): τὸ ἐκπαιδευτικὸ σύστημα δὲν ἐπιθυμεῖ νὰ μάθουν τὰ παιδιά μας προπαίδεια.

Ὅμως ἡ προπαίδεια εἶναι ἡ βάσις τῆς διαιρέσεως. Ἐὰν δὲν μάθουν προπαίδεια, δὲν θὰ μάθουν διαίρεσι. Ἄρα, δὲν θὰ μάθουν κλάσματα καὶ μαθηματικὰ γενικότερα.   Δῆλα δή, ἀχρηστεύονται συνειδητῶς τὰ μυαλὰ τῶν παιδιῶν μας! 

Τελικῶς εὑρέθῃ ἡ λύσις. Ἡ μία καὶ μοναδικὴ λύσις. Ἡ προπαίδεια μαθαίνεται μὲ ἕναν καὶ μόνον τρόπο: ὡς ποιήμα! Ὅπως δῆλα δή τὴν μάθαμε ἐμεῖς, οἱ γονεῖς μας, οἱ παπποῦδες μας… Γενεὲς καὶ γενεές….

Φιλονόη.

Σήμερα έπιασα δουλειά με την προπαίδεια.

Επειδή στο σχολείο τα έχουνε κάνει αχταρμά και νομίζουνε ότι επειδή τα παιδιά πάνε Τετάρτη τάξη ξέρουνε και την προπαίδεια, τους βάζουνε κάτι ασκήσεις να τραβάς τις κωλότριχές σου.

Εμείς την προπαίδεια την μάθαμε από την Δευτέρα δημοτικού, σαν ποίημα, την λέγαμε όλοι μαζί στην τάξη και δεν μας είχανε τα νούμερα με την σειρά αλλά όπως ηχούν ΣΩΣΤΑ.

Την μάθαμε όμως και την μάθαμε μέσα σε ένα μόνο μήνα και χωρίς βιασύνη. Αυτό το ποίημα, επειδή ήταν στην σωστή δόνηση κατάφερε να μπει μέσα μας και να μείνει. Έτσι όπως την διδάσκουν σήμερα, είναι σαν να πετάς το μπαλάκι στον τοίχο. Θα κάνει γκελ, δεν θα μπει μέσα του. Για να μπει πρέπει ή να κάνεις τον τοίχο γιαούρτι ή το μπαλάκι σφαίρα.

Έχοντας εμπειρία από τον μεγάλο μου γιο που είναι 15,5 χρονών κι ακόμη δεν την ξέρει καλά, αποφάσισα να γράψω στ’ αρχίδια μου τον οποιονδήποτε δάσκαλο με όσα πτυχία και νάχει, εφόσον και στα 3 μου παιδιά απέτυχαν παταγωδώς. Τους μαθαίνουν πρόσθεση κι αφαίρεση με το ευρώ, την στιγμή που τα αθώα παιδάκια δεν ξέρουν τι σημαίνει χρήμα, ενώ μπορούσαν να το αντικαταστήσουν ας πούμε με σοκολάτες ή με μήλα.

Αν συμφωνείτε με το σκεπτικό, μοιράστε το PDF σε όποιον έχει μικρά παιδιά και μάθετε κι εσείς τα δικά σας με αυτήν ακριβώς την προπαίδεια που σας έχω.

Στο ιντερνέτ βρίσκεις τα πάντα, αλλά μία γαμημένη προπαίδεια δεν την βρίσκεις πουθενά κι αν την βρεις θα είναι «σχολικού» λάθος τύπου.

1χ100=100.   2χ100=200.   3χ100=300.

Κι έτσι μπορούμε να γνωρίζουμε ΠΟΣΟΙ ευθύνονται για το χάλι μας και βάσει του αριθμού να υποθέτουμε και το ΠΟΥ βρίσκονται.

Αισχύλος

 

1

X

1

=

1

1

X

2

=

2

1

X

3

=

3

1

X

4

=

4

1

X

5

=

5

1

X

6

=

6

1

X

7

=

7

1

X

8

=

8

1

X

9

=

9

1

X

10

=

10


1

X

2

=

2

2

X

2

=

4

2

X

3

=

6

2

X

4

=

8

2

X

5

=

10

2

X

6

=

12

2

X

7

=

14

2

X

8

=

16

2

X

9

=

18

2

X

10

=

20

 

1

X

3

=

3

2

X

3

=

6

3

X

3

=

9

3

X

4

=

12

3

X

5

=

15

3

X

6

=

18

3

X

7

=

21

3

X

8

=

24

3

X

9

=

27

3

X

10

=

30


1

X

4

=

4

2

X

4

=

8

3

X

4

=

12

4

X

4

=

16

4

X

5

=

20

4

X

6

=

24

4

X

7

=

28

4

X

8

=

32

4

X

9

=

36

4

X

10

=

40

 

1

X

5

=

5

2

X

5

=

10

3

X

5

=

15

4

X

5

=

20

5

X

5

=

25

5

X

6

=

30

5

X

7

=

35

5

X

8

=

40

5

X

9

=

45

5

X

10

=

50

 

1

X

6

=

6

2

X

6

=

12

3

X

6

=

18

4

X

6

=

24

5

X

6

=

30

6

X

6

=

36

6

X

7

=

42

6

X

8

=

48

6

X

9

=

54

6

X

10

=

60


1

X

7

=

7

2

X

7

=

14

3

X

7

=

21

4

X

7

=

28

5

X

7

=

35

6

X

7

=

42

7

X

7

=

49

7

X

8

=

56

7

X

9

=

63

7

X

10

=

70

 

1

X

8

=

8

2

X

8

=

16

3

X

8

=

24

4

X

8

=

32

5

X

8

=

40

6

X

8

=

48

7

X

8

=

56

8

X

8

=

64

8

X

9

=

72

8

X

10

=

80

1

X

9

=

9

2

X

9

=

18

3

X

9

=

27

4

X

9

=

36

5

X

9

=

45

6

X

9

=

54

7

X

9

=

63

8

X

9

=

72

9

X

9

=

81

9

X

10

=

90

 

1

X

10

=

10

2

X

10

=

20

3

X

10

=

30

4

X

10

=

40

5

X

10

=

50

6

X

10

=

60

7

X

10

=

70

8

X

10

=

80

9

X

10

=

90

10

X

10

=

100

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:

 

Αυτή είναι η ΣΩΣΤΗ εκμάθηση της ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑΣ.

Έτσι μας την έμαθαν στα δικά μας χρόνια, σαν ποίημα που έρχεται στρωτά στην γλώσσα, γι’ αυτό και καταφέραμε να την θυμόμαστε μέχρι και σήμερα, όσα χρόνια κι αν πέρασαν. Δεν μπορείς να πεις 8 η 7 πενηνταέξι, αλλά 7 η 8 πενηνταέξι.

Η προπαίδεια είναι ένα ποίημα και σαν ποίημα πρέπει να έρχεται στρωτά και καλοάκουστα στο αυτί για να μπορέσει να εμπεδωθεί.

ΠΕΤΑΞΤΕ ότι ΣΑΒΟΥΡΑ σας έδωσαν από το σχολείο για να μάθετε στα παιδιά σας και εκτυπώστε αυτήν εδώ. Κόψτε την σε μικρά κομματάκια και πλαστικοποιήστε την ανά αριθμό.

(ανά 10 αριθμούς δηλαδή, ανά κελί.) (Table).

Ας μαθαίνουν ένα κελί ανά 2 ή 3 μέρες. Στο τέλος θα τα μάθουν όλα απ’ έξω χωρίς καν να το καταλάβουν ότι τραγουδάνε. Η προπαίδεια είναι το τραγούδι και η προσευχή της ζωής τους. Μην τους την στερήσετε. Προτιμήστε να τους στερήσετε το άγιος ο θεός, το πάτερ ημών, το σύμβολο της πίστεως, τους 7 τρισαναθεμα-τισμούς κατά των Ελλήνων που ψάλλει η εκκλησία, παρά να τους στερήσετε το ποίημα της προπαίδειας.

Η όποια απόφαση είναι και θα είναι πάντα δική σας. Και το αν το παιδί σας θα βγει ΚΟΠΑΝΟΣ ή όχι, θα είναι από αυτή την δική σας απόφαση.

Αἰσχύλος

Ἐδῶ σὲ μορφὴ pdf γιὰ νὰ τὸ κατεβάσετε καὶ νὰ τὸ ἐκτυπώσετε: 

Προπαίδεια

φωτογραφία

Πρώτη δημοσίευσις 24 Σεπτεμβρίου 2011

(Visited 108 times, 1 visits today)




3 thoughts on “Ἡ Προπαίδεια!

  1. ‘Εχω την εντύπωση ότι εμείς παλιότερα την μαθαίναμε πιο εύκολα.
    Πχ δια το 2 λέγαμε. 2Χ1=2, 2Χ2=4,…. και όχι 1Χ2=2, 2Χ2=4… ή για το 3 λέγαμε 3Χ1=1, 3Χ2= 6, 3Χ3=9 και όχι 1Χ3=3, 2Χ3=6,3Χ3=9 και ούτω καθ’ εξής. Αρχίζαμε δηλαδή πάντα από τον αριθμό που μας ενδιέφερε κάθε φορά και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να συνδυάζονται αυτόματα στο μυαλό μας και οι προηγούμενες σχέσεις. Νομίζω τελικά ότι είναι θέμα συνήθειας.

  2. Αρχίζατε από τον αριθμό που σας ενδιέφερε, δηλαδή αρχίζατε να τραγουδάτε το ΠΟΙΗΜΑ – ΤΡΑΓΟΥΔΙ από την μέση, μετά από το τέλος και μετά από λίγο πιο δεξιά. Έτσι φίλε μου δεν είναι ποίημα, χάνει την οντότητά του, την μουσική ΔΟΝΗΣΗ του και δεν μαθαίνεται-εμπεδώνεται εύκολα. Όπως θα γνωρίζεις, όταν κάαααποτε έκαναν δέηση στον Απόλλωνα, αν η φωνή δεν είχε την κατάλληλη δόνηση δεν υπήρχε κανένα αποτέλεσμα. Συμφωνώ στο ότι όλα είναι θέμα συνήθειας και μάλλον θα πρέπει να αισθάνομαι ευτυχής που δεν βρέθηκε κάποιος δάσκαλος να με μάθει να περπατάω με την όπισθεν. 🙂 ΑΙΣΧΥΛΟΣ.

Leave a Reply